Kayrin
Kvinna ·
Någon som är som jag (167c,/60kg/75a)??
Jag ska operera mig inom kort men jag har inte bokat op tid för att jag fortfarande är osäker på storleken. Jag har kollat runt på bilder och läst på om storlekar. Men skulle vara så bra om det fanns någon som är i samma längd och vikt som mig, också hade samma bh- storlek som mig innan eran op. Jag är 167cm lång, väger 60kg och har 75A (liten Akupa) finns det någon som har dessa storlekar på allt och som lagt i mellan 400-500cc? Skulle va kanon om ni kunde svara så kan jag se era resultat! Pussar & kramar :)
EDIT Marina - tog mig friheten att justera rubriken, så de som är som du verkligen uppmärksammar tråden./Mvh Marina
Sortera efter

Grubbelfia_2012
Kvinna ·
Jag är 164, ca 68kg... Har 440cc HP, bakom muskel...
Ångrar lite att jag inte tog 500, blev mindre än jag trodde...
Visst de är 2v gamla så de kan "jäsa" till sig, men det har jag svårt att tro...
Men visst ser de lagom ut, men hade velat ha lite mer än lagom... =)(
Tyvärr har jag inga bilder uppe än, men det är på gång...
Det går ju inte att ladda upp bilder via iPhone, så jag inväntar tillfälle till dator... =)
Gilla

ViljaV
Kvinna ·
Jag har liknande mått som dig. Jag har lagt in 400cc bakom muskeln. Har bilder på min profil om du är nyfiken :) knappt 1 dag på bilderna!
Gilla

Anonym användare
Jag är 166 cm och väger 60 kg. Hade 70 B (mycket push up) innan har idag 70E- 70F. Lade in 405cc bakom bröstmuskeln.
De är idag drygt 5 månader. De har vuxit och blivit större än vad de var i början. Hoppas de stannar i denna storlek nu, vill inte ha större än vad de är idag. Bild finns på min profil.
Gilla

Kayrin
Kvinna ·
Tack snälla alla för svar!! Ni är bäst! :D kram på er
Gilla

Liselotten
Kvinna ·
Vad gulliga alla är med bilder och att man delar med sig av sina erfarenheter osv...🙂
Gilla