chatch
Kvinna ·
03 apr, 2015
Någon som bytt från 350cc till över 500cc?
hej. har läst på forumet i många år utan att bli medlem pga det finns ju svar på det mesta redan:)
nu är det så att jag gjorde en förstoring för ca 8 år sedan och la då in 380cc, nu har jag kommit fram till att jag vill byta ut koksalt mot annat implantat och tänkte i samband även förstora då jag tycker dom blivit små.
har kollat på bilder och läst överallt så jag snart blir galen!
Först va ja inne på byta till 450cc sen har det blivit till 500cc och ju mer man läser så verkar skillnaderna inte va så stora igentligen så nu har ja börjat kolla bilder på 600:/
Vill ha större men inte FÖR stora, så min fråga är om det är någon av er som gått från ca 350 till 500 ellr 600cc och kan berätta hur stor skillnaden igentligen är.
(innan 1a op hade jag typ ingenting att själv tillgå)
tack
Sortera efter

Mammatilltvå
Kvinna ·
03 apr, 2015

chatch
Kvinna ·
03 apr, 2015
tack för svaret:)
jo tänker att det måste gå att dölja för det e ju inget jag vill skylta med även om jag vill ha dom stora.
ibland kommer även tankarna på att jag är knäpp som väljer att genomgå en op till eftersom den jag gjorde var helt komplikationsfri och det är egentligen inget fel på dom bara att jag ej trivs med valet av koksalt, och det vore ju tråkigt att vakna upp efter 2:a op och inte tycka att det var värt det för som sagt det blir inte fler än en 2:a op isåfall förhoppningsvis:)

Mammatilltvå
Kvinna ·
03 apr, 2015

Mammatilltvå
Kvinna ·
03 apr, 2015