gladtjej
Kvinna ·
22 sep, 2018
Någon som har 360-380 motiva ergonomix?
Hej! Hade min första konsultation idag hos Patrik på Nordiska kliniken, jag fick ett riktigt bra första intryck o tyckte att han kändes som en seriös kirurg som vet vad han sysslar med och vi bokade tid för operation den 30 okt. Han tyckte att jag skulle lägga in 380 på vänstra o 360 på högra bröstet då mitt ena bröst är en aning större än det andra. Jag sa att jag vill ha så naturliga bröst som möjligt och att jag nästan tyckte att det kändes lite för stort men han sa att dessa storlekar var det som skulle passa min kropp bäst. Jag är jätte nojig nu över att det kan vara för stort? Jag vill verkligen inte ha stora bollar till bröst hehe. Undrar om någon kanske har den här storleken som kan visa någon bild på resultatet? Jag ska ha Motiva Ergonomix. Har nästan inte alls någon egen bröstvävnad om det hjälper, är rätt så kurvig (stora lår o rumpa). Jag har laddat upp en 3D-bild i mitt galleri om ni vill ta en titt. Tacksam för all er hjälp o synpunkter! :) Mvh
Sortera efter

Aia
Kvinna ·
23 sep, 2018

9009heracross
Kvinna ·
23 sep, 2018

gäddan
Kvinna ·
23 sep, 2018

gladtjej
Kvinna ·
23 sep, 2018

Hanna L
Kvinna ·
28 sep, 2018

Hanna L
Kvinna ·
28 sep, 2018

Hanna L
Kvinna ·
08 okt, 2018

SL82
Kvinna ·
16 okt, 2018

Trebarnsmorsa
Kvinna ·
16 okt, 2018
Gladtjej- Jag har 380 cc Ergo-Demi i mina (se bild längst ner i galleriet mitt) Nu är dom helt nya, endast 11 dagar. Så dom kommer sjunka ner mer och bli lite mindre. Inte alls stort....) Jag är ca 12 cm bred vid bröst (om man mäter bredd)

Trebarnsmorsa
Kvinna ·
16 okt, 2018
Gladtjej- Jag har 380 cc Ergo-Demi i mina (se bild längst ner i galleriet mitt) Nu är dom helt nya, endast 11 dagar. Så dom kommer sjunka ner mer och bli lite mindre. Inte alls stort....) Jag är ca 12 cm bred vid bröst (om man mäter bredd)

gladtjej
Kvinna ·
16 okt, 2018

Hanna L
Kvinna ·
17 okt, 2018
Hur mycket hade du i egen bröstvävnad?

Hanna L
Kvinna ·
17 okt, 2018
Jag har också Motiva 380cc o kirurg Patrik, jag säger bara som de andra, lita på honom.

gladtjej
Kvinna ·
17 okt, 2018

SL82
Kvinna ·
17 okt, 2018
Har du några bilder,såg inga? Hade varit kul då vi gjort ungefär samma/lika:)
Jag har också Motiva 380cc o kirurg Patrik, jag säger bara som de andra, lita på honom.

Hanna L
Kvinna ·
18 okt, 2018
Har inte lyckats lägga in bilder än, men ska göra det!

Hanna L
Kvinna ·
18 okt, 2018

SL82
Kvinna ·
18 okt, 2018
Åh va roligt!:)

SL82
Kvinna ·
18 okt, 2018
De inre stygnen drar ihop huden så den ser knölig ut och bildar veck men enligt sköterskan så kommer det bli slätt och fint:)

Hanna L
Kvinna ·
18 okt, 2018
Har mitt återbesök i morgon så efter det borde jag kunna få till ngn bild. Hoppas på att bli silvermedlem så att jag själv även kan se bilder.
Åh va roligt!:)
Visar 1 till 20 av total 28 objekt