Pixi
Kvinna ·
Någon som har 380MP eller 440HP?
Hej tjejer!
Är det någon av er där ute som har 380MP eller 440HP som redan innan hade en del egen brsötvävnad? Jag tror jag har 350 nu, men med lite häng. Tror jag har ca 80B i storlek?? Vet ej riktigt då brösten ändrats efter viktökning/miskning/gravidetet ;)
Den 21/5 ska jag opereras av Tuve Mårtensson och ska lägga framför, gillar 350cc som jag har i mina rispåsar, men han rekomenderar mig 380MP eller 440HP då min bröstbredd är 13cm. Tillägas ska att Tuve bara sett bilder och har info från Peter Cosmo som jag träffat.
Jag är rädd att det blir för stort då jag inte vill ha särskilt stora bröst utan bara fylla ut tomheten i mina bröst och få ett naturligt resultat. Har därimot fått tipset av flera gulliga tjejer här på POF att välja HP för att få ett lyft av brösten som jag önskar.
Skulle jätte gärna vilja se bilder på er som hade ungefär samma förutsättningar som jag och har lagt in 380MP eller 440HP (gärna framför).
Tack på förhand! =)
Sortera efter

kakmonster
Kvinna ·

Pixi
Kvinna ·
Tack för ditt svar!! Du har inte fler bilder som man kan få se? =)

Anonym användare

kakmonster
Kvinna ·
Jag lägger in en (dålig) bild nu på hur de ser ut efter två veckor. :)

Pixi
Kvinna ·
Kakmonstret, hur går det för dig? Allt bra med brösten? Jag har bara fyra dagar kvar nu =) Nevöst och pirrigt!! Tror det blir 380cc mp.. Du vill inte lägga ut någon bild på hur dom ser ut nu ;)

Pixi
Kvinna ·

kakmonster
Kvinna ·
Det går OK, ett tag hade jag konstig brännande, ilande smärta som kom och gick som gjorde extremt ont, men det har som tur är försvunnit. Nu har jag märkt att mina händer darrar ända sedan operationen. Fast det har ju inte med brösten att göra...
Mina bröstvårtor är jättesvullna fortfarande, men det vet jag kan dröja länge tills de blir normala. Ska lägga upp en bild så fort som möjligt, ska också lägga upp en bild när jag spänner för att kolla om ni tycker det ser ok ut eller inte.. man blir ju så lätt nojjig.
Hej!
Jag hade 350 cc i egen bröstvävnad och la in 380cc mp, det blv jättebra. Jag blev jättenojig innan operationen och tänkte om det skulle bli för stort, men Peter försäkrade mig om att det skulle bli perfekt med 380 och det stämde.
Nu hade jag dockinte urammade bröst innan op.
Jag vet att Cosmo gärna ser att man har implantat som har samma bredd som ens bröstbredd, annars kan det bli för långt/nära mellan brösten.
HP kanske är bra för dig eftersom du behöver lite mer put.