Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Augustitjej

Augustitjej

Kvinna ·

Någon som har 440cc och är i min storlek?

Bröstförstoring

Hejsan! Igår var jag på konsultation hos Dr Peter Cosmo i Landskrona. Jag är 169 och väger ca 68. Han sa direkt att denna strl skulle vara perfekt på mig. Egen vävnad: Vä 250 och Hö 225. Tyckte den såg lite stor ut men lite "försvinner" ju också..Fick en snarare chock när ja fick se dom i Tshirt haha. Men symmetrin stämde verkligen. Så min fråga är bara vad ni tror? Någon som har ungefär samma? =) Blir dom fasta och fina? Tacksam för svar! Är mycket nyfiken!

11

Sortera efter

Barbafin

Barbafin

Kvinna ·

Jag opererades av Tuve i slutet av maj, jag la in mentor 450 cc dock så hade jag mindre egen vävnad än dig jag hade bara 125 i varje. Jag e super nöjd det fasta och fina redan ganska mjuka och har en jättefin form. Jag har köpt min första bh och i den har jag 65F (hade E i tortyren) Jag upplever ibland att de inte syns så mycket i kläder men det är aldrig någon som håller med mig så jag antar att det syns ganska väl ändå allra helst i tajta kläder. De är lätta att klä både upp och ner och tar man av sig kläderna är de stoooora! Vill du ha ganska stor byst som är lätt att gömma så har du valt helt rätt. Jag är 166cm och väger 57kg Lycka till
Gilla
Augustitjej

Augustitjej

Kvinna ·

Tack så jätte mycket för svaret :).. Ja jag vill ha ganska stora men inte att de ska se ut som meloner! Gärna att de ska vara "lätta" att gömma under kläder med.. Har du svårt att hitta bhar? Eller nåt tips på bra internetsidor? :) jag ska ha mellan profil på mina med, så dom blir väl lite "mindre" med då tror jag. Tack detsamma hoppas dina läker fort och fint :)
Gilla
nami

nami

Kvinna ·

jag är 168 och väger omkring 64, har 440 :) kolla mina bilder!

Gilla
Trinna

Trinna

Kvinna ·

Jag är iofs bara 164 lång o väger ca 62. Har lagt in 400, medel, bakom. Har insett att de inte är så lätta att dölja som jag kanske först trott ;-)
Gilla
Redhead

Redhead

Kvinna ·

Jag hade innan 320 cc i vardera bröst och la in 440, och är 165 cm lång, väger ca 56 kg. Dvs har storlek D-E. Vilket passar min lilla kropp. :)

Har inte lagt upp några bilder än på boobisen men de är verkligen FAST OCH SKIT SNYGGA so far!👍

Gilla
Augustitjej

Augustitjej

Kvinna ·

Jag ser bara din profilbild, blev medlem igår så tror inte ja kan se fler bilder?När man är bronsmedlem? Men dom ser jätte fina ut på den bilden iallafall och perfekt size! :)

Gilla
Augustitjej

Augustitjej

Kvinna ·

Inlägget ovan var till Nani :). Trinna: Ser jätte bra ut på profilbilden iallafall! Så varför dölja hihi :) Redhead: Det låter bra! :D Någon av er som vet ang "ristestet" om det är 4dl man ska ha i som motsvarar 400cc? eller tänkte jag fel nu? haha
Gilla
Barbafin

Barbafin

Kvinna ·

Det kommer inte se ut som meloner!!!!!!!!! Det kommer garanterat se naturligt ut, det gör det på mig. Jag har än sålänge bara köpt en bh och det var i en special butik så där var det inte svårt, däremot dyrt. Jag har inte kollat så mycket på olika sidor än eftersom mina mognar fortfarande och risken är att bhn blir för liten inom ett par månader. Jag har hög profil på mina jag älskar dom! Det kommer du oxå göra, bara känslan av att ha bröst som man längtat efter så länge är riktigt häftigt!
Gilla
Getingen

Getingen

Kvinna ·

Jag har bara googlat lite.. Har sett att nelly.com faktiskt har en del.. Det finns många andra sidor på internet. Men första kanske man måste köpa i butik så storleken blir rätt :)

Gilla
nami

nami

Kvinna ·

aah så störigt, ja man skall göra en sorts signatur till att börja med, glömt hur du gör men tror de är under din sida på inställningar, och sen vara aktiv i inlägg här inne! Men jag tror den storleken blir bra till dig! om du vill kunna dölja dem, jag har 70 E i bh storlek, och kan dölja dem i vanliga t hirts bhar under vanliga tröjor :)

Gilla
Augustitjej

Augustitjej

Kvinna ·

Nu är jag silvermedlem :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem