Augustitjej
Kvinna ·
Någon som har 440cc och är i min storlek?
Hejsan! Igår var jag på konsultation hos Dr Peter Cosmo i Landskrona. Jag är 169 och väger ca 68. Han sa direkt att denna strl skulle vara perfekt på mig. Egen vävnad: Vä 250 och Hö 225. Tyckte den såg lite stor ut men lite "försvinner" ju också..Fick en snarare chock när ja fick se dom i Tshirt haha. Men symmetrin stämde verkligen. Så min fråga är bara vad ni tror? Någon som har ungefär samma? =) Blir dom fasta och fina? Tacksam för svar! Är mycket nyfiken!
Sortera efter

Barbafin
Kvinna ·

Augustitjej
Kvinna ·

nami
Kvinna ·
jag är 168 och väger omkring 64, har 440 :) kolla mina bilder!

Trinna
Kvinna ·

Redhead
Kvinna ·
Jag hade innan 320 cc i vardera bröst och la in 440, och är 165 cm lång, väger ca 56 kg. Dvs har storlek D-E. Vilket passar min lilla kropp. :)
Har inte lagt upp några bilder än på boobisen men de är verkligen FAST OCH SKIT SNYGGA so far!👍

Augustitjej
Kvinna ·
Jag ser bara din profilbild, blev medlem igår så tror inte ja kan se fler bilder?När man är bronsmedlem? Men dom ser jätte fina ut på den bilden iallafall och perfekt size! :)

Augustitjej
Kvinna ·

Barbafin
Kvinna ·

Getingen
Kvinna ·
Jag har bara googlat lite.. Har sett att nelly.com faktiskt har en del.. Det finns många andra sidor på internet. Men första kanske man måste köpa i butik så storleken blir rätt :)

nami
Kvinna ·
aah så störigt, ja man skall göra en sorts signatur till att börja med, glömt hur du gör men tror de är under din sida på inställningar, och sen vara aktiv i inlägg här inne! Men jag tror den storleken blir bra till dig! om du vill kunna dölja dem, jag har 70 E i bh storlek, och kan dölja dem i vanliga t hirts bhar under vanliga tröjor :)

Augustitjej
Kvinna ·