Jes
Kvinna ·
11 apr, 2020
Någon som har 475cc motiva rund corse?
BröstförstoringJag har en bokad tid för bröstförstoring på citadellkliniken och har varit på konsultation. Men ni börjar jag vela med projektionen! Vi kom fram till 450+25cc men med min bröstbredd på 11cm gör då att jag måste ha corse. Om jag vill ha full projektion som jag hade tänkt från början så får jag gå ner till 400cc.. Så min fråga är då.. går det att få motiva rund corse implantat droppformade med "tortyrbandet?" Jag vill ju att det ska bli en naturlig form. Är rädd för putet!
Sortera efter
Syltan
Kvinna ·
11 apr, 2020
Om du är orolig för att få för mycket put så låter ju inte Corsé som riktigt rätt implantat.
Gilla
Jes
Kvinna ·
12 apr, 2020
Nä problemet är ju då att jag inte kan få mer än 400cc i full och det tyckte jag var lite litet.
Det är svårt hur man ska tänka, skulle behöva prova inplantaten igen tror jag! men kan man få underpool med corse profil? såkallad skidbacke.
Gilla
Syltan
Kvinna ·
15 apr, 2020
Du ska absolut inte hänga upp dig på antalet cc. Dessutom kommer du inte märka skillnad på 400 och 450 i volym; däremot är jag rätt säker på att du kommer märka av ett mer framträdande put med Corsé.
Gilla
EllieSwe
Kvinna ·
16 apr, 2020
Jag håller med Syltan, häng inte upp dig på antalet cc! Det gjorde jag och det slutade med mycket större bröst än vad jag ville ha. Det är väldigt lätt att hänga upp sig på bilderna i bildgalleriet. Samma mängd cc kan se helt olika ut på två som till ögat ser ganska lika ut (typ samma längd och vikt). Bröstbredden samt brösthöjden(som sällan nämns) spelar stor roll över hur XXX cc kommer att se ut. Ju mindre bröstbredd och brösthöjd desto större blir brösten med samma cc. (Ex för någon med små mått så kan en ökning med 100cc resultera i mer än 1 kupa större än tidigare medan för någon med större mått kanske 100cc inte ens blir en halv kupa).
Mitt tips är därför: Förklara för din kirurg vad du förväntar dig för resultat, kanske tom ta med referensbilder, och låt denne välja det cc som passar bäst för att uppnå ditt önskemål.
Gilla