Idos
Kvinna ·
Någon som har 75B/80C med en del egen vävnad och lagt i 400cc?
Hej på er! Jag ska operera mig den 1 februari och nerverna börjar kicka in. Tycker precis som alla andra att det är så himla svårt det här med storlek. Jag är 161cm lång och väger 53 kg. Jag ska lägga in 400cc high profile under muskeln, och jag har 300cc i egen bröstvävnad.
Jag velade rätt mycket med storleken - först provade jag 350 på första konsultationen och kände att det var ok om än lite litet. Sedan gick jag runt hemma med rispåsar fyllda med 400 och 450 cc, och var lite inne på 450 då jag var livrädd att vakna upp och känna att jag gjort för små bröst. Det visade sig att 400 var max som gick att få in med min bröstbredd, så nu blir det 400cc. Och det kändes superbra.
Men nu har jag börjar noja att 400 är för stort istället! Drömmer mardrömmar om att vakna upp med jättebomber och att mamma ska bli besviken (skiter ju egentligen i vad hon tycker, det är ju på mig tuttarna ska sitta inte henne, men har som börjat tänka på det ändå haha). Jag vill ju ha en relativt stor byst, en visuell D-kupa ungefär, som inte ser helt crazy ut till min kropp.
För de flesta bilder jag sett på tjejer här som har lagt in 400-450cc har haft A-kupa eller nästan inga bröst alls, och det är klart de bilderna blir lite missvisande för mig som ändå har lite egen vävnad. Så det jag undrar nu är, kan inte ni som har haft lite egna bröst innan och lagt in 400-450cc visa lite bilder på hur det ser ut på er? Gärna bilder tagna på lite längre håll så att man kan se mer hur det passar till kroppen, så många bilder är extrema närbilder som jag antar också ger lite missvisande bild av hur det "egentligen" ser ut.
Söker alltså bilder med ungefär dessa mått:
Sortera efter

Hanna_ceo
Kvinna ·

Idos
Kvinna ·
Åh, dina var jättefina! Spelar egentligen ingen roll om du är längre och större nu när jag tänker efter, bara skönt att se bilder på folk med 400+ där det ändå ser snyggt och bra ut. Känner du att du kan dölja och framhäva dom i olika kläder? Eller ja det kanske var exakt det du menade med den sista meningen haha.

Hanna_ceo
Kvinna ·

Idos
Kvinna ·
Aaah jag förstår hur du menar. Kirurgen sa att mina också kommer att bli rätt breda, ut mot sidorna liksom. När jag provar med ristestet tycker jag att det ser bra ut, och att de ser större och mindre ut beroende på vad jag har för kläder, men samtidigt lär ju det färdiga resultatet inte bli exakt som ristestet heller. Gjorde du ristest innan? Hur tycker du att resultatet blev i förhållande till det?

Hanna_ceo
Kvinna ·

Dorsia
Kvinna ·

FruT
Kvinna ·

Shandra
Kvinna ·

Idos
Kvinna ·
Sodo, wow spännande med tid så snabbt, men förstår att det blir lite svårare att bestämma sig. Jag ska ha hög profil, men funderade inte så mycket på det utan gick mer på vad kirurgen tyckte, och jag tror hp blir jättebra :D
FruT, Jaa jag tittade på dina bilder och tycker dom ser jättebra ut till din kropp, och då är ju du kortare än mig också. Jag brukar också gå runt med bombshell, så förhoppningsvis blir det inte en jättedramatisk skillnad från hur folk är vana att se mig.
Shandra, Vad fint det blev! Jag har använt den sökfunktionen väldigt mycket, men tycker att det är lite knepigt att se när de flesta bilderna är tagna på väldigt nära håll. Det blir svårt att se hur brösten faktiskt ser ut i proportion till kroppen när det är så nära. Men tycker att 400-500 är snyggt på alla jag sett i alla fall hihi😀

Jenascia
Kvinna ·

Idos
Kvinna ·
Hahaha jaa jag skulle ju få 300+400=700 och det känns ju också helt löjligt stort, men tyckte det såg fint ut när jag provade implantat på kliniken. Provade 300 först som kändes för litet, och 350 som kändes okej, men kom fram till 400 när jag provade hemma sen. Min kirurg sa också att man måste gå upp 100-150cc för att det ska synas någon skillnad, så jag tänker att det inte är någon skillnad igentligen på 350 som jag absolut tyckte såg bra ut på första konsultationen. Men började noja att 350 skulle bli för litet, och nu nojar jag att 400 ska bli för stort istället haha. Men vet ju som sagt att det inte är någon egentlig skillnad, så det är väl mest hjänspöken. Men är 99.9% säker att det blir 400 iaf ;)

KimLand99
Kvinna ·

Idos
Kvinna ·
Nej alltså det var 300 jag tyckte var för litet, 350 kändes bra (även om det kanske inte är så stor skillnad) :) Och 400 med ristestet känns på gränsen till för stort, men tror ändå att det blir bra iom att implantatet formar sig bättre än riset gör.

Dorsia
Kvinna ·

Catalina
Kvinna ·

Svea
Kvinna ·
Jag följer också. Har 75B och velar mellan 325-400. Är bara 159 cm och väger 57 kg så jag är lite rädd att de ska se för stora ut och samtidigt vill jag ju ha skillnad. Viktigt för mig är att de ser naturliga ut. Jag har blivit föreslagen 325-400 på konsultationen med HP. Vet faktiskt inte vilket märke på implantatet det var.

Havremario
Kvinna ·