Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bethi123

Bethi123

Kvinna ·

Någon som har 800cc

Bröstförstoring

Jag har tänkt att byta ut mina inplantat. Och nu vill min läkare lägga in 825cc. Men har inte sett så mycket bilder på hur det ser ut och hur stora dom kommer till att bli. Någon som har runt den storleken och som vet lite hur det känns för rygg och så? Och spm har lite bilder?

19

Sortera efter

Mirre

Mirre

Kvinna ·

Följer :)

Gilla
Lindi

Lindi

Kvinna ·

Följer :)

Gilla
Tjej 1982

Tjej 1982

Kvinna ·

Vill du se bilder så gå in på Bilder, sen på bröstbilder längd, vikt och ålder. Där kan du söka på massa olika storlekar. Jag skrev mellan 800 och 850 o då kom där upp en del bilder :-)
Gilla
Bethi123

Bethi123

Kvinna ·

Okej tack så mycket det ska jag göra :)

Gilla
angel-eyes

angel-eyes

Kvinna ·

Jag har bilder på det i mitt galleri. Hade 800 innan mina nuvarande 1050. :)
Gilla
Tjej 1982

Tjej 1982

Kvinna ·

Varsågod :-)
Gilla
Bethi123

Bethi123

Kvinna ·

Okej tack :). Men hur kan jag se dina bilder? Tror inte att jag kan se dom pga att jag inte har varit medlem så länge här :P? Sen undrar  jag även om 825 kommer att se för stort ut? Vad tror ni?

Gilla
feliicia

feliicia

Kvinna ·

Jag har 925cc och tycker inte alls att dom är tunga eller så :) men mina är väldigt fasta och har inget häng, tror det gör att dom känns så lätta.
Gilla
Tjej 1982

Tjej 1982

Kvinna ·

Svårt att säga... Det ser så olika ut på alla! Personligen så tycker jag att det är jättesnyggt med stora bröst! ;-) Har själv 485 cc/450 cc men ska lägga in 1050 cc nästa vecka. Folk kommer nog stirra och tissla och tassla men det bryr jag mig inte om! Det är min kropp och jag som ska trivas ;-) Hur känner du? Vill du ha stora eller lagom? Har du något emot om det syns att dem är opererade?
Gilla
Tjej 1982

Tjej 1982

Kvinna ·

Feliicia: Måste bara säga att dina bröst är sååå snygga!! Det är typ så som jag vill att mina ska se ut ;-)
Gilla
Bethi123

Bethi123

Kvinna ·

Okej det låter ju bra :)! Var lite orolig för att dom ska se för stora ut. Men är ju ändå 1:70 lång så det kanske kommer att passa bra ändå? Vilken profil har du? Jag ska hög profil på mina. Nu har jag mellan plus 475cc. :)

Gilla
Tjej 1982

Tjej 1982

Kvinna ·

Jag vet faktiskt inte vilken profil jag har nu! Vet bara att det är Mentor ;-) Jag ska ha Motiva uhp sen.
Gilla
Bethi123

Bethi123

Kvinna ·

Ja precis det är ju snyggt med stora bröst :) Jo det gör dom alltid i början haha :P.  Ja det är det viktigaste att man själv ska trivas med det :). Jag ville ha lite större bröst än vad jag har nu. Pga att jag började med att sätta in 475cc. Men tyckte dom blev lite för små. Så vill lägga in lite extra så det syns lite mer. Men vill inte det ska se för mycket ut heller. Men min läkare tror att det kommer att passa mig bra med 825cc till min kropp. Så jag tror ändå att jag kommer att bli nöjd. Hellre att det blir lite för mycket än för litet igen :)! Nej har inte så mycket emot det jag tycker ändå att det är snyggt att det syns lite :)!

Gilla
Bethi123

Bethi123

Kvinna ·

Som sagt svårt att hitta bilder på dom storlekarna :P. Någon som har lite bilder som man lätt kan se? :))

Gilla
feliicia

feliicia

Kvinna ·

@jessiccaroos på insta har samma implantat som mig, hon har mycket bilder :)
Gilla
Bethi123

Bethi123

Kvinna ·

Okej tack så mycket :))

Gilla
Bethi123

Bethi123

Kvinna ·

Har börjat fundera lite på det här med hur breda min inplantat kommer att vara om jag ska ha motiva uhp 825 cc. Det jag har nu är mentor 475cc mellan plus. BLir dom bredare än dom jag har nu? Någon som vet? :)

Gilla
Lee

Lee

Kvinna ·

Jag ångrar ofta mina stora inlägg, det är så svårt att hitta kläder som passar när man är stl 34/36 och har E/F kupa :(
Gilla
Bethi123

Bethi123

Kvinna ·

Okej inte roligt när det blir så heller:(. Hur mycket har du i dina nu?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem