Bethi123
Kvinna ·
Någon som har 800cc
Jag har tänkt att byta ut mina inplantat. Och nu vill min läkare lägga in 825cc. Men har inte sett så mycket bilder på hur det ser ut och hur stora dom kommer till att bli. Någon som har runt den storleken och som vet lite hur det känns för rygg och så? Och spm har lite bilder?
Sortera efter

Mirre
Kvinna ·

Lindi
Kvinna ·
Följer :)

Tjej 1982
Kvinna ·

Bethi123
Kvinna ·
Okej tack så mycket det ska jag göra :)

angel-eyes
Kvinna ·

Tjej 1982
Kvinna ·

Bethi123
Kvinna ·
Okej tack :). Men hur kan jag se dina bilder? Tror inte att jag kan se dom pga att jag inte har varit medlem så länge här :P? Sen undrar jag även om 825 kommer att se för stort ut? Vad tror ni?

feliicia
Kvinna ·

Tjej 1982
Kvinna ·

Tjej 1982
Kvinna ·

Bethi123
Kvinna ·
Okej det låter ju bra :)! Var lite orolig för att dom ska se för stora ut. Men är ju ändå 1:70 lång så det kanske kommer att passa bra ändå? Vilken profil har du? Jag ska hög profil på mina. Nu har jag mellan plus 475cc. :)

Tjej 1982
Kvinna ·

Bethi123
Kvinna ·
Ja precis det är ju snyggt med stora bröst :) Jo det gör dom alltid i början haha :P. Ja det är det viktigaste att man själv ska trivas med det :). Jag ville ha lite större bröst än vad jag har nu. Pga att jag började med att sätta in 475cc. Men tyckte dom blev lite för små. Så vill lägga in lite extra så det syns lite mer. Men vill inte det ska se för mycket ut heller. Men min läkare tror att det kommer att passa mig bra med 825cc till min kropp. Så jag tror ändå att jag kommer att bli nöjd. Hellre att det blir lite för mycket än för litet igen :)! Nej har inte så mycket emot det jag tycker ändå att det är snyggt att det syns lite :)!

Bethi123
Kvinna ·
Som sagt svårt att hitta bilder på dom storlekarna :P. Någon som har lite bilder som man lätt kan se? :))

feliicia
Kvinna ·

Bethi123
Kvinna ·
Okej tack så mycket :))

Bethi123
Kvinna ·
Har börjat fundera lite på det här med hur breda min inplantat kommer att vara om jag ska ha motiva uhp 825 cc. Det jag har nu är mentor 475cc mellan plus. BLir dom bredare än dom jag har nu? Någon som vet? :)

Lee
Kvinna ·

Bethi123
Kvinna ·
Okej inte roligt när det blir så heller:(. Hur mycket har du i dina nu?
Följer :)