pernilla
Kvinna ·
Någon som har erfarenhet av Perthese 400 eller 380cc, profil 540
Ska i mars genomgå en bröstförstoring. Har läst en hel del på forumet ang perhese så nu blev jag väldigt orsäker på val av implantat.
Är det någon som har erfarenhet av Perthese 400 eller 380cc, profil 540?
Har läst att Perthese blir mjuka och kan upplevs som "platta"? Är orolig för att dom ska bli "hängiga" efter ett tag, men det blir dom väl inte?
Är idagsläget platt i mig själv och det är det sista jag vill uppleva efter min operation.
Tacksam för alla erfarenheter, positiva som negativa!
Sortera efter

Renee86
Kvinna ·

Lindi
Kvinna ·
Hej! Jag har Perthese trots alla avskräckande skriverier här inne. Visst blir man asrädd när man hör allt sånt, men igår fyllde valparna 10 månader och de ser fina ut så här långt. Nu är ju mina lite större än de du har tänkt, men jag kan bara säg att de är jättemysiga att ha, känns som riktiga boobs och är jättefina att titta på :) Något negativt är väl att jag ville se riktigt operad ut, med porrtuttar som lyfter upp hakan typ hahaha, men så blev ju kanske inte riktigt de här :( Ok, jag ser operead ut och folk kan ibland fråga, men de har inte riktigt den där bolligheten upptill som jag var ute efter, då får jag ha en BH på. Sen är det kanske bra att man kan tona ned sig lite i vissa sammanhang som i jobb och liknande. :)

Josefine86
Kvinna ·
Ska i mars genomgå en bröstförstoring. Har läst en hel del på forumet ang perhese så nu blev jag väldigt orsäker på val av implantat.
Är det någon som har erfarenhet av Perthese 400 eller 380cc, profil 540?
Har läst att Perthese blir mjuka och kan upplevs som "platta"? Är orolig för att dom ska bli "hängiga" efter ett tag, men det blir dom väl inte?
Är idagsläget platt i mig själv och det är det sista jag vill uppleva efter min operation.
Tacksam för alla erfarenheter, positiva som negativa!