Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
pernilla

pernilla

Kvinna ·

Någon som har erfarenhet av Perthese 400 eller 380cc, profil 540

Andra bröstoperationer

Ska i mars genomgå en bröstförstoring. Har läst en hel del på forumet ang perhese så nu blev jag väldigt orsäker på val av implantat.

Är det någon som har erfarenhet av Perthese 400 eller 380cc, profil 540?

Har läst att Perthese blir mjuka och kan upplevs som "platta"? Är orolig för att dom ska bli "hängiga" efter ett tag, men det blir dom väl inte?

Är idagsläget platt i mig själv och det är det sista jag vill uppleva efter min operation.

Tacksam för alla erfarenheter, positiva som negativa!

3

Sortera efter

Renee86

Renee86

Kvinna ·

Hej. Ska också operamig hos Peter cosmo den 1 april. Ska lägga in 705 uhp perthese. Tycker du ska lita på honom. O säga till honom hur du vill ha dina bröst. O försök inte snöa in för mkt på vad alla andra skriver. Vi är olika i allhoppa. O tror att Peter vet bäst om vad som passar just dig. Lycka till. :)
Gilla
Lindi

Lindi

Kvinna ·

Hej! Jag har Perthese trots alla avskräckande skriverier här inne. Visst blir man asrädd när man hör allt sånt, men igår fyllde valparna 10 månader och de ser fina ut så här långt. Nu är ju mina lite större än de du har tänkt, men jag kan bara säg att de är jättemysiga att ha, känns som riktiga boobs och är jättefina att titta på :) Något negativt är väl att jag ville se riktigt operad ut, med porrtuttar som lyfter upp hakan typ hahaha, men så blev ju kanske inte riktigt de här :( Ok, jag ser operead ut och folk kan ibland fråga, men de har inte riktigt den där bolligheten upptill som jag var ute efter, då får jag ha en BH på. Sen är det kanske bra att man kan tona ned sig lite i vissa sammanhang som i jobb och liknande. :)

Gilla
Josefine86

Josefine86

Kvinna ·

pernilla skrev:

Ska i mars genomgå en bröstförstoring. Har läst en hel del på forumet ang perhese så nu blev jag väldigt orsäker på val av implantat.

Är det någon som har erfarenhet av Perthese 400 eller 380cc, profil 540?

Har läst att Perthese blir mjuka och kan upplevs som "platta"? Är orolig för att dom ska bli "hängiga" efter ett tag, men det blir dom väl inte?

Är idagsläget platt i mig själv och det är det sista jag vill uppleva efter min operation.

Tacksam för alla erfarenheter, positiva som negativa!

Jag är också intresserad av perthese 380cc-400cc.. Ska operera mig hos Peter i september och har valt 380cc HP av märket perthese men blir också så orolig när folk säger att det "säckar" ihop.. Funderar på att lägga in 400cc UHP (tror de är samma som 540?) diametern är desamma som 380cc och projektionen skiljer sig med endast 0.5 cm samt 20cc mer. Det kan väl inte bli en enorm skillnad va? Eller vad tror du? Vill inte va några "porrbröst" riktigt men heller inte helt tomma upptill.. :( Kan man säga det till Peter och be honom skapa fickan för implantatet på något speciellt sätt som gör att det inte sjunker ned för mycket men heller inte sitter uppe vid hakan. no offence till dom som vill ha det alltså! Vi alla vill ha olika :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem