Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lopo

lopo

Kvinna ·

Någon som har lagt in 150cc-200cc?

Bröstförstoring

Gjorde det sk ristestet häromdagen och provade med både 1,5dl och 2dl i varje bröst, vilket, om jag förstått det rätt ska motsvara 150cc-200cc. Tyckte detta kändes som bra storlekar men är nyfiken på om någon lagt in 150cc-200cc? Och hur ni isåfall känner för resultatet? Jag har en stor a-kupa nu men vill inte ha jättestora bröst. (tänk Sara Jönsson, Big brother 2011, om någon såg det)

8

Sortera efter

Sweedie

Sweedie

Kvinna ·

Jag hade A eller liten B-kupa förut, och jag har lagt in 275 cc. Är nog ganska nöjd med det. Men det är bara några dagar sedan, så dels har jag inga bilder, och dels är dom väldigt svullna fortfarande och står rakt ut.

Gilla
lopo

lopo

Kvinna ·

Ja det är ju svårt hur man ska välja. Samtidigt som det är riktigt snyggt med stora bröst, så tror jag att jag passar bäst e mindre exemplar, men det är svårt att förutspå;)
Gilla
Sweedie

Sweedie

Kvinna ·

Tycker Du? Jag tycker det har gått hysteri i det här med storleken. Jag tycker att för stora är lika fult som för små (eller inte mer vackert i alla fall). Har man små men välformade bröst tycker jag det är mycket snyggare än oversized som t ex bloggerskan Kissie. Hennes bröst är ju dubbelt så stora som dom borde vara på den kroppen - och det ser helt enkelt fel och fult ut i min smak. Sen vet jag att det finns massor som tydligen tycker annorlunda... men jag undrar lite om det här inte är ett uttryck för den senaste rollen som sexsymbol som unga kvinnor tar på sig nuförtiden - då blir dom i alla fall sedda... även om det är av fel anledning. Nu får jag väl en massa arga kommentarer... men detta är mina åsikter - och jag förväntar mig inte att få medhåll fran alla håll. 🙂

Gilla
lopo

lopo

Kvinna ·

Håller med dig! Med stora bröst menar jag inte som kissie har, utan mer vad som passar till personens kropp. Enligt min smak ska det inte se onaturligt ut:)
Gilla
lillamig

lillamig

Kvinna ·

Funderar också i den storleksordningen, så jag hänger gärna på här!

Gilla
Dior123

Dior123

Kvinna ·

Jag ska göra ett lyft och vill lägga in max 200 cc men är väldigt osäker på storleken..är så rädd att de ska bli för stora, jag har mycket hud så brösten kommer ju bli mindre när jag gör lyftet och huden försvinner men är så svårt att föreställa sig skillnaden..någon som gjort lyft med implantat 150-200 cc? Proforma clinic
Gilla
Boston

Boston

Kvinna ·

Hej Jag opererade mig för tre veckor sedan o har 205cc hög profil motiva gjort med ett lyft utan att flytta vårtgården. Jag är definitivt nöjd med storleken o är glad att jag inte tog större implantat. Men allt är ju en smaksak o som du skriver o det är ju svårt att föreställa sig hur det kommer se ut när det är klart.Har du fått pröva implantaten på kliniken du ska operera dig på för att få en liten aning eller känsla?
Gilla
Dior123

Dior123

Kvinna ·

Åh va roligt att du är nöjd!! Ja jag fick prova implantaten i en bh och de kändes ”bra” eller alltså jag har verkligen jääääätte mycket häng så det är så svårt att veta hur se ser ut när huden försvinner. Jag vet ju inte hur mycket vävnad jag har. Men på första konsultationen tyckte kirurgen att jag först skulle göra enbart lyft och därefter ett implantat vid en annan operation. Jag kände genast att de kändes onödigt om det går att göra samtidigt. Vid min andra konsultation tyckte kirurgen verkligen att jag skulle ha implantat och gärna mellan 220-240 för att få ett naturligt resultat. Han sa att ”under 200cc är bortkastade pengar” På tredje konsultationen sa jag att jag tänkt mig ca 200 CC och hon trodde det skulle bli bra, mentor implantat 200cc, låg profil
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem