lopo
Kvinna ·
Någon som har lagt in 150cc-200cc?
Gjorde det sk ristestet häromdagen och provade med både 1,5dl och 2dl i varje bröst, vilket, om jag förstått det rätt ska motsvara 150cc-200cc. Tyckte detta kändes som bra storlekar men är nyfiken på om någon lagt in 150cc-200cc? Och hur ni isåfall känner för resultatet? Jag har en stor a-kupa nu men vill inte ha jättestora bröst. (tänk Sara Jönsson, Big brother 2011, om någon såg det)
Sortera efter

Sweedie
Kvinna ·

lopo
Kvinna ·

Sweedie
Kvinna ·
Tycker Du? Jag tycker det har gått hysteri i det här med storleken. Jag tycker att för stora är lika fult som för små (eller inte mer vackert i alla fall). Har man små men välformade bröst tycker jag det är mycket snyggare än oversized som t ex bloggerskan Kissie. Hennes bröst är ju dubbelt så stora som dom borde vara på den kroppen - och det ser helt enkelt fel och fult ut i min smak. Sen vet jag att det finns massor som tydligen tycker annorlunda... men jag undrar lite om det här inte är ett uttryck för den senaste rollen som sexsymbol som unga kvinnor tar på sig nuförtiden - då blir dom i alla fall sedda... även om det är av fel anledning. Nu får jag väl en massa arga kommentarer... men detta är mina åsikter - och jag förväntar mig inte att få medhåll fran alla håll. 🙂

lopo
Kvinna ·

lillamig
Kvinna ·
Funderar också i den storleksordningen, så jag hänger gärna på här!

Dior123
Kvinna ·

Boston
Kvinna ·

Dior123
Kvinna ·
Jag hade A eller liten B-kupa förut, och jag har lagt in 275 cc. Är nog ganska nöjd med det. Men det är bara några dagar sedan, så dels har jag inga bilder, och dels är dom väldigt svullna fortfarande och står rakt ut.