Kakan14
Kvinna ·
26 jan, 2013
någon som har lagt in 450cc å haft 70A innan?
BröstförstoringNågon som känner igen sig? :)
Sortera efter
ollie
Kvinna ·
26 jan, 2013
jag känner igen mig. Väger dock mer än dig, 55kg, men samma längd och hade 70a/70b på h&m innan op. Opererades om till 425/450 för några dagar sen. Jag skulle kunna ta mer men dig som e så smal skulle det säkert se stort ut! snyggt stort!
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
26 jan, 2013
okej gött! :) det är precis den storleken jag ska ha, har verkligen ingen aning om hur det kommer se ut eftersom jag fick en så dålig bild av t-shirten med implantatet under. hoppas det blir bra :):)
Gilla
ollie
Kvinna ·
26 jan, 2013
det är svårt att prova implantaten under tröjan bara, blir ändå inte alls sådär tycker jag haha, men jag tror du kommer vara nöjd med den storleken så länge du är ute efter stora, men inte sådär att man stirrar och tänker shit typ :P
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
26 jan, 2013
ja de kände jag med! jaa jag ville ha stora, 450cc va de högsta han kunde få in sa han, de va max :D så jag antar att det blir bra, är ju nöjd med det som går å få in, bara jag blir av med dom små jag har nu :P
Gilla
M87
Kvinna ·
26 jan, 2013
Jag la in 470, hade a/b kupa innan. De ser absolut inte før stora ut på mig :)
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
26 jan, 2013
okej vad bra :) Jag vet ju inte hur ni ser ut kroppsligt, men jag är väldigt smal, så det blir nog bra :)
Gilla
Baylis
Kvinna ·
26 jan, 2013
Jag har lagt in 450cc :)
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
26 jan, 2013
oh ! vi har ju nästan samma längd å vikt ! hur vart det? är du nöjd? :):)
Gilla
Baylis
Kvinna ·
26 jan, 2013
Du Kan kolla på min sida :)
Jag är jätte nöjd, iaf just nu
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
26 jan, 2013
Var precis inne där, skitsnyggt!!! verkligen! Gud nu längtar jag ännu mer ! :):)
Gilla
Baylis
Kvinna ·
26 jan, 2013
Tack tack :) Ja Dr G har gjort sitt jobb mkt bra :) nu är det bara att vänta tills dom "ploppar" :P
Jo jag förstår det, men ser att det inte är långt kvar :)
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
26 jan, 2013
ja han verkar superbra! är glad att jag valde att ha honom :) Ja men precis :) Nää inte alls långt, längtarlängtarlängtar! 😇
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
26 jan, 2013
ingen annan som stämmer någorlunda in? :)
Gilla
M87
Kvinna ·
27 jan, 2013
M87 skrev:
Jag la in 470, hade a/b kupa innan. De ser absolut inte før stora ut på mig :)
Gilla
Apelsinelmelon
Kvinna ·
27 jan, 2013
Jag hade 75A lade in 500 cc hp för två veckor sen :) har samma längd som dig och väger lite mer
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
27 jan, 2013
m87: haha så jag behöver inte oroa mig för att de ska va små? ;) efter hur lång tid får man ta av sig deras vita "sportbh" man får av dom, och byta till en egen sportbh? :)
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
27 jan, 2013
apelsinmelon: men då måste du väl ha större slutstorlek än 75D? :) med tanke på att jag lägger in 450cc å kommer ha 65F :)?
Gilla
2barnsmor
Kvinna ·
27 jan, 2013
75 d och 65 f är samma kupstorlek :)
Mina bröst var tomma innan och jag la in 450 ml hp.
Vill man så kan man förminska dom i svarta kläder med träningstopp eller så tar man på sej bh och något urringat så framhävs storleken snyggt.
Lycka till!
Gilla
M87
Kvinna ·
27 jan, 2013
Jag tror absolut inte du får för små ;)
Tror det är jätteolika mtp bh, man blir lite förvirrad när man läser runt om sporttoppar! Min klinik säger att man ska ha den på dag&natt i 4v. Men har sett vissa skall ha på den i 6mnd, och vissa sover utan. Jag hade gärna bytt ut deras mot en egen men vågar inte..lika bra att göra som dom säger, längtar tills jag får sova utan & lufta lite :)
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
27 jan, 2013
2barnsmor: jahaaa, är helt virrig, men vad bra då kommer jag bli nöjd då ;)
m87: okej vad bra haha :D ja det blir man vekrligen ! ja det förstår jag, men det måste väl kännas ganska ofräscht å ha samma top i några veckor innan man får byta? :)
Gilla