Anonym användare
16 mar, 2012
Någon som har lagt in 800cc?
BröstförstoringHej alla där ute. Jag eftersöker tjejer som har haft inga bröst till att ha 800cc. Jag är nu inne på min tredje bröstförstoring. Har varit så missnöjd och nu måste det bli rätt. Jag hade inga bröst från början. Sedan la jag in 400cc högprofil bakom muskeln. Sedan gjorde jag om dem och la in 600cc. Jag är fortfarande inte nöjd. Jag tycker inte att de passar min kropp, jag tycker inte att de är fina. Jag är 1.79 lång och väger 75kg. SNälla tjejer, är det någon där ute som har lagt in 700 eller 800? Jag har bokad tid den 3april och detta måste bli min sista gång. :P Jag ska nu ha droppformade implantat, men är osäker på storleken. Jag är ganska lång och jag vet att 800 kanske låter mycket. Men inte för min kropp vad jag tror. Däremot är jag osäker på en sak. Nu när jag byter från runda högprofil till dropp. Kommer det inte automatiskt bli så då att de känns och ser större ut? Snälla hjälp mig.
Sortera efter
Opticruise
Kvinna ·
16 mar, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
16 mar, 2012
Undrar ocks varför du vill ha anatomiska istället? För mer put eller?
Anonym användare
16 mar, 2012
Anonym användare
16 mar, 2012
Anonym användare
16 mar, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
16 mar, 2012
Alltså ett anatomiskt implantat bör ge dig skidbacke men det kan även runda bli också, speciellt om man väljer mjuka implantat framför men då du inte hr någon egen vävnad kan du råka ut för rippling. Hade själv anatomiksa bakom förut och idag runda framför. För mig blev de runda implantaten framför muskeln det som såg mest naturlig ut. Så resultatet k variera enormt...
Anonym användare
16 mar, 2012
En sak som kan ha betydelse är vad du använt för slags bh, min läkare har varnat för push up för att de lyfter för mycket och trycker in från sidorna vilket kan göra att bröstet får lite trekantigt utseende. Om man har en bh som lyfter för mycket sjunker inte implantatet ner som det ska och ger ingen underpool och då hamnar ju bröstvårtan för långt ner. Jag ska snart byta ut min gamla implantat och har använt push up ganska mycket och har knappt haft någon underpool på länge. Sista dagarna har jag bara använt en mycket mjukare bh och brösten blev mjukare och större bara på några dagar. Det blev mer skidbacke, precis så som jag vill ha det. Så efter min nya operation blir det bara push up någon gång ibland om man vill ha lite extra klyfta, ex till någon speciell klänning eller så.
Anonym användare
18 mar, 2012
Opticruise
Kvinna ·
18 mar, 2012
Vart har du opererat dig? :)
Anonym användare
18 mar, 2012
Opticruise
Kvinna ·
18 mar, 2012
Men du har inte funderat på runda men en lägre profil?? Nackdelen mad anatomiska tycker jag är att de kan se lite platta upptill,runda blir mer fylliga.. Men känns det bra gör du helt rätt i att ta anatomiska :)
Men hur kan din bröstvårta peka neråt nu? Vad hade du för utgångsläge innan op?
Anonym användare
18 mar, 2012
Opticruise
Kvinna ·
18 mar, 2012
Aha oki , hoppas för din skull det blir bra denna gång.. När ska du opa dig? Ska oxå opa om mig d. 21 maj.. Inte heller nöjd med min första kirurg så jag byter.Hoppas på ett mkt bättre resultat denna gång :)
Anonym användare
18 mar, 2012
citadellboobisar
Kvinna ·
18 mar, 2012
ang ärr placeringen, jag har inte heller mitt ärr precis i bröstvecket utan jag har det ca 1-2 cm upp på bröstet, och faktiskt har jag hellre det än precis i vecket då det skavs mot bh:n hela tiden och ligger man och slappar med bikini på sig så kan det lätt synas, jfm om det sitter lite, lite högre upp på bröstet, så för min del känns detta bättre :D
Anonym användare
18 mar, 2012
PowerS
Kvinna ·
18 mar, 2012
ang ärr placeringen, jag har inte heller mitt ärr precis i bröstvecket utan jag har det ca 1-2 cm upp på bröstet, och faktiskt har jag hellre det än precis i vecket då det skavs mot bh:n hela tiden och ligger man och slappar med bikini på sig så kan det lätt synas, jfm om det sitter lite, lite högre upp på bröstet, så för min del känns detta bättre :D
Bra tänkt :-P
Men när ett ärr är läkt ska det väl inte skava av BH:n? (jag vet inte det än för mina är bara 3,5 veckor gamla)
Anonym användare
18 mar, 2012
PowerS
Kvinna ·
18 mar, 2012
Åh allvar?
Jag har lite ont i mina ärr fortfarande, men man vill ju inte besväras av det så lång tid efter :-O
Alltså.. är det normalt? När man har ärren i bröstvecket.
citadellboobisar
Kvinna ·
19 mar, 2012
powers, har du dina precis i bröstvecket?
Gagge, citadellboobisar och patte85 har alla lagt i 800cc.. Varför ska du byta till anatomiska??