Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kan
Kvinna ·
20 apr, 2026
Någon som har polytech nedmonterad runda el anatomiska inplantat, är ni nöjda, syns kanterna mkt på runda, har tänkt mig runt 545 el 615
Andra bröstoperationerHej är det någon som har polytech Mesmo b lite runda el anatomi inplantat. Har idag mentor high profil men upplever att de har för mkt underpol. Blir det mera överspol på dessa o i så fall runda el anatomiska. Blir runda alldeles för bolliga och plastiga? Har tänkt mig 612 el 545 är 170 cm lång, tacksam för svar
Sortera efter
Kan
Kvinna ·
20 apr, 2026
Gilla
Polytech mesmo b lite skulle det va😉