Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kan profilbild

Kan

Kvinna ·

20 apr, 2026

Någon som har polytech nedmonterad runda el anatomiska inplantat, är ni nöjda, syns kanterna mkt på runda, har tänkt mig runt 545 el 615

Andra bröstoperationer

Hej är det någon som har polytech Mesmo b lite runda el anatomi inplantat. Har idag mentor high profil men upplever att de har för mkt underpol. Blir det mera överspol på dessa o i så fall runda el anatomiska. Blir runda alldeles för bolliga och plastiga? Har tänkt mig 612 el 545 är 170 cm lång, tacksam för svar

Sortera efter

 profilbild

Kan

Kvinna ·

20 apr, 2026

Polytech mesmo b lite skulle det va😉

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem