Nemi
Kvinna ·
Någon som har runt 135mm breda implantat?
Känns som jag är nästan den enda med så breda bröst och bröstkorg. Jag har 135mm breda och nästan 80cm under brösten. Någon som lagt in runt 135mm breda??? Jag funderar på ett put på 41mm och är då uppe i 450cc. Låter så mycket fast det kanske inte är det på mig??
Sortera efter

gasp
Kvinna ·

Nemi
Kvinna ·
Samma här! Tränar styrka så mindre kommer man ju inte bli ;) Hoppas någon mer dyker upp med vår bredd. Man pratar ju mycket om storleken på implantaten men till slut blir det svårt att jämföra när alla är så olika breda .

Anonym användare
Hej!
Jag hade 70A och la in 430 cc framför muskeln, projektion 4,6 cm och 13,5 cm bröstbredd. Fick storlek 70E/F efteråt.
Blev väldigt symmetriskt till min kropp, 165 cm och ca 65 kg.

guldskor
Kvinna ·

Nemi
Kvinna ·
Jättesnygga bröst båda ni!!
Skönt att se att det blir så bra =)

Nemi
Kvinna ·

Jojjo
Kvinna ·
Jag är också bred 80cm under brösten.
Skall lägga in 475cc MP på citadellkliniken 135mm breda.
Känner mig nöjd med mitt val även om det känns som mycket fyllning. På min 1:a konsultation gick jag hem och trodde att det var 300cc som jag skulle ha. Har dubbelkollat nu iefterhand och de var bara 125mm breda. 135mm känns mycket bättre och det verkar mer rätt efter att ha kollat runt lite här på POF...
Nemi, håller tummarna för dig. För det är väl dax snart....

Nemi
Kvinna ·

Anonym användare

Jatropha
Kvinna ·
Jag minns inte exakt mina mått nu, men jag kommer hamna rätt nära där med. Hade inte heller fattat att det var bredden som bestämde. När jag fick reda på det kändes de ca 300cc jag fick föreslagna helt ENORMA, men det är ju måtten som avgör hur de passar, så man ska nog inte tänka för mycket på den rena volymen. :) Hade rent cc-mässigt gärna gått ner, men då hamnar de för brett isär istället, och det vill man ju inte gärna...
jag trodde jag va den enda med grov bröstkorg=) jag drar 85c/85B i bhar. men har bredrygg och tränar mycket styrketräning så är vidare över ryggen än jag var för 10årsen. då va jag bara 80 runtom under bysten.
har inte opererat mig än, inväntar pengar=)