Anonym användare
14 feb, 2014
Någon som har runt 700cc med mycket egen vävnad?
BröstförstoringHej! Jag funderar på att byta ut min mentor 500cc till allergan soft touch extra hög 695 eller 745cc. Jag hade 75D innan min OP men antar att min kirurg tog bort en del vävnad också eftersom jag gjorde bröstlyft, vet dock inte hur mycket som togs bort.. Anledningen till att jag vill byta implantat är för att jag saknar fyllnaden upptill, tycker det mesta sitter under bröstvårtorna, för mycket underpool liksom.. Så var det inte i början.. så brösten har sjunkit mer och mer på bara någon månad.. Är mest nyfiken om någon har denna storleken? Är ni nöjda med allergan? Vad ska man välja? Släta eller textuerade, har inte fattat skillnaden? Tack så länge!
Sortera efter
viola
Kvinna ·
14 feb, 2014
Kokosbollen
Kvinna ·
15 feb, 2014
Jag hakar på här.. Är också intresserad av allergan! Denna djungel....
Kokosbollen
Kvinna ·
15 feb, 2014
Är du förresten inne på att välja samma kirurg då?
Anonym användare
15 feb, 2014
kiss
Kvinna ·
15 feb, 2014
Anonym användare
15 feb, 2014
viola
Kvinna ·
15 feb, 2014
Haha ja, blir dyrt att ligga på topp! ;) Synd att du känner att du saknar fylligheten! Men 15 är väl ändå ett bra pris ändå :)
sandstrm
Kvinna ·
15 feb, 2014
Opererade mig i torsdags med Allergan 700cc, extra hög. Nu har dem inte läkt till sig än, men är än så länge nöjd över storleken :D hade inte överdrivet mycket egen vävnad innan.
Kokosbollen
Kvinna ·
15 feb, 2014
Opererade mig i torsdags med Allergan 700cc, extra hög. Nu har dem inte läkt till sig än, men är än så länge nöjd över storleken :D hade inte överdrivet mycket egen vävnad innan.
Anonym användare
15 feb, 2014
Haha ja, blir dyrt att ligga på topp! ;) Synd att du känner att du saknar fylligheten! Men 15 är väl ändå ett bra pris ändå :)
Anonym användare
15 feb, 2014
Lindi
Kvinna ·
15 feb, 2014
Hej jag har samma problem, de är inte fylliga upptill längre! Hur lyckades du med det priset, (grattis :D ) jag som trodde att man måste betala fullpris om man inte var nöjd och vill ha andra implantat. Eller har du haft oturen att få nån tråkig komplikation, hoppas inte det.
viola
Kvinna ·
15 feb, 2014
Haha ja det där att bli storleksblind är inte lätt. Alltså ibland tänker jag vad SMÅ, ibland herregud vad STORA. Brukar jämföra med andra med ungefär samma vikt/längd som inte opererat sig och då känns dom ju stora. Jag skulle med kunna tänka mig byta implantat om mina känns tomma upptill. Har ju perthese som ska vara "kända" för det. Men hoppas att det inte känns så. :)
Anonym användare
15 feb, 2014
viola
Kvinna ·
15 feb, 2014
Anonym användare
15 feb, 2014
viola
Kvinna ·
15 feb, 2014
sandstrm
Kvinna ·
16 feb, 2014
Bredden är 14,5cm och putet är 6,6cm. Har bakom :) Kommer ta bilder i dagarna tänkte jag!
pyretsmamma
Kvinna ·
16 feb, 2014
Lycka till imorgon och hoppas inte beslutsamheten blev för svår.. Läst din tråd med nyfikenhet eftersom jag själv är inne på att lägga in lite större volym. :)
Anonym användare
16 feb, 2014
Lycka till imorgon och hoppas inte beslutsamheten blev för svår.. Läst din tråd med nyfikenhet eftersom jag själv är inne på att lägga in lite större volym. :)
Hänger på här! Tänker du betala mer för att få dom bytta eller är det något fel som du tänkt korra? :)