Kortspel
Kvinna ·
Någon som kan svara på en oerfaren tjejs 100 frågor?
Hej!
Sortera efter

Vinna
Kvinna ·

Kortspel
Kvinna ·
Hej!

bigaboobs
Kvinna ·
Hej har inte gjort mina operationer än men jag har bokat. Ska göra i dec. Tänkte jag kunde dela med mig av de frågor jag kan svara på. Vet inte vart i landet du bor, Men jag kan rekomendera det stället jag ska göra de på. Jag har verkligen fått förtroende för dem. Jag ska ha motiva ergonmix implantat och ska göra det på citadell hos helena. Jag valde ergomix för de ska vara så lika "riktiga" bröst när man klämmer och känner på dem. Och jag vill ha ett naturligt resultat. Sen storleken diskuterade jag och kirurgen fram när vi mätt mina bröst och jag visat bilder på bröst jag gillade. Citadell valde jag för jag hört väldigt mkt bra om dem. Och Helena valde jag för min syster gjort sin buk där och i och med jag ska göra buk och bröst samtidigt så blev de henne. För min systers mage e sååå snygg. Där har verkligen kirurgen trollat :) Hur går dina tankar

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Kortspel
Kvinna ·
Bigaboobs: Vad kul att du hittat någon som du har fått förtroende för!

Kortspel
Kvinna ·
jen6:
Tack för ditt svar. Blev faktiskt lite klokare nu :)

Asirnas
Kvinna ·
Hej!
Hej!
Jag opererade mig på Citadell kliniken där jag betalade 42.000 kr. Där ingick även garanti så nu inför min korrigering som är i AUgusti så behöver jag inte betala en enda krona till!
Om man har mer ont för man har mindre bröst innan är mer bara struntprat. Alla människor tål olika mycket smärta, som om du gråter för t.ex. en flisa i fingret är du antagligen väääldigt känslig. Men egna upplevense var att jag hade det väldigt smärtfritt, dock vart med om värre smärta så var väl förbered. Men hade det brinnande ont så fort jag skulle sätta mig upp eller lägga mig ner. Det gick över efter ca 4 dagar.
Ang implantat så valde jag efter det resultat som jag önksade mig, ville ha så naturliga bröst som möjligt och valde därför mentor coh 1 som är ett av de mjukaste implantaten på marknaden. Stod mellan valet Perthese, som knappt finns idag då förtegats köptes upp av mentor. Så för mitt önskemål så blev det mentor coh 1.
Jag valde kliniken efter flera bra rekomentationer härifrån bland annat, sedan undre konsultationen kände jag stor tillit för Helena, hon var mycket profosionell och jag hade seriöst en hel A4 sida med frågor, som jag fick besvarat utan att ens brhöva öppna min mun! Idag är jag otroligt glad att jag har valt henne till min kirurg, råkat ut för kapselkontraktur som bara gör mer och mer ont. Och ska nu korrigeras för det och för att båda implantaten har fastnat för högt upp.
När man får tid beror det helt på vilken säsong skulle jag tro, som t.ex. vid sommaren och jul då många har ledigt skulle jag tro det är fler som vill opereras istället för att bli sjukskriven från sitt arbete. Jag hade kunnat boka in en operation en månad efter konsultationen, men då jag hade lite mer pengar att samla ihop så bokade jag in en operation två månader efter, samt då min pojkvän kunde följa med. är viktigt att ha med sig någon, ifall man svimmar på vägen från kliniken eller hjälp med att bära väskorna då man ABSOLUT inte ska böra större vikter själv!
Tyvärr är jag en tjej som försöker komma igång med träningen, men skulle inte träna bröstmusklerna den första månaden iaf :)
Om du har fler fårgor så fråga på! :)

Asirnas
Kvinna ·
Hej!
Och alla dina frågor finns faktiskt redan besvarade här och var, även 1 & 6 ;)

Asirnas
Kvinna ·
Hej har inte gjort mina operationer än men jag har bokat. Ska göra i dec. Tänkte jag kunde dela med mig av de frågor jag kan svara på. Vet inte vart i landet du bor, Men jag kan rekomendera det stället jag ska göra de på. Jag har verkligen fått förtroende för dem. Jag ska ha motiva ergonmix implantat och ska göra det på citadell hos helena. Jag valde ergomix för de ska vara så lika "riktiga" bröst när man klämmer och känner på dem. Och jag vill ha ett naturligt resultat. Sen storleken diskuterade jag och kirurgen fram när vi mätt mina bröst och jag visat bilder på bröst jag gillade. Citadell valde jag för jag hört väldigt mkt bra om dem. Och Helena valde jag för min syster gjort sin buk där och i och med jag ska göra buk och bröst samtidigt så blev de henne. För min systers mage e sååå snygg. Där har verkligen kirurgen trollat :) Hur går dina tankar
Åhh va roligt att du har valt Helena! Visst är hon underbar! :D <3

Kortspel
Kvinna ·
Asirnas: Tack för att du svarade så noga. Jag räknar med att inte behöva betala en krona mer än 45 000 så det du betalade var ju bra!

Asirnas
Kvinna ·
Asirnas: Tack för att du svarade så noga. Jag räknar med att inte behöva betala en krona mer än 45 000 så det du betalade var ju bra!
Sedan kommer folk också med nya erfarenheter hela tiden :)
Det bästa är då du ska välja kirurg är att gå till någon som man känner till och att gå på flera konsultationer, kolla också upp om de är stämde eller inte och i så fall för vad.
När jag var på t.ex. art clinin så skulle min operation kosta 38.000 där, men med övernattning blev det +1000 sedan med försäkringen +5000 så då blev det redan mycket mer än va citadell kostade :P Även jag betalar buss elelr tåg för att ta mig till landskrona, men är helt värt det :)

Blondabelles
Kvinna ·

bigaboobs
Kvinna ·
Ja hon är helt underbar. Man känner förtroende för henne direkt och hon kan sin sak. Det ända är att hon pratar fort. :)

Kinga
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Ja hon är helt underbar. Man känner förtroende för henne direkt och hon kan sin sak. Det ända är att hon pratar fort. :)
Hehe jag tyckte inte hon pratade så fort, kanske är för att jag gör det själv :P
Visst är det så! Var helt stensäker på att hon skulle hjälpa mig :)