celinne
Man ·
Någon som lagt i 330cc innaför bröstmuskeln? stort ? litet ?
Hej alla ska operara mig snart undrar om någon lagt i 330cc innanför muskeln ? Jag är 162 cm och väger 48 kg e rädd att de blir för stort ? Tacksam för svar
Sortera efter

Lava90
Kvinna ·

loveli
Man ·
Jag tror att ni båda väljer rätt lagom.. Men jag är också på samma plan som er just nu haha!
Jag ha varit på konsultation också hos Cosmo o ha bestämt operationstid, velar dock mellan 320cc o 350cc, är så svårt :P vill inte att det ska bli för stort men vill inte heller att man ska ångra sig om att det blev för litet..
Jag ha samma bröstvävnad som du Lava90 o nästan samma diameter.. dock är jag lite längre o väger lite mer men hur stort vill du ha de ungefär? :)

Lava90
Kvinna ·

Celine
Kvinna ·
Jag har lagt in 325cc bakom muskeln, och det ser inte för stort ut =)

Rumidz
Kvinna ·
Jag har oxå lagt in 325 cc bakom muskeln, tycker dom blev helt perfekta i stl till mig.
Jag är 158cm och väger ca 48kg.

loveli
Man ·
har tid den 5 november!:) Ja asså jag har inte särskilt stor koll jag heller faktiskt.. Men Peter sa att MP skulle passa mig då jag hade 12.5 har jag för mig..
haha ja jag förstår att det är förvirrande det tycker jag med..men håll dig till de som känns bäst, blir nog bäst så haha! :)

kakan92
Kvinna ·

loveli
Man ·
hej, ja jag ska lägga bakom i alla fall, dock lite osäker på det men får väl lyssna på kirurgen.. :P har ju hört massor om muskelpåverkan o sånt men får väl hoppas på det bästa, att man slipper sånt :P
Jag vet inte redigt hur det är med att ha så lite vävnad o lägga framför, men jag skyulle kunna tänka mig att man ha större chans för rippling o att kaanske implantatets kanter kan synas? lite gissning bara :P

kakan92
Kvinna ·
Ja, har också hört om muskelpåverkan och hur det inte går tillbaka utan ger folk konstant smärta. Men jag antar att dom som det går bra för inte skriver lika mycket här på sidan heller. Får hoppas på att kirurgerna kan sin grej och att allt går bra :)

loveli
Man ·
Ja det är ju de som oroa en..
ah jag tror med att det är så.. Precis :)

Augustitjej
Kvinna ·

loveli
Man ·
Låter väldigt bra :D

lillamini
Kvinna ·
Tycker med det här med storlek blir svårare och svårare.
Jag ville ha små implantat (225 cc) eftersom jag tycker det är fint med små bröst och inte vill få en chock att gå från mina knappa 75 A till vad som skulle kännas som bomber på min kropp. Men sen jag tittar runt på bilder här på forumet börjar jag få lite storleksnoja och är rädd för att jag har valt för smått. :).
Ju mer man tittar på andra desto mer osäker tror jag man känner sig. Det bästa är nog om du vet ungefär vilket slutresultat du önskar dig och sedan diskuterar fram alternativ på en konsultation. Tänk på att kirurgerna verkligen har koll på vad de gör och ska lyssna på dina önskemål för att sedan rekommendera storlek, projektion osv baserat på dina önskemål.
Jag kommer nog ändå köra på min initiala önskan och lita på det som min kirurg rekommenderar för min kropp :)

celinne
Man ·

kakan92
Kvinna ·
Tycker dom flesta man hör säger att dom har valt för lite cc, men är ju alltid lättare att göra större senare i livet om man skulle ändra sig. Men tror man ska lita på magkänslar och precis som du säger Lillamini är att ju mer man kollar så tror jag man blir lite blind av storlekar, former och liknande.
Men vet någon av er om "delvis bakom" är samma som "bara" bakom? Eller är det två olika placeringar?

kakan92
Kvinna ·
Och lite info om bakomplacering då
Har själv läst av andra att några får problem med muskelsmärta efter operationen, att dom inte kan träna bröstmuskler längre för att brösten då kan "glida" ut ur sin ficka och åka mer åt sidan än vad som var tänkt. (Någon får gärna rätta mig om jag har fel :))
Men sen tror jag att dom historier man hör oftast är dom sämre, då dom som är nöjda utan problem mest troligtvis inte hänger här på forumet lika mycket :)

celinne
Man ·

LitenTutte91
Kvinna ·

Eloocin
Kvinna ·

VadSkaManHeta
Kvinna ·