Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
CEH profilbild

CEH

Kvinna ·

30 sep, 2015

Någon som lagt in 175cc/ml

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Var på konsultation idag, där jag tydligt uttryckte att jag vill ha så små imlantat som möjligt. 😀

Med mina mått kom vi fram till att Mentor MP 150, 175 eller 200 skulle passa. Jag provade tyvärr bara ett implantat med 200ml i då de inte hade mindre där.

Magkänslan sa att det kändes lite stort. 😉

Har sett flera persner här inne som lagt inn runt 200, nu undrar jag, Ni som ville göra en liten förstoring. Vad landade ni på? 200 är absolut max vad jag kan tänka mig, men eftersom jag inte provade mindre implantat så kan jag inte uttala mig om hur det känns. De som lagt in 200 har asfina tuttar tycker jag, men på mig kändes det ändå på gränsen till för stort. Jag antar att det även handlar om att man idag är så van vid att inte ha några bröst. 💋

Finns det någon där ute som lagt in så små implantat som 175?

Ni som la in 200, hur känner ni idag? för stort, för litet?

Kram på er!

9

Sortera efter

Tuttfräs

Kvinna ·

30 sep, 2015

Tips: Du kan söka på storlek via bilderna. Hoppas du hittar något där :)
Gilla

Mossa

Kvinna ·

02 mar, 2016

Hej!

Jag har varit på min första konsultation idag och fick då testa tre olika storlekar. 200cc, 175cc och 125cc. 

200 kändes alldeles för stor och 125 tyckte jag var för litet. Läkaren tyckte dock att jag lätt kunde ha 125 men nja.. sen provade jag 175 och det var helt perfekt! Jag får bröst, men ändå inte "stora". Kan tillägga att jag nu har en liten A-kupa.
Gilla

CEH

Kvinna ·

02 mar, 2016

Mossa skrev:

Hej!

Jag har varit på min första konsultation idag och fick då testa tre olika storlekar. 200cc, 175cc och 125cc.

200 kändes alldeles för stor och 125 tyckte jag var för litet. Läkaren tyckte dock att jag lätt kunde ha 125 men nja.. sen provade jag 175 och det var helt perfekt! Jag får bröst, men ändå inte "stora". Kan tillägga att jag nu har en liten A-kupa.

Hej Mossa!

Så spännande för dig. kan meddela att jag nu gjort min operation då jag startade tråden för typ ett halvår sedan. :) Det slutade med att jag la i 225 cc. Då jag inte alls kunde ha 200 i mellaprofil som jag först trodde. När du blivit silvermedlem kan du se mina nakna bilder på hur resultatet ser ut med 225 om du är nyfiken.

Lycka till när det är dags!

Gilla

Mossa

Kvinna ·

02 mar, 2016

Åh, va kul att du blev nöjd till slut :) 

Är du nöjd med operationen och bemötandet? Var det en bra klinik?
Ska in och kika sen när jag kan se bilder.
Gilla

b-o

Kvinna ·

05 sep, 2016

Jag är bara bronsmedlem än så länge så jag följer :) Är så himla nervös att mina bröst ska bli för stora. Har valt 205cc på konsultation men är nu rädd att dom blir för stora. Går från platt och önskar små naturliga bröst, ca liten b-kupa!
Gilla

CEH

Kvinna ·

06 sep, 2016

Om det värsta som kan hända är att det blir för stort så är mitt enda råd att ta låg profil. Gör ristestet och prova hemma. Snöa inte in på cc, det styrs av din bröstbredd oxå. En låg profil ger mindre put så håll dig till det om du är rädd för att de ska bli för stort. Har du typ någon målbild? Ngn kändis att relatera till eller så som du tycker har lagom "små" eller stora bröst?
Gilla

b-o

Kvinna ·

08 sep, 2016

Jag postar några bilder här på mina drömbröst. http://srslynaked.tumblr.com/post/148981932827 http://srslynaked.tumblr.com/post/149624329057 http://srslynaked.tumblr.com/post/149278958995
Gilla

b-o

Kvinna ·

08 sep, 2016

Har valt låg profil, anatomiska. Och hoppas det inte blir för platt.. Får kanske ta och prova ristestet, sett att det är många som rekommenderar det.
Gilla

bluelotus

Kvinna ·

06 okt, 2016

Följer!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem