Ohana
Kvinna ·
Någon som lagt in 200cc eller mindre?
Ute efter någon som lagt in 200cc eller mindre. Gärna bilder. Vill ha små bröst med naturlig look, men så svårt att veta hur stora implantat utan att de känns för stort
Sortera efter

CEH
Kvinna ·

Ohana
Kvinna ·

Aifo
Kvinna ·
Jag har så lite som 140cc! Ville bara ha en ytterst liten förändring. Men med facit i hand så kunde jag kört på 190.

Aifo
Kvinna ·
Men shit va snyggt CEH!! Svullnaden kommer att lägga sig + att du kommer vänja dig såå snabbt. Efter det kommer du älska dina nya bröst. Tycker du ska vara supernöjd :-)

CEH
Kvinna ·
Så sknt att höra Aifo, men jag vill bara gråta tyvärr. Det låter helt sjukt, jag vet det, men jag tycker de ser äckliga ut. Bolliga och står rakt ut. Önskar att jag tagit låg profil. Fejklooken är överjävlig :P

Aifo
Kvinna ·
Så sknt att höra Aifo, men jag vill bara gråta tyvärr. Det låter helt sjukt, jag vet det, men jag tycker de ser äckliga ut. Bolliga och står rakt ut. Önskar att jag tagit låg profil. Fejklooken är överjävlig :P
Usch vad tråkigt att du känner så. Men jag tycker att du ska ta ett par djupa andetag och försöka ta det lugnt. De är alldeles nygjorda! Titta på min bild som jag har från dag 1. Även om mina var små så var de också bolliga och spetsiga då. På nästa bild har det gått ca. 6 veckor och då är mycket av den där bolligheten borta. Tycker absolut INTE att du har nån fejklook! Det ser jättefint ut, och kommer att bli ännu finare :-)
Styrkekram!

CEH
Kvinna ·
Tack Aifo <3 Tyvärr är det så svårt att fånga på bild hur de ser ut, upplever själv att de ser mycket gosigare ut på bild. Den övre bilden visar mer verkligheten.
Ska titta på dina bilder igen :) Ska försöka ta det lugnt, fokusera på annat och än så länge behöver jag inte ha bikini på mig. Det är just det där vulgära i underkläder eller naken som jag blir lite äcklad av, att jag inte knner igen mig själv. Men hoppas innerligt att det blir bättre och att jag ska trivas naken också tillslut. Med kläder på som sagt så känns det som en bra storlek. men min "taniga" överkropp harmoniserar lixom inte med implantaten, som just nu bara ser ut som två stora implantat med två svullna, ledsna bröstvårtor som blivit dubbelt så stora mot innan :P
Förlåt för att vi lämnar trådens ämne. Titta gärna å min sida på bilder som representerar "små" implantat, men som jag upplever som väääldigt stora till min kropp.

Ohana
Kvinna ·

CEH
Kvinna ·
Låg profil innebär att implantatet har mindre put. De kommer alltså stå ut mindre från kroppen. Jag önskar just nu att jag skulle valt en låg profl, för även om 225 cc är "litet" så är det stort till min kropp om du förstår. Jag var dessutom ute fter ett litet resultat därför känns det för stort. Hade jag däremot önskat stora bröst så hade ju den här storleken varit perfekt utifrån dom önskemålen.
Jag använder inget bröstband då jag la implantaten framför muskeln. Det valet gör även att det ser mer fejk ut upptill, man ser lixom kansten på implantatetn om du tänker dig. men det var ett val jag gjorde för att jag inte ville att de skulle skära i mina friska bröstmuskler.
Jag ska försöka fokusera på hur bra det sr ut med kläder på istället. och titta på bikinis till sommaren som kan "dölja" det jag inte gillar med brösten i naket tillstånd.
Grejen är den att jag har gjort ristestet som en galning här hemma. 225 cc kändes på gränsen till för stort, men valde det då många upplever att man skulle valt lite större. Jag velade mellan 225 och 200 cc. 25 cc sägs inte göra ngn skillnad med blotta ögat. Idag när de är på plats så inser jag däremot att 175cc alltså en storlek mindre (lägre profil, alltså mindre put) hade passat mina önskemål bättre. Men det där är svårt att förutse innan.
Prova med ris hemma i sportbh, bär tajta, tunna plagg så du får en uppfattning om hur mycket de kommer puta ut i naket tillstånd efteråt. Är du ute efter ett "litet" resultat så håll fokus på det, häng inte upp dig på cc hit och dit. Gå på känslan, och framförallt, bli inte för påverkad av alla snygga bröst på forumet. Jag hittade bara bilder på snygga bröst från 225 cc och uppåt. Men det innebär ju inte att 175 cc hade blivit fult på mig ;)

Ohana
Kvinna ·

Ohana
Kvinna ·

CEH
Kvinna ·

Ohana
Kvinna ·