Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nervöös

Nervöös

Kvinna ·

Någon som lagt in 350 eller 375 hp bakom muskeln?

Bröstförstoring

De börjar närma sig min operation nu, bara 5 dagar kvar, och jag har nu börjat tvivla på att 325mpp kommer ge mig de resultatet jag typ är ute efter. Känns som om att de kommer bli för små. Så har mailat örjan och frågat om jag kan pröva både 350 och 375 i hp (då de är för breda i mpp). Vet att de inte är stor skillnad på 350 och 375, men vill ändå pröva båda bara för att se hur de ser ut :)! Så nu undrar jag om någon lagt in 350 eller 375 bakom muskeln i hp, och vad de tycker om den storleken. (Helst någon runt samma längd och vikt men ju fler svar desto bättre:))

20

Sortera efter

solstråle

solstråle

Kvinna ·

Jag är 1,69, väger 59 kg o har lagt in 350cc hp. Jag tycker att det passar jättebra storleksmässigt. Det ser naturligt ut :)
Gilla
Nervöös

Nervöös

Kvinna ·

Åh va bra :D vet du hur mycket mer "put" de är på de i hp än de som är i moderate plus profile? För jag kände att 325 va typ för litet, men de va de högsta han ville gå i mpp därför jag funderar på hp nu men vill ändå inte att de blir för stora :)
Gilla
Anits

Anits

Kvinna ·

Jag är 176 cm, 62 kg och har lagt in 375 cc hp bakom muskeln för en vecka sen. Hade oxå 75 A förr. Jag är supernöjd med storleken, alldeles lagom. Ville inte ha några bomber så detta blev perfekt för mig! Lycka till :)
Gilla
Nervöös

Nervöös

Kvinna ·

Anits skrev:
Jag är 176 cm, 62 kg och har lagt in 375 cc hp bakom muskeln för en vecka sen. Hade oxå 75 A förr. Jag är supernöjd med storleken, alldeles lagom. Ville inte ha några bomber så detta blev perfekt för mig! Lycka till :)
Åh va skönt att höra :D är så taggad, men är dock nervös över ifall de skulle uppstå rippling, men skulle typ kunna leva med de haha. Va de något som skulle kunna uppstå för dig också? Hur ont gjorde de efter operationen :)?
Gilla
Anits

Anits

Kvinna ·

Angående rippling var det då inget som min kirurg pratade om och jag kan då inte se något än iaf! Jag hade förväntat mig det värsta efter operationen, men jag hade faktiskt aldrig så ont, åt ju starka smärtstillande de första dagarna. Det ömmade och tryckte i början och så var det svårt att ta sig upp ur sängen själv, min kille fick knuffa mig på ryggen. Men efter några dagar kändes det riktigt bra. Så var inte nervös, det går nog jättebra och det är såååå kul när brösten är på plats :)
Gilla
solstråle

solstråle

Kvinna ·

Nervöös skrev:
Åh va bra :D vet du hur mycket mer "put" de är på de i hp än de som är i moderate plus profile? För jag kände att 325 va typ för litet, men de va de högsta han ville gå i mpp därför jag funderar på hp nu men vill ändå inte att de blir för stora :)
Åh tyvärr kan jag inte måtten.. :( Jag vet ju inte hur din kropp ser ut, men till mig sa min kirurg Peter att det skulle se bäst ut på mig med hp för att jag är rätt lång och smal men ändå inte så liten i kroppen.. Men din kirurg borde ju veta vad som passar dig bäst för att få ett naturligt resultat. Känner du att du skulle vilja gå upp en storlek så varför inte ta 350 hp :)
Gilla
Nervöös

Nervöös

Kvinna ·

Anits skrev:
Angående rippling var det då inget som min kirurg pratade om och jag kan då inte se något än iaf! Jag hade förväntat mig det värsta efter operationen, men jag hade faktiskt aldrig så ont, åt ju starka smärtstillande de första dagarna. Det ömmade och tryckte i början och så var det svårt att ta sig upp ur sängen själv, min kille fick knuffa mig på ryggen. Men efter några dagar kändes det riktigt bra. Så var inte nervös, det går nog jättebra och det är såååå kul när brösten är på plats :)
Okej :)! Åh va skönt att höra de också haha :D jag tål ganska hög smärta då jag gjort lite värre operationer innan, men de är ju aldrig kul att han ont ett bra av efter en operation :)! Längtar tills dom är på plats nu så jag kan se hur de blev :D
Gilla
Yayan

Yayan

Kvinna ·

Jag har 350 cc högprofil, är 171 cm lång och väger väl nu ungefär 58 kg. 10 dagar efter op nu och jag är nöjd men velar (som verkar vara väldigt vanligt när jag läser runt) ifall det ändå inte är för litet? Jag är smal men ändå inte litet byggd och min kropp verkar svälja en hel del (är bredaxlad).. skulle nog lätt kunna gå upp i cc utan att jag ser opererad ut. Det beror ju helt på vad man är ute efter och hur man vill se ut. Sen spelar nog utgångsläget stor roll också, jag var i stort sett helt platt från början så visst är det skillnad från start. Men tror inte du behöver vara orolig att 350 blir för stort på dig.. Lycka till! :)
Gilla
Nervöös

Nervöös

Kvinna ·

Yayan skrev:
Jag har 350 cc högprofil, är 171 cm lång och väger väl nu ungefär 58 kg. 10 dagar efter op nu och jag är nöjd men velar (som verkar vara väldigt vanligt när jag läser runt) ifall det ändå inte är för litet? Jag är smal men ändå inte litet byggd och min kropp verkar svälja en hel del (är bredaxlad).. skulle nog lätt kunna gå upp i cc utan att jag ser opererad ut. Det beror ju helt på vad man är ute efter och hur man vill se ut. Sen spelar nog utgångsläget stor roll också, jag var i stort sett helt platt från början så visst är det skillnad från start. Men tror inte du behöver vara orolig att 350 blir för stort på dig.. Lycka till! :)
Längtar verkligen till min operation nu! Men hur va de för dig då, har du också risk för rippling? Jag är typ nervös över de, men skulle som sagt kunna leva med de :P
Gilla
Yayan

Yayan

Kvinna ·

Rippling i sig var inget vi pratade om. Däremot mycket om bredden och därför valde jag mellan 350 cc hp och 455 cc uhp, är glad att jag valde som jag gjorde även fast jag vissa dagar hade önskat lite större. 455 cc uhp är 0.5 cm smalare än de jag har och jag vill inte ha smalare som jag känner nu. Det är mp du tänkt ha?
Gilla
Nervöös

Nervöös

Kvinna ·

De va de vi bestämde först, men nu börjar jag tycka att 325 låter för litet, och tror inte de kommer ge mig de resultat jag vill ha. Så därför ska jag pröva 350 och 375 i hp på torsdag! Tror jag blir nöjdare med någon av dom :) jag skulle kunna lägga in 400 i hp, men tycker typ de låter för mycket haha :D
Gilla
Yayan

Yayan

Kvinna ·

De flesta säger ju att man ska ta det större om man velar. Men det är ju du som ska ha dem så bara du som kan bestämma i slutändan :) Testa och känn efter ordentligt, lycka till!
Gilla
Nervöös

Nervöös

Kvinna ·

Ja precis! De jag också har hört :)! Hoppas bara att de inte blir för stort haha :D! Tack desamma :)!
Gilla
solstråle

solstråle

Kvinna ·

Ja lycka till! :D
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har 350 cc hp. Till din längd så kan du lägga in mer än 325 cc. Mina bröst ser inte alls stora ut till min längt och vikt och jag har 75C som ny BH-storlek. 
Gilla
Nervöös

Nervöös

Kvinna ·

Okej va bra :)! Då behöver jag inte oroa mig så mycket haha :). Är du nöjd med ditt resultat och storleken :)?
Gilla
Anits

Anits

Kvinna ·

Jag tänkte oxå ta runt 300-350 från början, men är glad att jag tog lite större. Man vill ju ändå att det ska bli skillnad när man betalar så mkt pengar :)
Gilla
Nervöös

Nervöös

Kvinna ·

Anits skrev:
Jag tänkte oxå ta runt 300-350 från början, men är glad att jag tog lite större. Man vill ju ändå att det ska bli skillnad när man betalar så mkt pengar :)
De kommer nog sluta med att jag kör på 350 eller 375 i hp, tror jag har strukit 325mp+! Ja men precis! Man vill ju inte vakna upp och känna att man lagt ner så mycket pengar på något man inte blev nöjd med :)!
Gilla
Mammamia87

Mammamia87

Kvinna ·

Jag är nästan lika dig i kroppen & jag funderade först på 350 mpp men blev övertalad på op-dagen att ta 400 hp. Hade ångest direkt jag vaknade att det skulle bli för bystigt.

Nu två månader efteråt så ångrar jag att jag inte tog 450 hp minst.

I kläder syns det inte ens...

Är dock väldigt nöjd med resultatet ändå, brösten är fina men en aning små. ;-)
Gilla
Nervöös

Nervöös

Kvinna ·

Mammamia87 skrev:
Jag är nästan lika dig i kroppen & jag funderade först på 350 mpp men blev övertalad på op-dagen att ta 400 hp. Hade ångest direkt jag vaknade att det skulle bli för bystigt.

Nu två månader efteråt så ångrar jag att jag inte tog 450 hp minst.

I kläder syns det inte ens...

Är dock väldigt nöjd med resultatet ändå, brösten är fina men en aning små. ;-)
Åh va kul att höra om fler som lagt in mer och inte tyckt de blivit för stort :D blir jag säker på att jag ska köra mer alltså! :) Längtar tills dom är på plats nu :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem