Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Orkidé83

Orkidé83

Kvinna ·

Någon som lagt in omkring 615 cc?

Bröstförstoring

Hej,

Jag undrar om det är någon här som lagt in omkring 615 cc och som är runt 167 cm, väger 55-60 kg? Jag väljer mellan 545 c eller 615 cc. Jag måste bestämma mig typ imorgon vilka inplantat min kirurg ska beställa. Jag vill ha stora bröst och det får gärna se lite "fake" ut, men inte se så stort ut så att det ser ut som jag bara har ett par bröst.. svårt detta!!!! Vill bli nöjd denna gång!

4

Sortera efter

Gucci89

Gucci89

Kvinna ·

jag har lagt in 590cc Ultra hög profil, jag är 177 cm och vägde 69 kg innan op. det kommer faktiskt inte göra så mkt skillnad mellan de storlekarna om det är samma profiltyp du pratar om .. ? vilken profil är det.?  Trotts det tycker jag 545 är bra på dig .. du är 10cm kortare än mig .. men vad känner du själv ?

Gilla
Orkidé83

Orkidé83

Kvinna ·

Gucci89 : Ok, ja det passar säkert in bättre proportionsmässigt på dig. Men jag känner mer för 615 cc, men det är svårt beslut :-( Det är Ultrahög profil som jag ska ha också. Allergan Natrelle Soft Touch. Vilket märke har du?

Gilla
Gucci89

Gucci89

Kvinna ·

jag har mentor. :)

Gilla
Orkidé83

Orkidé83

Kvinna ·

Ok, jag har mentor nu, inplantaten gillar jag, men min kirurg vill inte lägga in Mentor via armhålan på mig när jag ska upp över 500 cc.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem