Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
baloo86

baloo86

Kvinna ·

Någon som lagt in runt 550 cc?

Bröstförstoring

Blir super nojig om det är för litet. Hur upplevde du det isf? Berätta! Hoppas någon har erfarenhet från liknande stl och hade små innan a/b kupa

13

Sortera efter

Pillans

Pillans

Kvinna ·

Jag har gjort 550 i HP och känner att mina är för små. ingen annan ser det jag ser... Men jag hade helt klart velat ha lite större. Hade du gjort din op eller?
Gilla
Pillans

Pillans

Kvinna ·

Jag va helt platt innan.
Gilla
Lindaaxelsson

Lindaaxelsson

Kvinna ·

Jag har lagt in 550cc framför muskeln och är nöjd. Är inte den smalaste människan som finns så det ser bara naturligt ut på mig
Gilla
baloo86

baloo86

Kvinna ·

Åh ännu mer jobbigt o höra att du tycker att dom var för små. Försöker m ris testet här hemma men tycker bara dom ser konstiga o onormala ut då så får lixom ingen uppfattning. Min läkare beställer implantaten så jag kan ju inte ändra mig när jag väl är där o antagligen inte innan via sms heller få jag bor en bit ifrån o då vill han nog att man kommer o prövar nya implantat för o se vilken stl man vill ha ist o då blir ju operationen uppskjuten o det vill man ju inte
Gilla
Lindi

Lindi

Kvinna ·

Jag har 510 och 600cc, hamnade på 75F och tycker storleken är bra. Var nästan platt innan operationen. Jag är lång och lite smalare, de ser verkligen inte små ut på mig :)

Gilla
Hanna_ceo

Hanna_ceo

Kvinna ·

Jag la i 600cc! Hade dock en C-kupa innan och nu landat på en G. Är lika lång som du men lite tyngre. Hur som älskar jag storleken. Stora men inte iögonfallande ifall jag inte vill =)
Gilla
baloo86

baloo86

Kvinna ·

Tycker det ser så himla olika ut på folk trots att dom har samma stl. Fattar inte hur det kan skilja så mycket. Dina ser stora ut lindi som jag önskar. Så hoppas verkligen att det är iaf en e kupa jag får och inte d som han trodde. Det känns lite för lite. Men vill ju inte hamna på så stora så man ist ser tjock ut pga brösten som man kanske gör i vissa kläder. E jättesvårt o veta när man inte sett resultatet
Gilla
Malinrock

Malinrock

Kvinna ·

Hej!!

Vi hade ganska liknande förutsättningar. Jag hade också en stor A/liten B till att börja med. La in 475cc bakom och landade på en 65G. Direkt efter operationen och månaderna efter var jag besviken på att de var för små och ville göra större men nu när livet kommit igång igen känner jag helt motsatt. Är så glad att jag inte gjorde större. Det är en utmaning att ha stora bröst. Svårt att hitta BH:ar, kläder, att träna och att sova på mage eller sidan funkar inte för mig längre. Är superglad över min operation och skulle inte vilja ha den ogjord, älskar mina bröst. MEN jag tror det är lätt att bli girig och sätta in väldigt mycket utan att tänka till 2 gånger. Beror ju såklart helt på vilket resultat du söker.

Stort lycka till med din operation :-)

Gilla
R3kan

R3kan

Kvinna ·

Jag har 500/550 :) Jag är mycket nöjd med storleken. Det finns bilder i mitt galleri, jag är 164 cm lång och på de bilderna väger jag runt 63 kg tror jag. Innan operationen hade jag A-kupa. 

Brösten ser stora ut i tighta kläder men det är möjligt (nästan) att klä ner dem så de inte syns så mycket. Men i löst sittande kläder kan man se "stor" ut istället vilket inte alltid är så kul ju :/ 
Gilla
baloo86

baloo86

Kvinna ·

Malinrock skrev:

Hej!!

Vi hade ganska liknande förutsättningar. Jag hade också en stor A/liten B till att börja med. La in 475cc bakom och landade på en 65G. Direkt efter operationen och månaderna efter var jag besviken på att de var för små och ville göra större men nu när livet kommit igång igen känner jag helt motsatt. Är så glad att jag inte gjorde större. Det är en utmaning att ha stora bröst. Svårt att hitta BH:ar, kläder, att träna och att sova på mage eller sidan funkar inte för mig längre. Är superglad över min operation och skulle inte vilja ha den ogjord, älskar mina bröst. MEN jag tror det är lätt att bli girig och sätta in väldigt mycket utan att tänka till 2 gånger. Beror ju såklart helt på vilket resultat du söker.

Stort lycka till med din operation :-)

Oj det låter ju jätte stort. Förstår inte hur min doktor kan tro att jag ska hamna på en d kupa endast för som det låter så hamnar alla mycket längre fram trots mindre inlägg än vad jag ska ha. Ja man vill ju inte få massa problem såklart utan ligga precis där man är nöjd men att dom inte medför massa jobbigt ist. Så nervös man är för hur resultatet ska bli, det är det värsta att vänta på. Är inte så rädd för smärta osv för det räknar man ju med.
Gilla
baloo86

baloo86

Kvinna ·

R3kan skrev:

Jag har 500/550 :) Jag är mycket nöjd med storleken. Det finns bilder i mitt galleri, jag är 164 cm lång och på de bilderna väger jag runt 63 kg tror jag. Innan operationen hade jag A-kupa. 

Brösten ser stora ut i tighta kläder men det är möjligt (nästan) att klä ner dem så de inte syns så mycket. Men i löst sittande kläder kan man se "stor" ut istället vilket inte alltid är så kul ju :/ 
Kan inte se bilder ännu tyvärr:( men om några dagar hoppas jag. Nej nackdelen blir ju om man har höga oversize kläder så ser man nog genast mycket större ut tack vare att brösten trycker ut tröjan o det ser jag inte heller fram emot. Så får nog mest bli lågt skurna o tighta kläder sen:)
Gilla
Crizal

Crizal

Kvinna ·

Jag la in 500cc och tycker det är alldeles lagom till min kropp. Hade A-kupa innan och har E eller F nu, beroende på märke. Bilder finns på min profil sida.
Gilla
mela123

mela123

Kvinna ·

Jag opererades för en vecka sedan och la in 550 cc i ultrahög profil. Är så nöjd! Känns väldigt proportionerligt till mig :) lycka till!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem