Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
kiss profilbild

kiss

Kvinna ·

27 apr, 2012

någon som ökat från 450cc till 600cc? eller liknande

Bröstförstoring

1år har gått sen min andra op. å inte nöjd då jag inte fick hög profil och coh2 som va bestämt.

utan moderate plus profil coh1 :(

tycker de e platta å för mjuka. gilla mina andra bättre. kirurgen gick då inte med på mer än 450cc

pga riskerna med rippling å synliga kanter mm då jag har lite egen vävnad mm

jag vill iaf nu ha större. undrar om ngn har ökat från 450cc till 600 eller 650cc?

någon skillnad? ngn som haft små bröst innan me de implantaten?

haft otur på båda mina op, med ärr som inte läkt smärta å "fel" inlägg

så sist sa jag att aldrig igen, men ett år senare e jag sugen på att bli helt nöjd

4

Sortera efter

Hunnybunny

Kvinna ·

29 apr, 2012

Tråkigt att du inte är nöjd! Jag hade en väldigt liten a-kupa och la i 450 cc då hade jag 70F i strl på change men blev inte alls nöjd. Så la i 695 cc för några dagar sen, helt ärligt så ser jag inte så stor skilllnad. Däremot tycker andra att det syns tydligare. Kan tyvärr inte säga ngt om implantaten för jag har några andra. Men hoppas det löser sig till slut!
Gilla

kiss

Kvinna ·

29 apr, 2012

åå svårt asså..

från 310cc til 450cc ser jag ju skillnad även om den inte e jättestor, men mkt mer fylliga. men tyvärr lite "plattare" :(

å det va en ökning på 140cc, så tänkte att om jag öka 200cc å högre profil så kanske det räckt.

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

29 apr, 2012

Jag har ökat från Perthese 440cc HP till Mentors 590cc UHP i coh1. Det är ingen enorm skillnad, men nu är de fylligare och inte så platta upptill som förut. Jag ökade en kupstorlek. 

Gilla

kiss

Kvinna ·

30 apr, 2012

nje jag vet, men tänker ändå att med en högre profil å 650cc så kanske det räckt.. å andra sidan så ville ju inte min kirurg lägga mer än 450cc sist. så då får jag ju byta, å vill ej betala 40 000 ett år efter min första. :(

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem