cheeky
Kvinna ·
Någon som ska opereras 31/3? :)
Antar att det är fler som passar på över påsk? Vore kul att komma i kontakt med någon som opereras samma datum så kan man kanske följa varandras utveckling :)
Sortera efter

cheeky
Kvinna ·

Hotvirus
Kvinna ·
Jag opererar mig den 30/3. Funkar det? 🙂

cheeky
Kvinna ·

Hotvirus
Kvinna ·
Ja det kommer bi väldigt spännande. Jag vet inte. Men jag tror nog att det skiljer sig lite beroende hur mycket bröstvävnad man har från början och hur mycket fett de kan ta. Hur huden är spelar också roll. Har man väldigt fasta bröst kan man inte lägga in så mycket. Mina amningsbröst var tydligen väldigt bra kandidater med lite lösare hud att fylla ut. Själv har jag inga jättemängder fett men har några ställen. Så jag hoppas kunna öka varje bröst med ca 130-200ml vardera. Har ju ingen aning om hur mycket jag i slutändan kommer få. Men över 100ml i vardera räknar jag med. :)
Är enormt förväntansfull.

cheeky
Kvinna ·

Hotvirus
Kvinna ·
Det ska jag göra. Kommer lägga ut efterbilder när den värsta svullnaden lagt sig.
Efter tre veckor brukar man kunna se det bestående resultatet för då har den värsta svullnaden
och det som tas upp av kroppen försvunnit.
Har förstått att det här med implantat är rena djungeln. Hur kom du fram till vad du skulle ha?
Jag kan ha ganska stor beslutsångest så jag tror det här blir det bästa att slippa välja.
Det verkar finnas ganska mycket att välja mellan.

Hotvirus
Kvinna ·
Börjar närma sig nu. 👍

cheeky
Kvinna ·

Hotvirus
Kvinna ·
Det har gått jättefort. Nej inte än. Ska in 11:15 på måndag. Får se hur det känns imorrnkväll.

Hotvirus
Kvinna ·
Lycka till nu då!! Själv ligger jag på hotellet och kan knappt tro att det är sant att jag fått nya bröst. 😀 Skriv gärna hur det gick för dig när du orkar.

Arielle.ek
Kvinna ·

cheeky
Kvinna ·

Arielle.ek
Kvinna ·

cheeky
Kvinna ·

Arielle.ek
Kvinna ·

cheeky
Kvinna ·
Är jättenöjd, blev 445, hoppas att de inte blir mindre för tycker verkligen att storleken är perfekt. Hur känner du själv? Kikade på dina bilder, hur snygga som helst ;) grattis! Var orolig att mina skulle se platta ut i början men precis som dina hade mina väldigt mycket form och projektion direkt efter operationen. Mår du bra i övrigt? Jag mådde oförskämt bra i tisdags och igår, idag har jag fått lite mer smärtor men tar ju smärtstillande så det funkar helt ok.