Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tittii

Tittii

Kvinna ·

Någon som stått i valet mellan motiva ergonomix 265 och 285 demi

Bröstförstoring

Inspo, tips kring dessa storlekar önskas. Vill ha en fyllig men ej för i ögonfallande byst. Någon här som valt ett av dessa implantat?

10

Sortera efter

2barnsmamma87

2barnsmamma87

Kvinna ·

Jag har full 335cc. Finns bilder på min sida. Är dock bara 2 veckor sedan op
Gilla
Tittii

Tittii

Kvinna ·

:) spännande försökte gå in och kolla men jag är än så länge bara bronsmedlem så kunde inte se nåt...typiskt
Gilla
KimLand99

KimLand99

Kvinna ·

Det syns ingen skillnad mellan dessa, välj vilken som. Du måste antagligen ha minst 100-150 skillnad för att se skillnaden när de är på plats.
Gilla
Michy

Michy

Kvinna ·

Hej! Jag har precis opererat mig hos Peter och tog 265cc (285cc på höger bröst för att kompensera). Jag är nöjd med storleken! Hade provat ut med rispåsar före 245/265 gram och jag tycker det motsvarade bra! (10% ska lägga på för att få ut rimligt resultat bakom muskeln) Direkt efter operationen blev jag jättebesviken för det såg jättelitet ut och när Peter kom in dagen efter och sa att det blev en väldigt diskret bröstförstoring fick jag typ panik att jag slösat alla dom här pengarna på att få små "högstadie-bröst" och inte riktiga bröst som en kvinna som jag längtat efter så mycket. När jag va på återbesöket hos Peter så sa jag att jag var missnöjd med storleken och han förklarade att någon som lägger in 700cc kan uppleva det dom 200cc. Och i efterhand förstår jag verkligen vad han menade för mina bröst har verkligen "växt" fram. Jag skulle inte vilja ha en endaste cc till! Min bröststorlek är typ fyllig C, D. Dvs stor fyllig byst men naturlig. Jag ville ha snygga stora bröst men inte att man vid första anblick skulle kunna avgöra att det är fejk pga. storleken. Så jag känner mig nöjd storleksmässigt med min "diskreta" bröstförstoring. Det är inte så stor skillnad mellan 265 och 285. Men prova rispåsar och utgå från det :)
Gilla
Tittii

Tittii

Kvinna ·

Michy skrev:

Hej! Jag har precis opererat mig hos Peter och tog 265cc (285cc på höger bröst för att kompensera). Jag är nöjd med storleken! Hade provat ut med rispåsar före 245/265 gram och jag tycker det motsvarade bra! (10% ska lägga på för att få ut rimligt resultat bakom muskeln) Direkt efter operationen blev jag jättebesviken för det såg jättelitet ut och när Peter kom in dagen efter och sa att det blev en väldigt diskret bröstförstoring fick jag typ panik att jag slösat alla dom här pengarna på att få små "högstadie-bröst" och inte riktiga bröst som en kvinna som jag längtat efter så mycket. När jag va på återbesöket hos Peter så sa jag att jag var missnöjd med storleken och han förklarade att någon som lägger in 700cc kan uppleva det dom 200cc. Och i efterhand förstår jag verkligen vad han menade för mina bröst har verkligen "växt" fram. Jag skulle inte vilja ha en endaste cc till! Min bröststorlek är typ fyllig C, D. Dvs stor fyllig byst men naturlig. Jag ville ha snygga stora bröst men inte att man vid första anblick skulle kunna avgöra att det är fejk pga. storleken. Så jag känner mig nöjd storleksmässigt med min "diskreta" bröstförstoring. Det är inte så stor skillnad mellan 265 och 285. Men prova rispåsar och utgå från det :)

Underbara du;) nu känner jag mig lite lugnare efter att jag läst hela texten! Så nyfiken...har du före ochc efter bilder?
Gilla
Tittii

Tittii

Kvinna ·

Vi har typ samma mått. Samma implantat och läkare....hade blivit världens gladaste att se ditt resultat;) Hur mkt egen vävnad hade du innan op?
Gilla
Michy

Michy

Kvinna ·

Jag har lite bilder jag skulle kunna lägga upp. Vill censurera lite först bara. Jag vet faktiskt inte hur mkt egen vävnad jag hade. Jag fick aldrig uppgift om det/ fråga om det? Men jag hade en A/liten B. När man går från så pass litet så blir ju nästan allt stort. Jag hade super ångest inför att välja storlek och man läser och hör mkt råd om att man ska ta minst 300-350 för att få skillnad. Men när man är nätt i kroppen med mått likt våra så blir det ganska mkt bröst med 285cc. Jag kunde uppleva att Peter tyckte det va lite tråkigt att jag skulle lägga in så lite. En känsla jag fick, inget han uttryckte! Men jag är glad att jag gick på det jag kände mig mest bekväm med och inte tog för stort! Det hade jag verkligen ångrat nu isf när jag ser hur stora dom ändå blev.
Gilla
Addi

Addi

Kvinna ·

Jag lutar åt motiva, ca 250-300 demi... Men vet ej ang ergonomix eller round... Skall såklart höra vad kirurgen tycker mer nästa vecka men man kan ju få lite indikationer från andra :) Jag vill verkligen inte ha för stora (som nu) så tar jag hellre för små... En "diskret" förstoring passar nog mig! :) Är du nöjd med ergonomix?
Gilla
Tittii

Tittii

Kvinna ·

Michy skrev:

Jag har lite bilder jag skulle kunna lägga upp. Vill censurera lite först bara. Jag vet faktiskt inte hur mkt egen vävnad jag hade. Jag fick aldrig uppgift om det/ fråga om det? Men jag hade en A/liten B. När man går från så pass litet så blir ju nästan allt stort. Jag hade super ångest inför att välja storlek och man läser och hör mkt råd om att man ska ta minst 300-350 för att få skillnad. Men när man är nätt i kroppen med mått likt våra så blir det ganska mkt bröst med 285cc. Jag kunde uppleva att Peter tyckte det va lite tråkigt att jag skulle lägga in så lite. En känsla jag fick, inget han uttryckte! Men jag är glad att jag gick på det jag kände mig mest bekväm med och inte tog för stort! Det hade jag verkligen ångrat nu isf när jag ser hur stora dom ändå blev.

Å vad snällt av dej;) här sitter jag och tokgooglar men blir inget klokare. Tänker precis som du...att kanske skulle valt lite större. Vill ju inte att dem ska bli försmå även om man inte är ute efter en iögonfallande byst! Vill ju ha lagom mkt;)
Gilla
Addi

Addi

Kvinna ·

Michy skrev:

Inga bilder? :) Min tanke är ca 250 ergonomix, vill absolut inte för stora men kan ej testa med ris då jag redan har implantat... Mätte dock upp ändå för att få en känsla, men så svårt!! Hur mkt egen vävnad Hade du?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem