Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Colazero

Colazero

Kvinna ·

Någon som var helt platt och som har 340/320 demi?

Bröstförstoring

Någon som var helt platt innan och som valde 340/320? (runt 150-160 cm) Hur blev resultatet?

11

Sortera efter

Looh91

Looh91

Kvinna ·

Jag är visserligen 170cm och la i 380 ergonomix demi, hade knappt 70A innan. Kolla min bild om du vill :)
Gilla
Colazero

Colazero

Kvinna ·

Vad har du i bröstbredd? :)
Gilla
Annie96

Annie96

Kvinna ·

Är också längre (175 cm) men hade 70A innan och tycker jag var så gott som platt? Finns bilder i profilen på 340cc :)
Gilla
Colazero

Colazero

Kvinna ·

Vad har du i bröstbredd Annie? Passar dig! :) Känns som det blir för stort för mig då jag är kortare hmm...
Gilla
Looh91

Looh91

Kvinna ·

majsan97 skrev:

Vad har du i bröstbredd? :)

Oj, vet inte! Implantatet är 12,5 cm iallafall. Jag fick välja mellan 340, 360 och 380.
Gilla
Pipilotti

Pipilotti

Kvinna ·

Jag hade 65A innan, 167 cm så lite längre än dig och valde också lite mindre cc :P 300cc demi profil. Dom ser inte naturliga ut på mig direkt utan ganska stora, speciellt i profil, men jag älskar det! :D Vet inte vilket resultat du är ute efter exakt men 320/340 cc blir nog ganska så fylligt till din längd och vikt :P om jag ska utgå från mig själv...
Gilla
Colazero

Colazero

Kvinna ·

Pipilotti skrev:

Jag hade 65A innan, 167 cm så lite längre än dig och valde också lite mindre cc :P 300cc demi profil. Dom ser inte naturliga ut på mig direkt utan ganska stora, speciellt i profil, men jag älskar det! :D
Vet inte vilket resultat du är ute efter exakt men 320/340 cc blir nog ganska så fylligt till din längd och vikt :P om jag ska utgå från mig själv...

Ser det stort ut med kläder eller menar du utan? :) Vill ha naturligt men ända fylligt med skidbacke
Gilla
Pipilotti

Pipilotti

Kvinna ·

Främst utan men även med ifall jag har en åtsittande klänning t.ex. Finns flera bilder i mitt galleri :) Ja alltså sen spelar ju nycket annat roll också, tex om du har bredare höfter, rumpa etc. Jag är ganska smal i hela kroppen så min "fylliga C-kupa" ser inte direkt propprtionel ut till resten egentligen ;)... Har du tänkt välja motivas ergonomix? Dom ger en jätte fin skidbacke men med lite utfyllnad upptill med. Dessutom väldigt mjuka vilket gör att dom känns naturliga.
Gilla
Colazero

Colazero

Kvinna ·

Ser dem fortfarande ut som på 8 mån post op eller har de droppat ännu mer nu? :)
Gilla
Pipilotti

Pipilotti

Kvinna ·

Nja ser väl i princip likadana ut, lite mjukare bara skulle jag säga.
Gilla
Annie96

Annie96

Kvinna ·

majsan97 skrev:

Vad har du i bröstbredd Annie? Passar dig! :) Känns som det blir för stort för mig då jag är kortare hmm...

Har 13 cm i bröstbredd och blev rekommenderad implantat som var 12 cm breda :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem