Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Colazero profilbild

Colazero

Kvinna ·

08 sep, 2019

Någon som var helt platt och som har 340/320 demi?

Bröstförstoring

Någon som var helt platt innan och som valde 340/320? (runt 150-160 cm) Hur blev resultatet?

11

Sortera efter

Looh91

Kvinna ·

08 sep, 2019

Jag är visserligen 170cm och la i 380 ergonomix demi, hade knappt 70A innan. Kolla min bild om du vill :)
Gilla

Colazero

Kvinna ·

08 sep, 2019

Vad har du i bröstbredd? :)
Gilla

Annie96

Kvinna ·

08 sep, 2019

Är också längre (175 cm) men hade 70A innan och tycker jag var så gott som platt? Finns bilder i profilen på 340cc :)
Gilla

Colazero

Kvinna ·

08 sep, 2019

Vad har du i bröstbredd Annie? Passar dig! :) Känns som det blir för stort för mig då jag är kortare hmm...
Gilla

Looh91

Kvinna ·

09 sep, 2019

majsan97 skrev:

Vad har du i bröstbredd? :)

Oj, vet inte! Implantatet är 12,5 cm iallafall. Jag fick välja mellan 340, 360 och 380.
Gilla

Pipilotti

Kvinna ·

09 sep, 2019

Jag hade 65A innan, 167 cm så lite längre än dig och valde också lite mindre cc :P 300cc demi profil. Dom ser inte naturliga ut på mig direkt utan ganska stora, speciellt i profil, men jag älskar det! :D Vet inte vilket resultat du är ute efter exakt men 320/340 cc blir nog ganska så fylligt till din längd och vikt :P om jag ska utgå från mig själv...
Gilla

Colazero

Kvinna ·

09 sep, 2019

Pipilotti skrev:

Jag hade 65A innan, 167 cm så lite längre än dig och valde också lite mindre cc :P 300cc demi profil. Dom ser inte naturliga ut på mig direkt utan ganska stora, speciellt i profil, men jag älskar det! :D
Vet inte vilket resultat du är ute efter exakt men 320/340 cc blir nog ganska så fylligt till din längd och vikt :P om jag ska utgå från mig själv...

Ser det stort ut med kläder eller menar du utan? :) Vill ha naturligt men ända fylligt med skidbacke
Gilla

Pipilotti

Kvinna ·

09 sep, 2019

Främst utan men även med ifall jag har en åtsittande klänning t.ex. Finns flera bilder i mitt galleri :) Ja alltså sen spelar ju nycket annat roll också, tex om du har bredare höfter, rumpa etc. Jag är ganska smal i hela kroppen så min "fylliga C-kupa" ser inte direkt propprtionel ut till resten egentligen ;)... Har du tänkt välja motivas ergonomix? Dom ger en jätte fin skidbacke men med lite utfyllnad upptill med. Dessutom väldigt mjuka vilket gör att dom känns naturliga.
Gilla

Colazero

Kvinna ·

09 sep, 2019

Ser dem fortfarande ut som på 8 mån post op eller har de droppat ännu mer nu? :)
Gilla

Pipilotti

Kvinna ·

09 sep, 2019

Nja ser väl i princip likadana ut, lite mjukare bara skulle jag säga.
Gilla

Annie96

Kvinna ·

11 sep, 2019

majsan97 skrev:

Vad har du i bröstbredd Annie? Passar dig! :) Känns som det blir för stort för mig då jag är kortare hmm...

Har 13 cm i bröstbredd och blev rekommenderad implantat som var 12 cm breda :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem