Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nov25 profilbild

Nov25

Kvinna ·

25 jun, 2026

Någon som vill skriva?

Bröstförstoring

Hej på er!

Nu är det inte många dagar kvar innan jag ska göra min bröstförstoring – den 1 juli smäller det! Jag ska opereras på Proforma i Stockholm och är både superpeppad och pirrig. Är det någon annan här som ska opereras snart, kanske också på Proforma?

Det hade varit så kul att följa någon annans resa som också ska opereras inom kort, så att man kan dela tankar, känslor och upplevelser med varandra. Om någon vill skriva eller hålla kontakt hade jag blivit superglad! 💕

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem