Mickey
Kvinna ·
Någon under medellängd med 275 cc?
Hej!
Sortera efter

NewBs15
Kvinna ·

Mickey
Kvinna ·
Vad roligt att det blev bra! Motsvarar dina Motiva-implantat typ Mentor 275 eller är det större?

Valeria
Kvinna ·
Jag är 152 cm och min kirurg vill lägga in 280 cc. I dagsläget fyller jag inte ut en A-kupa. Kirurgen var väldigt tydlig med att större storlek skulle se väldigt onaturligt och konstigt ut på min petita kropp. Samtidigt när jag tittar på 3D bilderna tycker jag att de är i minsta laget. Det är sjukt svårt det här och jag velar väldigt mycket med storleken.

booobisar
Kvinna ·

Mickey
Kvinna ·
Jag är 152 cm och min kirurg vill lägga in 280 cc. I dagsläget fyller jag inte ut en A-kupa. Kirurgen var väldigt tydlig med att större storlek skulle se väldigt onaturligt och konstigt ut på min petita kropp. Samtidigt när jag tittar på 3D bilderna tycker jag att de är i minsta laget. Det är sjukt svårt det här och jag velar väldigt mycket med storleken.
Visst är det svårt! Jag antar att du redan har kollat vad andra kirurger säger?

Mickey
Kvinna ·
Vad härligt att det blev så bra storlek! Jag myser runt i sportbh med 3 dl ris i varje nu... Byter kläder och kollar hur det ser ut i diverse. Ena stunden tycker jag de ser enorma ut (jag har ju så liten byst innan!) och i nästa stund tycker jag nästan att de ser nätta och naturliga ut. Blir nog några risdagar för att försöka bli klok på detta.

M83
Kvinna ·

booobisar
Kvinna ·
Vad härligt att det blev så bra storlek! Jag myser runt i sportbh med 3 dl ris i varje nu... Byter kläder och kollar hur det ser ut i diverse. Ena stunden tycker jag de ser enorma ut (jag har ju så liten byst innan!) och i nästa stund tycker jag nästan att de ser nätta och naturliga ut. Blir nog några risdagar för att försöka bli klok på detta.

Flippa
Kvinna ·
Hej! Jag är 162 cm och väger 51 kg, har lagt in 280 MM anatomiska :) Har några bilder som du kan kika på om du vill! Upplever mina lagom till kroppen, kan klä ner om jag vill och tvärt om :)

Mickey
Kvinna ·
Å, fantastiskt! Då ska jag försöka bli silvermedlem så snabbt det går och titta :) Kul att du blev så nöjd!

Mickey
Kvinna ·
Ja, riset blir ju verkligen "hängandes" utanpå kroppen. Det där med bilder är väldigt sant, man kan lätt bli förvirrad. Vad du sa om bredden på brösten var super! Har inte tänkt på det, men eftersom jag är livrädd för "två bollar" så ska jag ju verkligen se till att de inte blir för smala. Tack för tips! :)

Mickey
Kvinna ·
Hej! Jag är 162 cm och väger 51 kg, har lagt in 280 MM anatomiska :) Har några bilder som du kan kika på om du vill! Upplever mina lagom till kroppen, kan klä ner om jag vill och tvärt om :)
Det är precis det jag är ute efter med; att kunna både klä upp och ner. Ska försöka bli silvermedlem så snart det går så jag kan gå in och titta! Du är ju vädligt nära min storlek så det vore grymt att kunna se hur det ser ut på dig :)

booobisar
Kvinna ·
Ja, riset blir ju verkligen "hängandes" utanpå kroppen. Det där med bilder är väldigt sant, man kan lätt bli förvirrad. Vad du sa om bredden på brösten var super! Har inte tänkt på det, men eftersom jag är livrädd för "två bollar" så ska jag ju verkligen se till att de inte blir för smala. Tack för tips! :)

Mickey
Kvinna ·
Jag personligen har ju hellre liiiite större bröst än jag från början hade tänkt om de är i rätt bredd och ser bra ut på kroppen än att ha mindre med bolleffekten... Jag har även rätt brett mellan brösten, så misstänker att det skulle bli dubbeltrubbel med små runda då! Typ Hej, motorväg!

NewBs15
Kvinna ·
Vad roligt att det blev bra! Motsvarar dina Motiva-implantat typ Mentor 275 eller är det större?

Mickey
Kvinna ·
I see! Jag ska nog inte gå under 275... Vill ju inte bli besviken sen, och oavsett vad jag stoppar in så blir det stor skillnad.

Tagitbeslutet
Kvinna ·

Mickey
Kvinna ·
Jag känner precis så med! Men när du säger att din kirurg inte vill lägge mer än 275 så tänker jag att det borde väl bli stort om han säger så :O Då kanske jag borde rikta in mig på 250 eller mindre!? Gud så svårt. Alla tycker olika med, känns det som. Hur tänker du? Köra på 275 eller mindre? Vilken kirurg har du varit hos?

Tagitbeslutet
Kvinna ·

Mickey
Kvinna ·
Det blir säkert jättebra! Under muskeln? När blir op? Skriv gärna och berätta hur det gick och hur det känns med storlek och så sen, om du pallar :)