Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
volvo242

volvo242

Kvinna ·

Några har efterfrågat bilder på mina 735cc

Bröstförstoring

Äntligen har jag kommit till skott och fått lagt in några bilder..en del har efterfrågat det..efter operationen i höst så lovar jag att lägga upp bilder på mina nya 1300.

9

Sortera efter

Livsnjutaren

Livsnjutaren

Man ·

Sjukt fina tjejen!!!!!'
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Sjukt snygga, tror dina nya bröst kommer bli lika snygga fast i klassen gigantiska istället 👍

Gilla
Mammis

Mammis

Kvinna ·

Gud så snygga!! Men de ser faktiskt inte så stora ut så jag förstår att du vill ha större även om jag inte skulle våga mig på riktigt så stora men det kommer bli supersnyggt på dig!! Hur stora hade du innan?
Gilla
Rosenknopp

Rosenknopp

Kvinna ·

Jättefina bröst!! Jag hade inte heller trott att du hade så mkt cc??? Kommer bli heta till hösten ;) Men snygga redan nu!
Gilla
volvo242

volvo242

Kvinna ·

Tack ...ja 735 är inte så jätte stort...och mina är ganska breda och inte så mycket put,det gör mycket att dom liksom ser mindre ut.Så 1300 kommer nog att bli kanon,med mer rejält put.Innan jag la in dessa hade jag 275cc framför,har tyvär inga bilder på dom.

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Jättefina verkligen! Tror det kommer bli kanoners med 1300 .. Hur mkt ökar du på bredd och put med de nya jämföört med de du har nu?🙂

Gilla
Nattsudden

Nattsudden

Kvinna ·

I love!!! Skitsnygga:) Nu ser vi fram emot minst lika snygga i ännu större storlek:)
Gilla
volvo242

volvo242

Kvinna ·

Opticruise..dom kommer bli 1cm bredare och 4cm i put.

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jättefina! Formen ser toppenfin ut! Ser fram emot bilder i höst :D

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem