La Luna
Kvinna ·
Några mer som börjat nedräkningen till 25/4 lr runt det datumet?!
Hej! Har idag 23 dagar kvar o börjar bli rätt nervös. .. Dagarna går så himla fort oxså:)) iblan funderar jag på om jag vill det? Tittar mig då i spegel o känner då KLART JAG VILL:)) har redan börjat spana efter bikinis... Hehe.. Hur känner ni det?
Sortera efter

Kayrin
Kvinna ·
Jag har 10 dagar kvar att vänta! och jag tycker tiden går såååå långsamt :D
Har inte blivit nervös än, brukar komma kvällen innan/samma dag :)
Gilla

Skruuf
Kvinna ·
Har 22 dagar kvar :)
Detta har jag velat väldigt länge - men det har inte passat förren nu.
Men visst velar jag åxå hit och dit - har åldern, barnafödande och kraftig viktnedgång emot mig - ett par "drömbröst" kommer jag aldrig kunna få men iaf bättre än det jag ar nu.
Om jag inte kommer att känna mig bekväm och nöjd så plockar jag ut dom - men man måste iaf prova :)
Gilla

La Luna
Kvinna ·
Kayrin: ååh bara 10 dagar kvar!! Härligt :))
Skruuf: ja graviditeter o viktnedgång sätter sina spår . Det känner jag väl igen. Men jag vet att hi kommer bli riktiga Pumor;) haha... Iallafall bättre än förebilderna lr hur ?;)
Gilla

Skruuf
Kvinna ·
La Luna ha ha :D Helt säkert ;)
Gilla

La Luna
Kvinna ·
La Luna skrev:
Kayrin: ååh bara 10 dagar kvar!! Härligt :))
Skruuf: ja graviditeter o viktnedgång sätter sina spår . Det känner jag väl igen. Men jag vet att hi kommer bli riktiga Pumor;) haha... Iallafall bättre än förebilderna lr hur ?;)Gilla

Skruuf
Kvinna ·
Absolut - MEN man måste ju ge det en chans och tid :) Det tar ju tid att vänja sig inför 2 nya " vänner" som helt plötsligt finns där - som inte var där innan ha ha ;)
Ser mest fram emot att bli av med besvären i magen - gör en bukplastik samtidigt - så skönt att bli av med hänget som skaver och begränsar mig i mitt dagliga liv :)
Gilla

Kayrin
Kvinna ·
Jaa, 10 dagar känns som en evighet!!
Tur att jag jobbar mycket den här veckan så tiden kanske känns som den går snabbare :D
Gilla

leira00
Kvinna ·
Jag har den 25e också! Ibland känner jag med det där "vill jag?" och tittar i spegeln och ser min pojklika platta framsida och funderar på om jag kommer sakna att vara lite sportigt nätt(som jag kan tycka är lite snyggt)
Men det är nog bara kalla fötter ;) Har ju velat detta i flera herrans år! Sen utan bh och linne är ju dom vissna tuttarna inget jag hurrar över alls! Så hejdå till dom! :D
Nedräkningsappen på telefonen ligger som bakgrund och tickar! LÄNGTAR ihäl mig tills man kan köpa och ha på sig snygga bikinis som inte är xs och man kan känna att man har lite former! lycka till för er andra som ska få apriltuttar! :D
Gilla

La Luna
Kvinna ·
Leira00: ja tänk va fina vi blir till sommaren :) vi håller tummarna att operationerna för oss går bra! :) tänker på bröst varje dag, min man är lite trött på att höra det jämt... Hahaha .... Tur POF finns!!!!åh kul med nedräkningen på mobilen!!!
Gilla

Skruuf
Kvinna ·
leira00 skrev:
Jag har den 25e också! Ibland känner jag med det där "vill jag?" och tittar i spegeln och ser min pojklika platta framsida och funderar på om jag kommer sakna att vara lite sportigt nätt(som jag kan tycka är lite snyggt)
Men det är nog bara kalla fötter ;) Har ju velat detta i flera herrans år! Sen utan bh och linne är ju dom vissna tuttarna inget jag hurrar över alls! Så hejdå till dom! :D
Nedräkningsappen på telefonen ligger som bakgrund och tickar! LÄNGTAR ihäl mig tills man kan köpa och ha på sig snygga bikinis som inte är xs och man kan känna att man har lite former! lycka till för er andra som ska få apriltuttar! :D
Gilla

bröststörst
Kvinna ·
Iiiiiihhhh snart är det våran tuuur tjejer! :D:D jag har 10 DAGAR kvar och jag betalde in idag till proforma så på torsdag ska jag ringa om tid :D:D:D:D
Gilla

Elita88
Kvinna ·
Jag räknar också ner dagarna som går väldigt långsamt! Den 24/4 är det dags för mig!! Jag kan fortfarande knappt förstå att det är sant, haha! LYCKA TILL alla ni som också har er op framför er :D
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
Skruuf skrev:
Har 22 dagar kvar :) Detta har jag velat väldigt länge - men det har inte passat förren nu. Men visst velar jag åxå hit och dit - har åldern, barnafödande och kraftig viktnedgång emot mig - ett par "drömbröst" kommer jag aldrig kunna få men iaf bättre än det jag ar nu. Om jag inte kommer att känna mig bekväm och nöjd så plockar jag ut dom - men man måste iaf prova :)Vilken härlig och sund inställning! 👍 Jag kände likadant. Förväntade mig aldrig perfekta bröst, men faan så mycket bättre än mina gamla hängpattar! Och jag är överlycklig!
Jag är säker på att du kommer att bli supernöjd!
Gilla

Skruuf
Kvinna ·
Ha ha Taxörat :) ja men det är ju sant - man måste prova och känna efter :D
Gilla

La Luna
Kvinna ·
Hur går det med er ? Ibland Fattar jag inte att det snart är dax!!:)) Tiden går fort men ändå sakta. Undrar hur det kommer att kännas när man vaknar upp ur narkosen tjejer;) det är sååå himla svårt o föreställa sug hur det kollar att se ut o kännas. Kram på er..:)
Gilla

leira00
Kvinna ·
Skruuf skrev:
Precis så känner jag :) att jag kommer typ att känna mig "tjock" med en byst ?? Och att nu är jag så nätt i kroppen att jag kommer att sakna det ??
Ja ja men jag måste prova innan man vet :)
Ser att du OPar dig dagen efter mig - Spännande :DGilla

Skruuf
Kvinna ·
Ja jag kommer att sova över på hotellet - vägg i vägg med kliniken :) det närmar sig :D
Gilla