Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sc11

Sc11

Kvinna ·

Någraa långa tjejer här inne med 300-350 mp+?

Bröstförstoring

Har ändrat mig från 450 hp, till 350 mp+. Har tänkt till om vad jag egentligen vill och naturligt resultat är det viktigaste, vill inte ha FÖR stora. 450 hp känns väldigt stort?

Så ni långisar med 300-350, mp, mp+  hur upplever ni era bröst? Små? Platta?

På en liten tjej förstår jag att brösten inte blir små, men jag tänker att längd slukar cc..

Många här inne är nog lite storleksblinda, eller har åtminstonde en annan uppfattning om vad stort är :)

Men OJ vad många fantastiskt fina bröst det finns <3

ni är så underbara allihop på detta forum, vad hadde man gjort utan er! :)

9

Sortera efter

Miss_V

Miss_V

Kvinna ·

Jag är lång, 174 cm. har 375cc hp, de känns varken för små eller stora! 450 låter kanske lite mycket på ig om du inte vill ha stora, men du kan säkert ha runt 375-400 utab att det blir för mycket.

Gilla
Nallon

Nallon

Kvinna ·

Hejsan! Jag hittade inget implantat som hette 350 MP+ i listan. Vad har det för bredd på det. Om du ska gå från 450 HP så tycker jag det verkar som 380 MP är rätt för dig, de är väldigt lika på bredden. =)

Gilla
Nallon

Nallon

Kvinna ·

Ahh, såg nu att du skulle ha mentor ;oP Tog för givet perthese eftersom det var citadell... =)
Gilla
Löjtnantshjärta

Löjtnantshjärta

Kvinna ·

Hej! Jag tror absolut att du blir nöjd med 300-350cc. Fast det beror ju helt klart på hur kurvigt resultat du vill ha :) Jag är 180 lång och bestämde mig på konsultation igår för att lägga in 250 cc. Är mer atletiskt byggd än kurvig och eftersom jag är såpass lång och redan "syns" så mycket så är jag rädd att större bröst kommer göra mig gigantisk ;)

På min första konsultation hade jag till o med svårt att tänka mig själv i 200. Men nu när jag har tittat på en miljon bröst ;) på nätet sedan dess så har jag gått upp till 250. Det är verkligen svårt det här med storlek.

Har du någon bild på hur du vill att de ska se ut?

Gilla
Essy

Essy

Kvinna ·

Jag är 170 och väger mellan 56-58 kilo. Närmare 60 nu efter operationen när man inte rör på sig så mycket.
Jag lade i 450 i vänster och 550 i höger.

Gilla
JossanN

JossanN

Kvinna ·

Jag är 170, väger 62 kg och har 290 cc...

De är små! Ingen "ser skillnad" sen tidigare.

Jag var inte ute efter stora bröst, hade jag varit det hade jag blivitbesviken på storleken. De ser väldigt naturliga ut (det tycker jag och det säger alla som sett dem).

Storleksmässigt ligger de runt 70E/F men de ser ut som C.

Gilla
Andrea

Andrea

Man ·

Hej! Jag är 177 lång och väger runt 68 kg, atletiskt byggd. Jag la in 310 cc framför muskeln för några år sen, hp tror jag, men d va pip så jag är inte säker på profilen. Det va Pelle som gjorde det och det blev inte bra!! Jag var noga med att säga att jag ville ha ett naturligt resultat och att implantaten INTE fick bli för smala till min bröstkorg med risk för tennisbollsutseendet. Pelle mätte inte ens varken bröstkorg eller bröstbredd och jag fick två alldeles förs smala implantat= två bollar, inte vackert! Dessutom tydlig rippling och synliga kanter. Har nu bytt t 400 mp+ under muskeln och trots att jag gått upp i storlek ser d mkt naturligare ut. Mitt råd är att inte fastna i tankarna runt antal cc, utan mät bröstbredden, bestäm hur breda ilägg du vill ha i förhållande t din bröstkorg, vilket put du vill ha och utgå därifrån. Lycka till!! :)
Gilla
Sc11

Sc11

Kvinna ·

Tack för tipsen. Min kirurg är väldigt noga med bröstbredd och därför skiljer det så i antal cc, beroende på vilken profil jag vill ha. Hellre för små i storlek än för stora..men ändå inte så små så dom ibte syns.. detta är så svårt! tråkigt för dig att råka ut för en så dålig kirurg!!
Gilla
Ninnidb

Ninnidb

Kvinna ·

Sc11 skrev:

Har ändrat mig från 450 hp, till 350 mp+. Har tänkt till om vad jag egentligen vill och naturligt resultat är det viktigaste, vill inte ha FÖR stora. 450 hp känns väldigt stort?

Så ni långisar med 300-350, mp, mp+ hur upplever ni era bröst? Små? Platta?

På en liten tjej förstår jag att brösten inte blir små, men jag tänker att längd slukar cc..

Många här inne är nog litestorleksblinda, eller har åtminstonde en annan uppfattning om vad stort är :)

Men OJ vad många fantastiskt fina bröst det finns <3

ni är så underbara allihop på detta forum, vad hadde man gjort utan er! :)

Vad blev det för implantat? Tror inte 450 hp bli alls stort på dig, hade själv nog vart nöjd med 345 o 400 då jag har två olika strl, la in 300 mp och 345 mx är 170 inte Lika lång men riktigt smal tjej och "långa ben" då får komma och knacka ifall du vill kika haha :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem