Sunpeace
Kvinna ·
Nån mer som ska op. Proforma clinic 27/9?
Nån annan som ska opereras 27 September? :-) Vilket inlägg har ni valt?
Sortera efter

M12
Kvinna ·

Mikaelan4
Kvinna ·

M12
Kvinna ·

Sunpeace
Kvinna ·

M12
Kvinna ·
Okej, jag ska dit på konsulation idag :)

pricken
Kvinna ·
Jag ska också opas 27/9. ska lägga in Moderate plus 325 bakom :D

sandran
Kvinna ·
Hej! jag ska också opas på proforma den 27/9 hos Örjan. Var på konsultation idag och vi kom fram till 400cc hp bakom muskeln. Örjan tyckte egentligen att jag skulle ta mindre och moderate plus profil? om det är "mellan" profilen?
är rädd för att jag ska tycka att dom blir för små om jag väljer mindre, men är samtidigt rädd att det ska bli lite för stort också med tanke på att jag har en del egen vävnad nu (ca 300 nånting) fick jag veta idag.

ida2
Kvinna ·
sandran vad fina dina före bröst är :) ifall jag hade dina skulle jag inte opa mig ser ut som en liten D typ eller nåt :)

sandran
Kvinna ·
tack idae_ 🙂 Jag vill ha dom fylligare så därför blir det en op.
jag ser att ni andra valt att lägga in (ska lägga in) moderate plus profile, varför valde ni det? var det örjan som rekomenderade er det? eller var det erat egna val så att säga?
till mig sa han bara att han tyckte jag skulle ha mellan profil. Är det lika med moderate plus eller är det bara den "vanliga" moderate profile? vet ni det?

Sunpeace
Kvinna ·

Sunpeace
Kvinna ·

Mikaelan4
Kvinna ·

NaeNae
Kvinna ·
Jag opadespå Proforma 13:e augusti, Calle ville lägga in hp på mig, han sa att jag kunde bära upp det, men jag vägrade. Blev mp+ till slut (förklarade för honom att jag hellre har lite rundare än mkt projektion) och det blev bra!
Ärligt talat vet jag inte hur stor skillnad det är mellan mp och mp+, nån som vet?

Anonym användare

camii
Kvinna ·
Heej, fick du snabb tid på proforma?
jag funderar på att op mig där