Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Nån mer som ska op. Proforma clinic 27/9?

Bröstförstoring

Nån annan som ska opereras 27 September? :-) Vilket inlägg har ni valt?

15

Sortera efter

M12

M12

Kvinna ·

Heej, fick du snabb tid på proforma? 

jag funderar på att op mig där

Gilla
Mikaelan4

Mikaelan4

Kvinna ·

Ringde igår för konsultation på Proforms, fick första tiden och den var 14 sep hos Dr Michael. Vet inte vad väntetiden för op är :-/
Gilla
M12

M12

Kvinna ·

Det va länge ändå ju. Hur stora vill du göra.?
Gilla
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Hej! Jag var på konsultation i juli och fick tid i september för att jag önskade det :)
Gilla
M12

M12

Kvinna ·

Okej, jag ska dit på konsulation idag :)

Gilla
pricken

pricken

Kvinna ·

Jag ska också opas 27/9. ska lägga in Moderate plus 325 bakom :D 

Gilla
sandran

sandran

Kvinna ·

Hej! jag ska också opas på proforma den 27/9 hos Örjan. Var på konsultation idag och vi kom fram till 400cc  hp bakom muskeln. Örjan tyckte egentligen att jag skulle ta mindre och moderate plus profil? om det är "mellan" profilen?

är rädd för att jag ska tycka att dom blir för små om jag väljer mindre, men är samtidigt rädd att det ska bli lite för stort också med tanke på att jag har en del egen vävnad nu (ca 300 nånting) fick jag veta idag.

Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

sandran vad fina dina före bröst är :) ifall jag hade dina skulle jag inte opa mig ser ut som en liten D typ eller nåt :)

Gilla
sandran

sandran

Kvinna ·

tack idae_  🙂 Jag vill ha dom fylligare så därför blir det en op.

jag ser att ni andra valt att lägga in (ska lägga in) moderate plus profile, varför valde ni det? var det örjan som rekomenderade er det? eller var det erat egna val så att säga?

till mig sa han bara att han tyckte jag skulle ha mellan profil. Är det lika med moderate plus eller är det bara den "vanliga" moderate profile? vet ni det?

Gilla
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Pricken: gud va roligt!!! Jag längtar så mycket! Sandran: Dina bröst är ju redan sjukt snygga och stora men förstår vad du menar. Om jag vore du skulle jag ta den mindre storleken för du har så fina bröst redan! :) det finns moderate profile, moderate plus profile (ja det är mellan), high profile och ultra high profile. Själv passade moderate plus profile 375cc bäst, tyckte att high profile blev för mycket "utstående" ville hellre ha lite runda :)
Gilla
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Örjan tog bara fram några stycken olika jag fick prova för att känna mig fram och plus profile blev bäst tyckte vi båda. Men jag tror även att det är det vanligaste att man tar :)
Gilla
Mikaelan4

Mikaelan4

Kvinna ·

Var på konsultation i fredags hos Michael på Proforma.. Vad är moderat profile och moderate plus profile? Han nämnde inget om det...
Gilla
NaeNae

NaeNae

Kvinna ·

Jag opadespå Proforma 13:e augusti, Calle ville lägga in hp på mig, han sa att jag kunde bära upp det, men jag vägrade. Blev mp+ till slut (förklarade för honom att jag hellre har lite rundare än mkt projektion) och det blev bra!

Ärligt talat vet jag inte hur stor skillnad det är mellan mp och mp+, nån som vet?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej!! Jag har konsultation nu den 20/9 sedan har jag op tid den 27/9. För mig kommer allt gå väldigt snabbt. Jag blir opererad av Örjan får se vad han tycker passar mig bäst.
Gilla
camii

camii

Kvinna ·

hejsan, såg att du vart på konsultation på KKAB i falköping , jag velar sj mellan KKAB & PROFORMA.
vad ficck dig  att välja proforma istället?

=)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem