Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sof6

Sof6

Kvinna ·

Nån mer son ska OPas imorgon på L&E? 23/4

Andra bröstoperationer

Hej, Är så nervös inför operation och sövning imorgon. Mycket tankar i huvudet. Någon mer här inne som ska opereras på L&E imorgon? Hur har det funkar med allt efter OP hemma för er med familj?

10

Sortera efter

tokstolle

tokstolle

Kvinna ·

Opererades där för 1 vecka sedan :) det kommer gå så bra! Jag bor hemma under denna period då det alltid är någon hemma här som kan hjälpa till :) första 4 dagarna behövde jag ganska mycket hjälp men nu vill jag gärna försöla själv i alla vardagliga sysslor.
Gilla
Sof6

Sof6

Kvinna ·

Mijahen skrev:
Lycka till :))) allt kommer att gå jättebra , du hinner inte mer än somna så känns det som du vaknar direkt . Hade en mörk tjej där med lååånga ögonfransar som tog han om mig , jätte rar ( kommer ej ihåg hennes namn ) så du kan vara lugn :)) vilken tid skall du op as ?
Åh, det låter toppen. Inte förens 12.30 ska jag opereras. Har du gjort både lyft och förstoring? Jobbigt med en sån sen tid. Nu ska jag snart ta min sista dusch:)
Gilla
Sof6

Sof6

Kvinna ·

tokstolle skrev:
Opererades där för 1 vecka sedan :) det kommer gå så bra! Jag bor hemma under denna period då det alltid är någon hemma här som kan hjälpa till :) första 4 dagarna behövde jag ganska mycket hjälp men nu vill jag gärna försöla själv i alla vardagliga sysslor.
Skönt att bli ompysslad. Själv har jag två barn. En på 1 år och en på 6 år. Våran 1åring sover borta inatt. Blir nog tufft första tiden. Längtar tills jag är på plats nu:)
Gilla
Frufroberg

Frufroberg

Kvinna ·

Lycka till idag! :)
Gilla
Mijahen

Mijahen

Kvinna ·

Lycka till :))) allt kommer att gå jättebra , du hinner inte mer än somna så känns det som du vaknar direkt . Hade en mörk tjej där med lååånga ögonfransar som tog han om mig , jätte rar ( kommer ej ihåg hennes namn ) så du kan vara lugn :)) vilken tid skall du op as ?
Gilla
Mijahen

Mijahen

Kvinna ·

Ja väntan blir lång , men klart värt det :) Yes både lyft & förstoring, 2 veckor idag :) första veckan lite jobbig, men mest att ta sig upp å ned ur soffa / säng, sambo fick typ dra mig upp. Kanske lite tuffare om man har småbarn hemma , men du har säkert fixat så du får hjälp :)) lycka till
Gilla
tokstolle

tokstolle

Kvinna ·

Sof6 skrev:
tokstolle skrev:
Skönt att bli ompysslad. Själv har jag två barn. En på 1 år och en på 6 år. Våran 1åring sover borta inatt. Blir nog tufft första tiden. Längtar tills jag är på plats nu:)

Blir nog jobbigt för barnen som inte riktigt förstår varför mamma inte kan göra så mycket, men det är kommer vara värt det :)

Vad har du valt för storlek?
Uppdatera när du är klar så vi får veta!
Gilla
Sof6

Sof6

Kvinna ·

Frufroberg skrev:
Lycka till idag! :)
Tack :)
Gilla
Sof6

Sof6

Kvinna ·

Mijahen skrev:
Ja väntan blir lång , men klart värt det :) Yes både lyft & förstoring, 2 veckor idag :) första veckan lite jobbig, men mest att ta sig upp å ned ur soffa / säng, sambo fick typ dra mig upp. Kanske lite tuffare om man har småbarn hemma , men du har säkert fixat så du får hjälp :)) lycka till
Tack
Gilla
Sof6

Sof6

Kvinna ·

tokstolle skrev:

Sof6 skrev:
tokstolle skrev:

Blir nog jobbigt för barnen som inte riktigt förstår varför mamma inte kan göra så mycket, men det är kommer vara värt det :)

Vad har du valt för storlek?
Uppdatera när du är klar så vi får veta!
Ja det kommer bli tufft hemma och speciellt med vår yngsta som gärna vill bli buren då och då. Jag har valt mentor coh 2 Hp 425 på ena och 450 på andra blir det. Har alltid haft stor fyllig byst men nu är dem bara tomma, hängiga och mycket lös och tunn hud upptill. Ska bli så spännande att se resultatet när det är färdigt:) Har lagt upp en förebild. Kan ni se den?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem