Sof6
Kvinna ·
Nån mer son ska OPas imorgon på L&E? 23/4
Hej, Är så nervös inför operation och sövning imorgon. Mycket tankar i huvudet. Någon mer här inne som ska opereras på L&E imorgon? Hur har det funkar med allt efter OP hemma för er med familj?
Sortera efter

tokstolle
Kvinna ·
Opererades där för 1 vecka sedan :) det kommer gå så bra! Jag bor hemma under denna period då det alltid är någon hemma här som kan hjälpa till :) första 4 dagarna behövde jag ganska mycket hjälp men nu vill jag gärna försöla själv i alla vardagliga sysslor.
Gilla

Sof6
Kvinna ·
Mijahen skrev:
Lycka till :))) allt kommer att gå jättebra , du hinner inte mer än somna så känns det som du vaknar direkt . Hade en mörk tjej där med lååånga ögonfransar som tog han om mig , jätte rar ( kommer ej ihåg hennes namn ) så du kan vara lugn :))
vilken tid skall du op as ?Gilla

Sof6
Kvinna ·
tokstolle skrev:
Opererades där för 1 vecka sedan :) det kommer gå så bra! Jag bor hemma under denna period då det alltid är någon hemma här som kan hjälpa till :) första 4 dagarna behövde jag ganska mycket hjälp men nu vill jag gärna försöla själv i alla vardagliga sysslor.Gilla

Frufroberg
Kvinna ·
Lycka till idag! :)
Gilla

Mijahen
Kvinna ·
Lycka till :))) allt kommer att gå jättebra , du hinner inte mer än somna så känns det som du vaknar direkt . Hade en mörk tjej där med lååånga ögonfransar som tog han om mig , jätte rar ( kommer ej ihåg hennes namn ) så du kan vara lugn :))
vilken tid skall du op as ?
Gilla

Mijahen
Kvinna ·
Ja väntan blir lång , men klart värt det :)
Yes både lyft & förstoring, 2 veckor idag :) första veckan lite jobbig, men mest att ta sig upp å ned ur soffa / säng, sambo fick typ dra mig upp. Kanske lite tuffare om man har småbarn hemma , men du har säkert fixat så du får hjälp :)) lycka till
Gilla

tokstolle
Kvinna ·
Sof6 skrev:
tokstolle skrev:
Opererades där för 1 vecka sedan :) det kommer gå så bra! Jag bor hemma under denna period då det alltid är någon hemma här som kan hjälpa till :) första 4 dagarna behövde jag ganska mycket hjälp men nu vill jag gärna försöla själv i alla vardagliga sysslor.Blir nog jobbigt för barnen som inte riktigt förstår varför mamma inte kan göra så mycket, men det är kommer vara värt det :)
Vad har du valt för storlek?
Uppdatera när du är klar så vi får veta!
Gilla

Sof6
Kvinna ·
Frufroberg skrev:
Lycka till idag! :)Gilla

Sof6
Kvinna ·
Mijahen skrev:
Ja väntan blir lång , men klart värt det :)
Yes både lyft & förstoring, 2 veckor idag :) första veckan lite jobbig, men mest att ta sig upp å ned ur soffa / säng, sambo fick typ dra mig upp. Kanske lite tuffare om man har småbarn hemma , men du har säkert fixat så du får hjälp :)) lycka tillGilla

Sof6
Kvinna ·
tokstolle skrev:
Sof6 skrev:
tokstolle skrev:
Opererades där för 1 vecka sedan :) det kommer gå så bra! Jag bor hemma under denna period då det alltid är någon hemma här som kan hjälpa till :) första 4 dagarna behövde jag ganska mycket hjälp men nu vill jag gärna försöla själv i alla vardagliga sysslor.Blir nog jobbigt för barnen som inte riktigt förstår varför mamma inte kan göra så mycket, men det är kommer vara värt det :)
Vad har du valt för storlek?
Uppdatera när du är klar så vi får veta!
Gilla