Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

27 feb, 2012

nån som hade 75b och har lagt in kring 400cc?!

Bröstförstoring

på konsultationen rekommenderade han 400cc (highprofile) och jag har nu b75 vilken stl kommer jag och hamna på då ungefär? Eller det kanske inte går och säga. Jag vill inte ha mega stora bröst utan fina bröst som passar bättre till min kropp, då jag har väldigt liten överkropp och breda höfter och rumpa. Har tänkt och lägga in en bild kanske lättare för er och hjälpa mig då?

29

Sortera efter

Elocin

Kvinna ·

27 feb, 2012

jag hade 75 b innan o la in 400/450cc coh 1 profil hög för 6 dagar sen, jag vet ju inte vilken storlek jag kommer hamna på men i nuläget så tycker jag att det ser jättefint ut. Men sen är det ju tydligen jätteolika på alla.

Gilla

sia78

Kvinna ·

27 feb, 2012

Jag är som dej lång och väger lika mycket, jag har 450cc nu

Det är absolut inte megastort, ganska lagom skulle jag säga!

70 E har jag i bh storlek nu

Gilla

Anonym användare

28 feb, 2012

sia78 skrev:

Åh det låter ju rätt så lagom. Så du kan dölja dom om du känner för de?

Gilla

nami

Kvinna ·

28 feb, 2012

Hade 75 b innan och la in 410 och 440 cc :) mellanprofil!

Gilla

noticeable

Kvinna ·

28 feb, 2012

Fokusera inte så mycket på vilken bh storlek du kommer få eftersom det kan vara ganska vilseledande då silikon "drar" mer kupa än naturliga bröst. En F kupa kan se ut som en C kupa visuellt sätt. Folk blir t ex förvånade när jag berättar att jag har 65H. Gör ristest eller prova ut implantaten fler gånger om du är osäker...

Gilla

sia78

Kvinna ·

28 feb, 2012

nyabröst skrev:

sia78 skrev:

Åh det låter ju rätt så lagom. Så du kan dölja dom om du känner för de?

ja jag kan dölja dom, inte helt såklart..men i en sportbh plattas dom till

Känns som en bra storlek!..trodde oxå att do skulle bli enorma, men där hade jag ganska fel.

Gilla

Smultron

Kvinna ·

28 feb, 2012

Jag hade också 75B innan lade in 375 och 400 HP runda. 

Gilla

Nattsudden

Kvinna ·

28 feb, 2012

Om 11 dagar är det min tur, har knappt 75B nu lägger in anatomiska bakom 440....väntar och längtar så:)

Vill bara att det skall bli lagom och snyggt (utan komplikationer) kupan blir ju större än idag i alla fall;)

Gilla

Anonym användare

28 feb, 2012

noticeable skrev:

Fokusera inte så mycket på vilken bh storlek du kommer få eftersom det kan vara ganska vilseledande då silikon "drar" mer kupa än naturliga bröst. En F kupa kan se ut som en C kupa visuellt sätt. Folk blir t ex förvånade när jag berättar att jag har 65H. Gör ristest eller prova ut implantaten fler gånger om du är osäker...

Då jag gjorde ristestet kändes 4dl litet, men då jag testa implantatet såg de stort ut? Visst är det så att brösten blir aldrig så stora som dom blir då man gör ristestet? För 4dl är väl 400cc eller?Men stora bh:ar kostar oftast ganska så mkt så 65h vad kostar inte de? Eller det kanske finns billigare än bh:arna på t.ex. change?

Gilla

Anonym användare

28 feb, 2012

Smultron skrev:

Jag hade också 75B innan lade in 375 och 400 HP runda. 

Okey men det ser inte förstort ut?

Gilla

Anonym användare

28 feb, 2012

Nattsudden skrev:

Om 11 dagar är det min tur, har knappt 75B nu lägger in anatomiska bakom 440....väntar och längtar så:)

Vill bara att det skall bli lagom och snyggt (utan komplikationer) kupan blir ju större än idag i alla fall;)

Åh vad spännande! :) Hoppas allt går så bra som möjligt! Du måste berätta hur resultatet blev sen ;)

Gilla

Smultron

Kvinna ·

29 feb, 2012

Nää det är perfekt! Gå in och kolla på mina bilder!

Gilla

Anonym användare

29 feb, 2012

Dom såg inte alls stora ut, utan helt perfekta till din kropp! :D Kanske jag ska köra på 400cc ändå..om inte mer ^^

Gilla

Nattsudden

Kvinna ·

29 feb, 2012

Smultron: kan inte se annat än bronsgalleri bilderna, men det jag ser är väldigt lagon bröst:) Försår att du är nöjd!!

Får man lov att fråga vad din nuvarande bh storlek är?...jag vet att man inte kan mäta så, men ett ungefär?

Gilla

Sol71

Kvinna ·

29 feb, 2012

Jag har 75 D eller mer E tror jag och la in 440. 168 lång, 64 kg, ganska smala höfter men bred om bröstkorg och rygg. Tycker att de är på gränsen till för stora. Valde mellan 395 och 440 och hade valt 395 idag.

Gilla

Emeli

Kvinna ·

29 feb, 2012

Alltså många här är ute efter naturliga bröst, och har lagt in mellan 400-450 cc typ och blivit jätte nöjda för att det inte ser fejk ut osv ... Men jag är ute efter STORA bröst, och jag ska ha 445cc ... Är det för litet för mig då? :( min doktor säger att jag inte få plats med mer.... Jag vill verkligen ha fejklooken :o
Gilla

Anonym användare

29 feb, 2012

jag har 435 hög profil

Gilla

Anonym användare

29 feb, 2012

jag ville också ha fejk emeli men som du säger, de fick inte plats. huden kan ju inte töjas hur mkt som helst utan då får du nog operera om dig efter 6 mån.. men jag är sååå nöjd, visst större gör inget MEN jag vill inte riskera en till operation i onödan eftersom jag är HELT FRI från komplikationer och det är LOVELY!!!!!!!!!!!
Gilla

Emeli

Kvinna ·

29 feb, 2012

Ok :D är det dina bröst på bilden ? dem blev ju jäkligt stora ändå :) är något sådant jag är ute efter, så det kanske blir bra ändå :) Och nej alltså jag vill ju inte heller göra en operation till, blir jag nöjd så är det bara onödigt att göra en op till för 40000.. :p

Gilla

Anonym användare

29 feb, 2012

Jag hade 75B och la in 380cc resp. 345cc MP (mellanprofil +)

Dock blev dem mycket större än jag tänkt mig. Ville ha en visuell C kupa men de ser snarare ut som stora D. Har strl 75E i kupstorlek idag.

Men det är så himla olika vad kroppen tar upp. Har en kompis som gjorde sina för 2 månader sedan. Hon la in 410cc MP och hennes är perfekta till hennes kropp. Helt lagom och fina :) Hon är dock 10 cm längre än mig med.

Jag har bestämt mig för att komma ner till den C kupa jag ville och ska förminska dem om 3 veckor :) Nervööös!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem