Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Orkidé83

Orkidé83

Kvinna ·

Nån som har runt 500-600 cc UHP Allergan?

Bröstförstoring

Hej, jag undrar om det är någon som har Allergan Natrelle Soft Touch 500-600 cc UHP och som är jättenöjda med det? Helst "bakombröst" då ;-) Jag ska sätta in 615 cc på torsdag (har möjlighet att välja 545 cc också, men tror jag kommer ångra mig då) Bara dem inte blir TOKSTORA på mig, jag vill ha stora men inte FÖR stora.

10

Sortera efter

Piggelin

Piggelin

Kvinna ·

Jag har 520cc UHP Allergan (soft touch) och är supernöjd med storleken. Är oerhört tacksam över att jag ej fegade ur och la in mindre.

Du är längre än mig och jag tror 615cc kommer passa alldeles utmärkt.

Gilla
Orkidé83

Orkidé83

Kvinna ·

Vad roligt att du är nöjd med din storlek på brösten, när opererade du dig? Skulle vara kul att se bild på dina bröst. Jag undrar, du upplever inte UHP som strutiga? :)
Gilla
sandra1987

sandra1987

Kvinna ·

Jag hakar på här :-) ska oxå lägga in allergan uhp, men funderar oxå på strutigheten..
Gilla
gasp

gasp

Kvinna ·

Jag har 695cc extra hög profil, 14,5cm breda 6,5 cm put . Dom är runda och inte ett skit strutiga alls!! Jag är tok nöjd och änsålänge ser allt bra ut:) 6v idag! Skulle tagit större men de får bli en annan gång:)
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Jag har 495ccultra hög allergan och är supernöjd. Älskar dom :) De är 6.2cm i put och 12.75m breda, så de har mkt put till en rätt liten bredd men är inte alls strutiga utan har en rund form
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jag har också UHP. Mentors 590cc, som är 12,6 breda och 6,5 i put. Ingen strutighet alls, de är bara fylliga :)

Gilla
Orkidé83

Orkidé83

Kvinna ·

gasp skrev:
Jag har 695cc extra hög profil, 14,5cm breda 6,5 cm put . Dom är runda och inte ett skit strutiga alls!! Jag är tok nöjd och änsålänge ser allt bra ut:) 6v idag! Skulle tagit större men de får bli en annan gång:)

Ser jättefina ut :-) Vilken bredd har du på inplantaten?

Gilla
Orkidé83

Orkidé83

Kvinna ·

Malin88 skrev:
Jag har 495ccultra hög allergan och är supernöjd. Älskar dom :) De är 6.2cm i put och 12.75m breda, så de har mkt put till en rätt liten bredd men är inte alls strutiga utan har en rund form

Du har superfina bröst :-) Jag tycker faktiskt att Jörg gör dem finaste brösten 😀fast både Peter o Tuve på Citadell gör med fina ;-)

Gilla
Orkidé83

Orkidé83

Kvinna ·

GoldenHeart skrev:

Jag har också UHP. Mentors 590cc, som är 12,6 breda och 6,5 i put. Ingen strutighet alls, de är bara fylliga :)

Du har med jättefina bröst :-)

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Orkidé83 skrev:

Malin88 skrev:

Du har superfina bröst :-) Jag tycker faktiskt att Jörg gör dem finaste brösten 😀fast både Peter o Tuve på Citadell gör med fina ;-)

tack så mkt!:) ja jörg är duktig!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem