Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Trilby

Trilby

Kvinna ·

Nån som lagt in endast 100-150cc

Andra bröstoperationer

Jag ska göra lyft och ev lägga in implantat.  Men efter konsultationen som var för ett par veckor sen så känns 275-300cc som rekommenderades nu för mycket. Jag är rätt nöjd med min 75c kupa och känner att ca 100cc i varje vore fullt tillräckligt.  Nån som gjort en sån liten förstoring och är nöjd. Nån som har bilder att visa?

4

Sortera efter

Pygme

Pygme

Kvinna ·

Jag tror tyvärr inte du får nåt svar här på den stl. Jag har inte sett nån i alla fall :) om jag vore du så skulle jag överväga att bara lyfta och få behålla egna naturliga bröst.. Du kan ju alltid göra en förstoring i efterhand om du vill. Fast det kanske är dyrare då? Jag har sett jättefina bröst här efter bara lyft..
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Gå på din magkänsla, känns 300 för mycket o du reflekterar över det så är det också! Man vet nog innerst inne hur mycket och vad som är rätt! Lycka Tilll! ❤️
Gilla
Trilby

Trilby

Kvinna ·

Pygme skrev:
Jag tror tyvärr inte du får nåt svar här på den stl. Jag har inte sett nån i alla fall :) om jag vore du så skulle jag överväga att bara lyfta och få behålla egna naturliga bröst.. Du kan ju alltid göra en förstoring i efterhand om du vill. Fast det kanske är dyrare då? Jag har sett jättefina bröst här efter bara lyft..
Tanken var att bara lyfta men fick veta att de kanske skulle se "trötta" ut iaf. Kan vara så att jag fick den rekommendation utifrån bilden på min ide om snygga bröst... och ja det blir avsevärt mycket dyrare 84000 vs 57 000 om jag gör båda på en gång. Nu blir det inte OP förren i mars så jag ska fundera och jobba mig till min idealvikt och utifrån det bestämma mig... Storleken var inte det som störde mig eg. utan vikten. Tyckte att det kändes Såå tungt... .
Gilla
Trilby

Trilby

Kvinna ·

Våga-2014 skrev:
Gå på din magkänsla, känns 300 för mycket o du reflekterar över det så är det också! Man vet nog innerst inne hur mycket och vad som är rätt! Lycka Tilll! ❤️
Tack! Här på forumet blir man ju blind för vad som är normalt efter ett tag :-) Man behöver påminnas ibland.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem