Trilby
Kvinna ·
Nån som lagt in endast 100-150cc
Jag ska göra lyft och ev lägga in implantat. Men efter konsultationen som var för ett par veckor sen så känns 275-300cc som rekommenderades nu för mycket. Jag är rätt nöjd med min 75c kupa och känner att ca 100cc i varje vore fullt tillräckligt. Nån som gjort en sån liten förstoring och är nöjd. Nån som har bilder att visa?
Sortera efter

Pygme
Kvinna ·
Jag tror tyvärr inte du får nåt svar här på den stl. Jag har inte sett nån i alla fall :) om jag vore du så skulle jag överväga att bara lyfta och få behålla egna naturliga bröst.. Du kan ju alltid göra en förstoring i efterhand om du vill. Fast det kanske är dyrare då? Jag har sett jättefina bröst här efter bara lyft..
Gilla

Våga-2014
Kvinna ·
Gå på din magkänsla, känns 300 för mycket o du reflekterar över det så är det också! Man vet nog innerst inne hur mycket och vad som är rätt! Lycka Tilll! ❤️
Gilla

Trilby
Kvinna ·
Pygme skrev:
Jag tror tyvärr inte du får nåt svar här på den stl. Jag har inte sett nån i alla fall :) om jag vore du så skulle jag överväga att bara lyfta och få behålla egna naturliga bröst.. Du kan ju alltid göra en förstoring i efterhand om du vill. Fast det kanske är dyrare då? Jag har sett jättefina bröst här efter bara lyft..Gilla

Trilby
Kvinna ·
Våga-2014 skrev:
Gå på din magkänsla, känns 300 för mycket o du reflekterar över det så är det också! Man vet nog innerst inne hur mycket och vad som är rätt! Lycka Tilll! ❤️Gilla