Pisa25
Kvinna ·
Nån som ska opas av Örjan Gribbe den 7e december 2011? :)
Som rubriken lyder.. :) skulle va kul o träffa nån in real life :)
Sortera efter

Anonym användare
Gilla

Pisa25
Kvinna ·
Hej! Åh nej otur med en dag! Men kul att du fick tid så snabbt :) Vad har du tänkt att göra då? Runda anatomiska? cc? framför bakom? Vi kanske ses den 8e då? :) Kul!! :D längtar så jag spricker!
Gilla

Anonym användare
Ja det var synd! Hade varit roligt om man träffade någon härifrån som fått samma dag.
Jag har valt runda 325 framför. Det här känns så overkligt! Jag hade egentligen tänkt att operationen skulle bli av i typ feb så jag fick tid på mig att spara ihop pengarna. Men så blev jag så less på att gå omkring och vänta och tänka, jag har 7000 och bestämde mig för att ta lån på 30 och få det gjort och spara ihop och betala av sen. så bokade in konsultationen och den tiden fick jag jätte fort, bara några dagar efter jag ringt. Och på konsultationen frågade han när jag ville ha op tid och jag sa så gott som möjligt bara jag får pengarna från medical finance. Och då frågade han om den 8 dec funkade, alltså 10 dagar efter. Jätte skönt att slippa vänta flera veckor. Så nu pendlar jag mellan att vara skit glad och förväntansfull till att få panik :) det är så spännande. Känner mig som ett litet barn som ska åka karusell!!
Gilla
Hej.
Jag var på konsultation idag och fick en tid redan den 8 dec?!! Sjukt kul, synd att vi inte fick samma dag, men du kanske är där när jag kommer :)