Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Julianna profilbild

Julianna

Kvinna ·

17 mar, 2017

Nån som ska operaras 24/4 på Citadellkliniken?

Bukplastik

Äntligen varit på konsultation. 24/4 är det dags för full bukplastik på Citadellkliniken och med dr Jörg Bohn. Nervöst men längtar. Nån mer som ska operars där den dagen?

7

Sortera efter

Manja

Kvinna ·

03 apr, 2017

Jörg opererade min mage 7/3, (så jag har redan gjort min) Han är väldigt duktig, och jag är nöjd! Lycka till när det blir din tur!
Gilla

Julianna

Kvinna ·

14 apr, 2017

Tack! Vad roligt att du är nöjd. Nervös längtan nu kan man säga:) Hur kände du dig första tiden efter op?
Gilla

Jolly

Kvinna ·

23 apr, 2017

Lycka till imorgon Julianna :)
Gilla

Manja

Kvinna ·

25 apr, 2017

Jag hade faktiskt väldigt ont de första 2 dygnen. Men det var jag förberedd på - för kirurgen hade berättat det. Det berodde på stor muskeldelning som jag gått med i flera år. Men man överlevde fick smärtstillande o sedan har det varit ok. Önskar dig lycka till
Gilla

Julianna

Kvinna ·

05 maj, 2017

Nu är det gjort, allt har gått så bra. Helnöjd!
Gilla

Jolly

Kvinna ·

05 maj, 2017

Julianna skrev:

Nu är det gjort, allt har gått så bra. Helnöjd!

Vad skönt för dig! Hur har du mått efter?
Gilla

Julianna

Kvinna ·

12 maj, 2017

Hej Jolly!! Gjorde rätt ont första veckan. Jobbigt att ta sig fram, kan ju inte räta ut sig. Gör att ländryggen tar en del stryk. Så mest liggandes o vila. Andra veckan betydligt bättre. Kunnat minska på smärtstillande, kan duscha själv, ut o gå o handla. Fixar inte tunga lyft än men det kommer. Stramar en del i magen men kan nysa o hosta utan problem. Ärret är sååååå fint bara efter mindre än 3 v:) Inte haft några problem m vätska eller massa svullnader. Är så glad att jag tog detta steg.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem