Winther
Kvinna ·
Natrelle 425 cc på 172 cm lång tjej?
Finns det några tjejer här som lagt in Natrelle (anatomiska) FF (full höjd, full projektion) och är runt 172 cm samt 58 kg? Är orolig för att det kommer se för stort ut med 425 cc men implantatet stämmer exakt med min bröstbredd (13 cm). Fick under min konsultation se 3D på 375 MF men tyckte att det resultatet var alldeles för likt mina forna amningstuttar = lite för naturligt för min del. Någon?
Sortera efter

Sockervadd
Kvinna ·

Winther
Kvinna ·

Sockervadd
Kvinna ·

Winther
Kvinna ·

Aven
Kvinna ·
Intressant att ni skriver om att välja storlek. Själv går jag nu och väljer mellan 220 eller 320, vilket jag förstår är ganska små storlekar båda två. Jag har bröstbredd 11,5-12 och kommer välja MM 320 vilket för mig känns ganska stort...!? @Whinter, vi har en ganska lika profil och jag har bestämt att göra mina hos Dr C på VK också, men jag vågar bara lägga in 320. Hur tänkte du när du valde din strl? Kände du att du blev storleksblind efter ett tag eller var detta ditt förstahandsval? Det ska bli spännande att följa dig, om jag får.
Hur gamla är dina barn? Får du hjälp m dem ngt efter op och kommer du att sjukskriva dig från jobbet? Det är min största tröskel just nu, förutom finansieringen då... Jag vill också ha tid nu i april/maj så att jag hinner läka innan sommaren så att jag kan bada ock leka m barnen, men dessa bitar måste lösas först. jag börjar nytt jobb snart så det kanske inte är så bra att vara sjukskriven efter bara ngn månad, tänke jag. Hur kommer ni att göra? @sockervadd: är du sjukskriven nu eller har du börjat jobba igen? Har du ont? Kul om vi får se bild på dig sen.

Winther
Kvinna ·

Sockervadd
Kvinna ·

Aven
Kvinna ·

Sockervadd
Kvinna ·

Winther
Kvinna ·

sthlm92
Kvinna ·
Hej! Jag har inte anatomiska implantat, utan har runda mentor coh 1, men är ca 177cm lång och väger ca 63kg och satte i 425 & 450 cc bakom muskeln i januari. På konsultation samt operationsdagen så fick jag prova en tight tshirt med implantaten under för att se resultatet med kläder på. Jag trodde att det skulle bli BOMBER och velade som bara den, trodde att dem skulle bli jättestora, men jag hade visat bilder och litade på min kirurg.
Det visade sig att det blev jättebra. Det beror mycket på hur bred man är (hur stora höfter, rumpa, axlar mm man har). Jag har breda höfter och breda axlar samt är lång vilket gör att man "sväljer" en hel del, bakomplacering sägs också svälja lite. Allt är så individuellt och jag minns att jag googlade och googlade och tyckte att allt över 400 såg så otroligt stort ut, men det är ju inte på mig dem satt! Ristestet var också mycket svårt att se framför sig hur det skulle bli..men att visa kirurgen bilder tror jag är toppen! Då kan kirurgen ta fram ett förslag som skulle ge dig liknande bröst. Även bilder på vad man inte tycker är fint är nog bra. Vikten tror jag spelar stor roll också, är man smal så syns rippling om man sätter in för stora implantat. Min kirurg ville inte att jag skulle gå ner något då chans för rippling fanns då, och förhoppningsvis så sätter han/hon inte in för stora implantat på dig om du säger att du inte vill ha ett stort intryck.
Man blir även snabbt storleksblind har jag märkt(!) Eftersom dem är så svullna i början och svullnaden lägger sig under första tiden så blir man först van vid de jättestora brösten men sedan när svullnaden lägger sig så tycker man att dem inte alls är så stora!

LittlemissDaisy
Kvinna ·

Winther
Kvinna ·

Winther
Kvinna ·

Anonym användare
Jag är 163 och har runda 600cc hp, tycker inte dom är så fasligt stora.

Winther
Kvinna ·

Aven
Kvinna ·

Winther
Kvinna ·