Anonym användare
24 okt, 2010
Naturligt resultat 155 cm 45 kg
BröstförstoringNi små tjejer som har gjort bröstförstoring, vad valde ni för stl på implantaten, jag känner mig helt lost! :) Jag vill ha ett naturligt resultat, dock inte för små. Jag är 155 cm väger 44 kg och har en A kupa idag. Vad skulle ni rekommendera?
Sortera efter
Fear
Kvinna ·
24 okt, 2010
Uniica
Kvinna ·
24 okt, 2010
Anonym användare
25 okt, 2010
Åh, tack för svaren! Jag trodde kanske att 300cc var mycket. Jag gjorde nämligen ristestet med 300 och det såg gigantiskt ut :)
Men jag har förstått att många i min längd och vikt gör runt 300cc. Jag har konsultationstid den 14e dec på strandkliniken, vi får se vad läkaren där säger.
vimijo
Kvinna ·
25 okt, 2010
Kolla på mina bilder sen när du får silver. Jag är 10cm längre än dig och några kilo lättare. Jag har lagt in 450cc high profil. Vill du ha naturliga så är 450cc absolut för stort. Men då ser du lite hur det ser ut på lätta tjejer. Det tyckte jag var svårt när jag skulle välja storlek att alla andra var minst 10kg tyngre. Men runt 300 är säkert bra för dig om du vill ha naturliga.
Anonym användare
25 okt, 2010
Tack Vimjo, det ska jag absolut göra! 🙂Sen tycker jag att det är så svårt med profil och allt det där. Jag vill inte ha bröst som "går upp" för mycket på bröstkorgen. Men det handlar väl mer om diametern på implantatet. Jag är en sådan nybörjare.
Just nu känner jag bara att jag vill operera mig nu nu nu😀, men det är nog bra att ta lite tid på sig att fundera.
linalisa
Kvinna ·
25 okt, 2010
Anonym användare
25 okt, 2010
Gud vilka fina bröst linalisa!! Åh, hoppas jag också kommer få så fina (i sinom tid) :) Jag gillade storleken jättemycket, men jag kommer nog go for a little bit smaller. Gud vad svårt det kommer att vara när man väl ska bestämma sig!🙂
Många rekommenderar Victoriakliniken. Men jag har ju tänkt strandkliniken. Borde kanske vidga mina vyer lite.
linalisa
Kvinna ·
25 okt, 2010
Uniica
Kvinna ·
29 okt, 2010
Kring 300 cc kanske?