smuli
Kvinna ·
Naturligt resultat med 415cc?
Hej,
Jag var på konsultation i helgen och min önskan är att få ett så naturligt resultat som möjligt. Jag blev rekommenderad 415cc och fick förklarat det är den absolut minsta storleken som jag bör ha, annars blir det oproportionerligt med min bröstbredd, min överkropp etc. Nu är jag iofs lång och fick även höra att jag har välvd bröstkorg (dvs. böjd) så att ett större implantat behövs för att kompensera upp min böjda överkropp. Låter ju egentligen jättelogiskt. Och ser jättefint ut på 3D-simuleringen. Men jag tycker att det låter så mycket! Är det någon mer som har fått en så "stor" minsta storlek rekommenderad?
Sortera efter

iloveboobies
Kvinna ·

Pella
Kvinna ·

Ss33
Kvinna ·

Lollsan
Kvinna ·

Anonym användare

Ss33
Kvinna ·

Anonym användare

Kaoset
Kvinna ·

smuli
Kvinna ·
12,5 cm tyckte jag att han sade!

smuli
Kvinna ·
Nu känns det bättre! Vill inte ta något som är för stort, det ska inte vara det första som syns när någon ser mig. Men samtidigt inte för litet! :) Och skönt att det går att "dölja" om en vill också ;) Ser jättebra ut på dig!!

smuli
Kvinna ·
Åh, vad spännande! Fick verkligen intrycket att han vet vad han pratar om. Känns bra att höra att fler har fått "stora" implantat rekommenderade. Lycka till du med! :)

smuli
Kvinna ·
Tack för din kommentar! Känns som att 415 blir bra då :) Ser i din signatur att du bytt storlek en gång, kände du efter första operationen att du valde ett mindre implantat än vad du ville ha? Du kan ju ha gjort det av andra anledningar, du behöver inte svara om jag är för fräck och frågar :)

linnsygirl91
Kvinna ·
Jag har lagt in 400 cc och tycker att det är stort, givetvis, men inte för stort. Med kläder ser det helt normalt ut, knappt någon som ser tror jag men utan.. ja, då är det två silikonbröst :) Jag tänkte lägga upp bilder imorgon när mina bröst fyller tre veckor, ta gärna en titt om ni vill! :)

smuli
Kvinna ·
Jag har lagt in 400 cc och tycker att det är stort, givetvis, men inte för stort. Med kläder ser det helt normalt ut, knappt någon som ser tror jag men utan.. ja, då är det två silikonbröst :) Jag tänkte lägga upp bilder imorgon när mina bröst fyller tre veckor, ta gärna en titt om ni vill! :)
Kollar gärna, om jag lyckas bli bronsmedlem någon gång... :) Tror du att du upplever dina som tydliga silikonbröst utan kläder för att dina bröst är nya och kanske inte "hängt till sig" ännu(?), eller tror de att de alltid kommer att se ut så? :) Jag är pepp på bikinitider, och kommer åka utomlands strax efter operation. Men vill ju att det, åtminstone när de läkt och hängt till sig ordentligt, se ganska naturligt ut :)

linnsygirl91
Kvinna ·
Utan kläder syns det att det är silikonbröst. Jag tycker ändå att mina har hängt till sig hyfsat bra hittills, givetvis vet man ju inte slutresultatet förrän om flera månader men jag tycker att dom har sjunkit ner väldigt bra. Men det syns definitivt att det är silikonbröst med bikini, dom är lite för runda och lite för snygga för att vara naturliga ;) Trots det är jag SÅ jäkla nöjd, dom kunde inte ha blivit snyggare och jag är kanonnöjd med storleken!