Busan83
Kvinna ·
Ngn som är ca 173cm 66kg?
Ja som det står i rubriken, ngn som är i den "storleken" och har lagt in ca 480? :-) Är så orolig över att få för små bröst. :-( Innan barn och amning hade jag 70g-h och nu ca c-d..
Sortera efter

roxy_
Kvinna ·
Känner samma sak! Nu när op närmar sig så känns de som man borde tagit större! ;)
Gilla

Busan83
Kvinna ·
Vi får lägga ris innanför bhn och känna efter ordentligt! ;-)
Gilla

Cazze
Kvinna ·
Det är ju väldigt individuellt, jag är lite större än dig, ska lägga i 440 cc och hoppas på D/DD, har idag knappt A. Det tycker jag är lagom och funderar tom på om det kommer bli för stort..
Men imed att du hade g-h innan och är van vid det så kommer det nog inte kännas så för dig. Prova med ris. Köp en bh (eller ta en gamla) i den storleken du vill ha och lägg i så många cc som du tänkt dig och känn efter. Dag 2 för mig med ristestet idag och jag känner mig sjukt bekväm med det :) längtar sååå mycket till min op!
Gilla

Busan83
Kvinna ·
Struttar omkring med ris i bhn nu och mannen tycker det är jätteroligt, han längtar nog lika mkt som jag till op! :-)))
Gilla

Cazze
Kvinna ·
Jag diggar också riset! Varför har jag inte gjort detta innan? Istället för att köpa boomshell-bhar, inlägg och hela köret, sjukt bra! Men kommer bli så mycket bättre när det är the real feak deal :):):)
Gilla

Busan83
Kvinna ·
Ja det är sant! :-)))
Gilla

Tuttar
Kvinna ·
Jag är 173 men väger 64 kg. har inte varit på min konsultation än så jag vet inte vad jag kommer att ta. Har 70 b i push-up bh. Jag har små bröst idag förhållande till min kropp och sen tycker jag det är fint med lite större bröst så jag hoppas det inte blir för litet =)..
Gilla

Busan83
Kvinna ·
Tuttar skrev:
Jag är 173 men väger 64 kg. har inte varit på min konsultation än så jag vet inte vad jag kommer att ta. Har 70 b i push-up bh. Jag har små bröst idag förhållande till min kropp och sen tycker jag det är fint med lite större bröst så jag hoppas det inte blir för litet =)..
Gilla

Vikram
Kvinna ·
Jag följer nog in på dina mått. La in 550 men helt ärligt ser dom små ut??!! Såå konstig.. Fattar inte hur 550 cc jan se smått ut på mig när de ser gigantiskt ut på vissa:/
Gilla

Busan83
Kvinna ·
Är du nyopererad nu? Tar ju ett tag innan svullnaden lägger sig och de faller på plats har jag hört. :-) Men jag tror att man har lätt att bli storleksblind. :-P
Gilla

Tuttar
Kvinna ·
Jag kollar mycket på siffrorna här tyvärr =(. Så 500 cc men många som har typ 350, 400 har stora fina bröst sådärför vet jag inte riktigt. Det kanske räcker med 450. Jag har testat ristestet men hade ingen bh att testa i, bara en sportbh och det gick inte alls haha =). Jag använder idag enbart bombshell och det sägs att den ger två kupor större?! Så då skulle den ge mig en D men det stämmer inte -Den ger mig nog en C kupa, jag ser inte platt ut i tröjorna med den bh:n men jag vill ha större. Så en D kupa är väl vad jag önskar mig, minst =). Gillar lite större bröst =).
Men en sån här bh- bombshell ser min kropp lite mer jämn ut men fortfarande är jag större nertill och jag vill väl att det ska vara mer lika :).
Gilla

Tuttar
Kvinna ·
Vad tråkigt att du upplever dem som små :( inga bilder att visa oss?
Gilla

hallonbär
Kvinna ·
Jag ligger däromkring i längd och mått. La in 450cc HP för tre veckor sedan. Har bilder på min sida. Tänk bara på att de ser mycket större ut när man är naken. Och går väldigt lätt att gömma i kläder. Så vill ni ha stora även i kläder skulle jag nog öka lite i storlek. Men ristestet är bra! Tänk på att riset känns lite större än vad slutresultatet blir, så välj en storlek som känns liiite stort när ni ristestar. ;)
Gilla

Tuttar
Kvinna ·
hallonbär- jätte fina bröst du fick =) tycker bara det är så svårt att se det på bildern hur stort det egentligen är. Beror nog på också hur l¨ngt ifrån man fotar och från vilken vinkel. Kan du inte lägga in en bild med kläder på? =) Du har samma mått som jag =)
Gilla

hallonbär
Kvinna ·
Tuttar: Tack! :) Ja det är inte lätt att bedöma enbart utifrån nakenbilder tagna på rätt nära håll. Ska lägga upp några bilder med lite olika kläder strax.
Gilla