Teguila
Kvinna ·
Ni med 12- 12,5 cm bröstbredd, vilken bred på implantaten har ni?
Som rubriken, ni som har 12 eller 12,5 cm i bröstbredd, hur breda implantat har ni?
Meningen är att jag såklart vill kolla på bilder för att kunna skaffa mig en uppfattning hur tätt ihop brösten blir att sitta.
3 dagar kvar till Operation och jag har ännu inte bestämt mig haha .
Sortera efter

Salt26
Kvinna ·
jag har 12 cm i bredd men mitt implantat är 11,5 cm. Jag valde allergan anatomiska 255 MF och de fanns endast i 11,5 cm bredd. tyvärr var nästa steg för stort för mig nämligen 295 men då hade jag fått 12 cm. Jag opererades igår och ska snart lägga upp bilder
Gilla

Anonym användare
jag har 12cm i min egen bröstbredd och valde 11,8cm. Jag tycker att de ser för smala ut till min kropp & vill göra en ny operation! Sen beror det nog på hur mycket vävnad man har i sig själv från början också. Men i mitt fall är det att jag hade lite vävnad och en ofin form som tyvärr har förstärkts nu när implantaten är smala. Så samma bredd eller kanske lite bredare rekomenderar jag :)
Gilla

Pinklady
Kvinna ·
Jag har 12cm själv och mina implantat är 12,3cm 325cc. Nu har det bars gått 2v sedan min op, så tidigt att se hur det kommer att bli. Men jag känner mig nöjd just nu :)
Gilla

Teguila
Kvinna ·
Tack för svaren har tittat på era bilder :) Det är svårt att se hur det kommer bli exakt, för visst är det så att även klyftan ändrar sig när dom är så nygjorda?
Gilla

Pinklady
Kvinna ·
Teguila skrev:
Tack för svaren har tittat på era bilder :) Det är svårt att se hur det kommer bli exakt, för visst är det så att även klyftan ändrar sig när dom är så nygjorda?
Gilla

Teguila
Kvinna ·
Okej! :)
Någon mer? Snart dags att bestämma sig åhh :P
Gilla

ida2
Kvinna ·
jag har 12,5 men ska ha 0,5 cm mer. de kan ju skilja några milimeter hit elelr dit ;d
Gilla

dakt73
Kvinna ·
Jätte fina blev dem ju lite nervig på Torsdag dags för mig ;)
Gilla

Teguila
Kvinna ·
dakt73 skrev:
Jätte fina blev dem ju lite nervig på Torsdag dags för mig ;)
Tack! :) Det ska nog gå bra ska du se! Om jag hade kunnat ge mig själv ett tips nu med facit i hand så hade det varit att det inte är något att vara nervös för, det går så fort och smidigt :)
Gilla

Teguila
Kvinna ·
idae_ skrev:
jag har 12,5 men ska ha 0,5 cm mer. de kan ju skilja några milimeter hit elelr dit ;d
Okej! :)
Gilla

Teguila
Kvinna ·
Nu blev det så att jag tog implantaten som är 1 cm bredare än min egen bröstbredd.
Gilla

Nikitaa1
Man ·
Tror det blir finare att ta lite bredare än att det blir för smalt!
Gilla

Teguila
Kvinna ·
Det tror jag också :) Man får hoppas att dom inte blir att sitta ihop helt bara haha
Gilla

Nikitaa1
Man ·
Jag har lite bredare implantat än bröstbredd och nu så är dom ganska mycket isär, kommer säkert åka ihop lite senare men känns då bra!:)
Gilla

dakt73
Kvinna ·
guud nerverna bara flödear just nu kan ju inte ens stava ;);););
Gilla