Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Salt26

Salt26

Kvinna ·

Ni med 190-250cc,vilken projektion har ni?

Bröstförstoring
Hej:)
Jag vill gärna titta på flera bilder på mindre implantat. Vet ni vilken projektion ni har i cm?
16

Sortera efter

Jessa01

Jessa01

Kvinna ·

Hej!

Jag har hög profil på mina mentor 250 cc :)

Gilla
Salt26

Salt26

Kvinna ·

Jättefint resultat!!
Gilla
Salt26

Salt26

Kvinna ·

puffar på denna! Ville gärna se bilder på"mindre" implantat
Gilla
klackskon

klackskon

Kvinna ·

Jag vill också se, så hänger på här! :)
Gilla
leah26

leah26

Kvinna ·

Låg profil, 3,4 cm projektion.
Gilla
Salt26

Salt26

Kvinna ·

leah26 skrev:
Låg profil, 3,4 cm projektion.
Det är exakt din storlek som jag är nyfiken på samt anatomiska 195ML. Har du möjligtvis tänkt lägga upp fler bilder?:) vet du vilken bröstbredd du har?
Gilla
leah26

leah26

Kvinna ·

Hej igen;) la upp en till bild i bikini, nyligen tagen. Som man ser har jag inte mkt till put elr klyfta, men jag villle kunna klä "bort" dem, och det funkar. Ville bara ha lite bröst. Ibland vill jag ha större, men oftast mkt nöjd över valet! Kommer nog inte lägga upp så många fler bilder ..får se! På mina 3D-bilds papper står under 'Pre-op' ; breast base width 10,4cm, breast width 12cm
Gilla
Salt26

Salt26

Kvinna ·

leah26 skrev:
Hej igen;) la upp en till bild i bikini, nyligen tagen. Som man ser har jag inte mkt till put elr klyfta, men jag villle kunna klä "bort" dem, och det funkar. Ville bara ha lite bröst. Ibland vill jag ha större, men oftast mkt nöjd över valet! Kommer nog inte lägga upp så många fler bilder ..får se! På mina 3D-bilds papper står under 'Pre-op' ; breast base width 10,4cm, breast width 12cm
Ser jättefint ut! Jag vill också kunna klä ner dem men jag tycker att det är lite svårt när jag har tajta toppar. Jag har 4,6cm i projektion och hade nog önskat att jag antingen valt 220ML eller 245MM eller till och med 195ML. Om du lägger upp fler bilder får du gärna hojta till för jag är lite missnöjd med min storlek, 255MF. Tror att jag ,åkte jobba med mig själv och acceptera att jag faktiskt har bröst för jag får höra från min syster och pojkvän att de ser så naturliga ut.
Gilla
leah26

leah26

Kvinna ·

Tack! Ok det ska jag isf. Men det är lustigt...jag tycker att dina ser helt perfekta och naturliga ut - och precis som jag önskade! själv är jag som sagt överlag nöjd, men tänker lika ofta att jag önskar liiite mer projektion. Och "borde jag inte valt 280 MM" (som var nästa steg uppåt för mig).. tvekar och undrar varje dag, så jag förstår verkligen dig! Det går upp och ner. Samtidigt försöker man vara glad att man sluppit komplikationer etc.
Gilla
Newbreasts

Newbreasts

Kvinna ·

Jag har visserligen olika stora bröst om min bröstkorg är helt sne, men mitt ena implantat är 195cc, projektion är 3,2cm, bredd 11,5 och höjd 10,6.
Kanske kan mina bilder hjälpa även om de inte är de bästa. Har inte lagt upp bilder på länge. Tycker de ser lite mer naturliga ut nu och därmed är finare nu.

Gilla
Salt26

Salt26

Kvinna ·

leah26 skrev:
Tack! Ok det ska jag isf. Men det är lustigt...jag tycker att dina ser helt perfekta och naturliga ut - och precis som jag önskade! själv är jag som sagt överlag nöjd, men tänker lika ofta att jag önskar liiite mer projektion. Och "borde jag inte valt 280 MM" (som var nästa steg uppåt för mig).. tvekar och undrar varje dag, så jag förstår verkligen dig! Det går upp och ner. Samtidigt försöker man vara glad att man sluppit komplikationer etc.
Tack:)! Precis som du säger så går det upp och ner nästan hela tiden och jag tror att jag skulle vilja ha lägre profil men jag har ingen aning om resultatet hade blivit lika fint på mig... Svårt! Dina ser naturliga ut och jag tror inte att 280 MM hade blivit lika fint. Jag fick visat tre storlekar på 3D simuleringen: 225MF, 255MF och 280MM. 280MM tyckte jag såg så spänt ut på mig och jag fick prova inlägg i behån och jag tyckte att det såg gigantiskt ut på mig och då är jag lite längre än dig och väger mer. Jag är glad att jag inte valde 225MF för projektionen skiljer bara 2 mm jämfört med 255 men är 11cm brett så jag tror inte att mellanrummet blivit lika fint.. Min bröstbredd är 12 men mitt implantat är bara 11,5cm. Jag är så glad över att läkningen gått galant att jag ibland skäms över att klaga. Försöker peppa mig själv:)
Gilla
b-o

b-o

Kvinna ·

Jag ska strax opereras och hade varit så himla tacksam om ni ville lägga upp lite bronsbilder? Går från platt och har tänkt 205cc, anatomiska lågprofil. Vill absolut ha små bröst fortfarande och blir nervös att dom kommer bli förstora.. Är ute efter en A eller liten B-kupa.
Gilla
Gullan80

Gullan80

Kvinna ·

Hej, denna tråden är jag så himla nyfiken på att få se bilder då det vekar vara små bröst som jag också tänkt göra. Men när får man bli silvermedlem ?? Är uppe i 11 inlägg, var går gränsen till silver?
Gilla
bluelotus

bluelotus

Kvinna ·

Följer och inväntar silvermedlemskap så att man kan se de flestas bilder!
Gilla
Brunett-lätt

Brunett-lätt

Kvinna ·

Hej! Läst er konversation angående projektion och går nu i liknande tankar som er. Tänkte mig först 255 men blev orolig över att det skulle kännas för stort. Har nu tänkt mig 215 men är lite orolig över att det inte ska småbil tillräckligt. Så funderar nu över 225 full projektion den är exakt som min bröstbredf 11 cm. Men aningen lägre höjd (9,9) än vad kirurgen mätte (10,3). Projektionen är 4,7. Tänkte att jag vill ha små men lite yppiga bröst. Fyller inte en s kupa. Tror ni detta kan vara något?
Gilla
Brunett-lätt

Brunett-lätt

Kvinna ·

Hej! Läst er konversation angående projektion och går nu i liknande tankar som er. Tänkte mig först 255 men blev orolig över att det skulle kännas för stort. Har nu tänkt mig 215 men är lite orolig över att det inte ska småbil tillräckligt. Så funderar nu över 225 full projektion den är exakt som min bröstbredf 11 cm. Men aningen lägre höjd (9,9) än vad kirurgen mätte (10,3). Projektionen är 4,7. Tänkte att jag vill ha små men lite yppiga bröst. Fyller inte en à kupa. Tror ni detta kan vara något?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem