crazycatlady
Kvinna ·
Ni med 255 cc eller 300 cc- storlek efter OP?
Hej! Jag velar mellan 255 cc moderate profile plus och 300 cc high profile.. Nu undrar jag om ni med 255 cc upplever storleken som bra?! Jag är lång och smal och ute efter något naturligt och inte för chockerande liksom! Osäker om 300 cc räknas som stort? Sitter med ristest och blir ju galen.. ser knappt någon skillnad mellan 2,5dl och 3dl...
Sortera efter

Humblebee
Kvinna ·

Plockepinn
Kvinna ·

Humblebee
Kvinna ·

crazycatlady
Kvinna ·
Hej, såg att din operation vad planerad i April. Har du opererat dig nu och hur blev resultatet? Är också ute efter ett naturligt resultat och är livrädd att jag ska ångra mig och tycka att de känns för stora efter operationen..

crazycatlady
Kvinna ·
Jag blir också galen på dom jävla rispåsarna. Jag velar mellan 285cc och 330cc, vill verkligen att det ska se så naturligt ut som möjligt. Hur blev det för dig?

punka
Kvinna ·

Humblebee
Kvinna ·
Hej, såg att din operation vad planerad i April. Har du opererat dig nu och hur blev resultatet? Är också ute efter ett naturligt resultat och är livrädd att jag ska ångra mig och tycka att de känns för stora efter operationen..
Hej!
Ja precis nu är det två veckor sedan jag opererade mig. Valde 300 mentor HP. Har känt sedan operationen att jag borde valt 255 MP+ pga de känns lite stora och putiga MEN det händer saker med brösten varje dag så slutresultatet är ju inte där än! I övrigt är de jättefina och läker fint. Hade bara ont de första dagarna! Så jag har haft en bra upplevelse. Tror bara det tar lite tid att vänja sig vid att för en gångs skull ha bröst liksom! Levt 23 år som platt så det är klart det är stor skillnad.
Hur kändes det med 380 på konsultationen?
Har du planerad OP? :)
Det kommer säkert bli jättefint! Men känn verkligen efter innan. Jag valde storlek på samma dag. Vilket resulterade i att jag bara förhastat valde det större pga vad alla hade sagt här ungefär. Ibland är inte det största alternativet det bästa!
Lycka till!