Äpple02
Kvinna ·
Ni med 275 cc, hur upplever ni dem?
För stora, för små, vilken bh storlek från att haft a kupa blev det? Med tight t-shirt, ser det ut som man har stora bröst då?
Sortera efter

Anonym användare

johannapanna123
Kvinna ·
Bra fraga! Jag ar lite kortare an dig, men samma BH-storlek och vikt. Vill inte har for mycket men inte for litet heller. Har sagt 250cc till kliniken dar jag ska opereras men kanske andrar mig till lite storre.

zjata
Kvinna ·
Jag opades för 2 månader sedan( fast för 6m gjorde jag lyft), 245cc. Hade 75B före och nu har jag 70C. Jag är small och storleken passar perfekt. Jag gjorde 3D-simulering och det verkar stämma redan nu trots att slutresultatet kommer att vara mer tydligt efter 6månader.

Zinya
Kvinna ·

Asse
Kvinna ·

Tagitbeslutet
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·

Asse
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·
Jag har 265 cc nu, du kan kolla mina bilder, har liknande mått som dig:)
Jag hr 65 E på change. Har inte köpt någon på HM eller liknande efter min op:S
Har 65 E/f PÅ sHOCK sport bh:n
Kan tro att en Hm&Lindex skulle vara en "Stor" 70 B/ C eller en 65 C om det skulle finnas beroende på vilken modell m.m :)

Asse
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·

Tagitbeslutet
Kvinna ·
Kan tro att en Hm&Lindex skulle vara en "Stor" 70 B/ C eller en 65 C om det skulle finnas beroende på vilken modell m.m :)

hejsanhoppsam
Kvinna ·
Tack!
Joda, jag är smal runt bröstkorgen så dessa var rätt stora för mig, är det som är så olika, det handlar egentligen inte om vikt/längd utan hur bred man är över bröstkorgen och hur mycket egen vävnad man har sedan innan såklart:)
Jag har hög profil på mina 265 cc :)
Jag tror att man landar mellan 65 E/F och 70 B/C beroende på vävnad sedan innan men ett implantat på under 300 cc.
Jag ska byta upp mig lite😇(400 cc extra hög profil) Hoppas på att gå upp iaf en storlek :) Har några tröjor här hemma som jag vill fylla ut!

hejsanhoppsam
Kvinna ·
Tack :)
En kompis har ungefär samma längd och vikt som dig, hon var platt och la in 275. Ser ut som en b-kupa nu.. Inte så nån skulle fatta att dom är fixade. I bikinitoppar har hon 38. Bh vet jag inte. Hon säger att hon ska göra större efter hon fått barn för att hon tycker dom är lite för små