annie91
Kvinna ·
Ni med 350-450cc
Hej alla! Jag har provat ut implantat motiva ergonomix 350cc och det blir lagom till mig. Ska även göra lyft. Kirurgen sa att för att det ska bli som den storlek jag provade, opererar han in 420cc istället (pga ta bort lite vävnad vid lyft). Jag valde då 450cc istället, men det kommer ju då bli ca 400cc som jag har förstått det. Nu till min fråga, ni som har mellan 350 och 450 - känner ni er nöjda? Skulle ni vilja ha större? Mindre? Jag är ganska smal upptill och vill inte ha några megabomber, men ändå stora.
Sortera efter

Lillafrur
Kvinna ·

Glam
Kvinna ·

annie91
Kvinna ·
450cc motiva ergonomix HP. Jättenöjd med strl och form. Önskar tätare klyfta. Skulle jag någon gång byta blir det upp en strl men inget som jag går och tänker på. Är hittills väldigt nöjd! Lycka till.

annie91
Kvinna ·
Har 355cc och är supernöjd, mina är en full E-kupa. Jag var ju dock endast ute efter en storlek som balanserade ut mina lår och rumpa då jag är väldigt mycket smalare upp till, inga "bomber".
Finns bilder i min profil också.

otr199
Kvinna ·

Glam
Kvinna ·

Lillafrur
Kvinna ·

Anonym användare

annie91
Kvinna ·
Jag vill inte säga att jag är storleksbilnd. Jag är nöjd med storleken. Hade nog kunnat ha en storlek större men inget som jag går runt och tänker på eller liksom "ångrar".
Får jag igenom min korrigering och blir nöjd så kommer jag inte operera mig igen och därmed inte lägga i större. Så nej. Inte alls, som svar på din fråga :)

annie91
Kvinna ·
Jag är 169cm lång och väger 74kg.
Opererade in 380cc + eget fett.
Hoppade från 65A till 85C men känner att jag hade kunnat ha 50cc till i vardera bröst. Men det fanns inte i samma bredd som mitt naturliga bröst. Men jag är ändå nöjd med dom.

annie91
Kvinna ·
Jag var en vääääldigt liten B, på gränsen till A :P.. Så inte så mycket att hänga i julgranen, hehe.

Glam
Kvinna ·
Jag var en vääääldigt liten B, på gränsen till A :P.. Så inte så mycket att hänga i julgranen, hehe.
Tror jag har ungefär samma storlek nu som du hade innan. Har du svårt att hitta bh nu?

Lillafrur
Kvinna ·

Bellie
Kvinna ·
Cubus och hunkemüller har upp till E. Lättare att hitta 70 och uppåt i E i "vanliga" affärer än 65.. och jag har 65F (skitsvårt).

annie91
Kvinna ·
Tror jag har ungefär samma storlek nu som du hade innan. Har du svårt att hitta bh nu?
Inga problem alls :), tror dock inte HM har upp till E. Men jag känner ändå att jag investerat så mycket pengar i mina tuttar och kan då köpa BH:ar från de s.k. "finare" märkena istället. Chantelle och triumph har supersköna BH:ar och de finns alltid i min storlek :)

annie91
Kvinna ·
Cubus och hunkemüller har upp till E. Lättare att hitta 70 och uppåt i E i "vanliga" affärer än 65.. och jag har 65F (skitsvårt).
Ända upp till g på Cubus :-) Lindex har 65F! Twilfit med.

annie91
Kvinna ·
Jag är en 65A nu. 160 cm till 50 kg, ganska liten men har ändå en rumpa. Jag bestämde mig för 380cc, men nu velar jag väldigt om jag borde gå ner till kanske 355? Ska lägga ergonomix framför muskeln. Så svårt med storlek. Stor skillnad på 355 och 380?

annie91
Kvinna ·
Har 355cc och är supernöjd, mina är en full E-kupa. Jag var ju dock endast ute efter en storlek som balanserade ut mina lår och rumpa då jag är väldigt mycket smalare upp till, inga "bomber".

Vera
Kvinna ·

Glam
Kvinna ·
Är tydligen silver nu och kollade nyss dina bilder, sååå snygga bröst! Ser väldigt naturliga ut. Helt perfekta enligt mig. Är något sådant resultat jag önskar mig