Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
C.M.J profilbild

C.M.J

Kvinna ·

07 aug, 2019

Ni med 350 cc

Bröstförstoring

Hej. Ska in om 2 veckor på op och när jag var där och provade ut så tyckte läkaren och sambon som följde med som stöd att 350 cc skulle passa mig bra, läkaren provade även 450 cc men sa direkt nej den blir inte bra. Jag är väldigt smal o lång med 75b (för stor dock efter graviditeten). Känner mig inte alls kvinnlig därför vill jag göra denna op MEN när jag har provat med ris i nylon som sköterskan rekommenderade mig så känns de som att det blir typ i samma stl som när jag använder min super push up. Jag vill ha normal stora bröst så de inte ser konstigt ut på mig, blev ni nöjda som har 350cc?

Sortera efter

Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

08 aug, 2019

Testa att göra en sökning bland våra bilder med filter på t ex 172 - 178 cm längd på personen och 325 - 375 cc på implantaten, så får du se lite resultat. Vilken modell på implantaten ska du ha (det spelar en ganska stor roll för hur man upplever dem - låg profil blir diskretare än hög, då det är lättare att "klä bort" breda bröst som inte putar lika mycket)?
Gilla
Bayzen profilbild

Bayzen

Kvinna ·

08 aug, 2019

Jeg går med de samme overvejelser. Er 175 høj, relativ bred over brystkassen. Er blevet anbefalet 340 cc, Motiva Ergonomix 12 i bredden. Er også bange for en for stor barm - har ca 300 cc fra naturen men hængebryster og grim form. Omvendt er jeg også ked af at vælge et for lille implantat, så brysterne ikke bliver smukke runde. Hvad tænker I?
Gilla
Lovebird profilbild

Lovebird

Kvinna ·

09 aug, 2019

Nu är jag inte väldigt lång (162) men är väldigt smal och har 355cc i varje samt att jag hade 75b före operationen. Dom är super fina och i perfekt storlek för min kropp, ville också ha större men läkaren sa nej och det är jag glad för!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem