Smilealwaays
Kvinna ·
Ni med 370cc anatomiska, hur stort blev det?
Hej! Nu ska jag opereras om mindre än 4 veckor och kom slutligen fram till 370cc anatomiska. Jag ville egentligen ha 350 då de satt snyggast på mig men fick inte möjlighet att ta den storleken då dessa implantat är för breda för mina bröst. Fick därför välja mellan 325 eller 370. 325 kändes bra (en aning för litet) men om det försvinner cc(då jag ska göra det bakom muskeln) kommer jag inte bli nöjd. Därför lutar det åt 370cc vilket kändes för stort. Men samtidigt blir de ju mindre när de väl är i brösten. Jag är 165cm lång och väger 55kg. Har för tillfället en A kupa(nästan ingenting alls). Kommer de se för stort ut med 370cc? Så tacksam för svar!
Sortera efter

ksnh11
Kvinna ·

Smilealwaays
Kvinna ·

ksnh11
Kvinna ·
Vad glad jag blir! Var ska du operera dig? Själv ska jag operera mig på bellakliniken hos dr Johan Nordquist den 27 oktober. 🙂

Smilealwaays
Kvinna ·

ksnh11
Kvinna ·
Jag har inte heller bestämt mig än. På konsultationen kom vi fram till 300ml, men nu i efterhand har jag börjat fundera på om jag ska lägga in 350ml istället. Så ringde dit idag och bokade en tid för att göra en 3D simulering så ska dit en vecka innan operationen och testa storlekarna igen. :)

Smilealwaays
Kvinna ·

ksnh11
Kvinna ·
Tack så mycket och detsamma! :D

Tuttfräs
Kvinna ·

Smilealwaays
Kvinna ·

Tuttfräs
Kvinna ·

Leeto
Kvinna ·

Smilealwaays
Kvinna ·
Jag har hört att ungefär 50cc försvinner när man sätter implantatet bakom muskeln och då tänker jag att 370cc förmodligen kommer bli som när du testade 325cc. Jag ska själv inte operera mig förens om 3 veckor, men min mamma har ungefär samma kroppsbyggnad som dig. Hon är 162cm, väger 52kg och hade precis som dig nästan inga bröst innan sin bröstförstoring. Hon opererade in 400cc bakom muskeln och jag tycker inte alls det är för stort på henne, jag tycker att det passar hennes kropp jättebra och därför tror jag att 370cc kommer bli jättefint på dig.