FörstaSteget
Kvinna ·
Ni med 375cc är ni nöjda?
Hejsan! 😀
Jag har valt Mentor 375cc men börjar nu bli lite osäker.. Vill inte att de ska skrika "sillisar" om de!
Så hur upplever ni era, och är ni nöjda med resultatet? 👍 TACK
Sortera efter

Asirnas
Kvinna ·

Anonym användare

Karin-m
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Inte riktigt samma utgångs läge då du är något längre och hon är något kortare :P
Jag kommer antagligen lägga in 350, inte jätte stor skillnad, men ska till Helena på Citadell om mindre än två veckor nu! Snacka om att man längtar! :D

FörstaSteget
Kvinna ·

FörstaSteget
Kvinna ·

Modda
Kvinna ·

lola8
Kvinna ·
Hej! :) Jag har 375 på ena bröstet och 325 på andra och var innan operationen livrädd för att det skulle se för stort ut! Nu är jag bara 1,5 vecka post-op men de känns naturliga och fina i storleken :)
Om jag endast har en tunn bomullstopp på mig under kläderna ser det ungefär ut som när jag hade en vadderad BH innan - tror inte att en enda människa skulle säga att det ser ut som att jag har gjort en bröstförstoring om de inte ser mig naken.
Stort lycka till!

Loual
Kvinna ·

FörstaSteget
Kvinna ·

Loual
Kvinna ·

FörstaSteget
Kvinna ·
Okej vad skönt att smärtan var hanterbar för dig! Det verkar som att många för ont i ryggen de första dagarna.. Tror du det hjälper något med en värmekudde? :) Lade du snittet under bröstet eller i armhålan? Jag ska lägga in genom armhålan, det är lite skrämmande.. Men det går nog bra!:)

Loual
Kvinna ·
Okej vad skönt att smärtan var hanterbar för dig! Det verkar som att många för ont i ryggen de första dagarna.. Tror du det hjälper något med en värmekudde? :) Lade du snittet under bröstet eller i armhålan? Jag ska lägga in genom armhålan, det är lite skrämmande.. Men det går nog bra!:)

FörstaSteget
Kvinna ·

lola8
Kvinna ·
Smärtan var tyvärr lite värre för mig än vad jag hade förväntat mig (och då känner jag mig ändå som en ganska "tuff" tjej som inte beklagar sig så lätt)
Smärtan för mig var framförallt trycket. Jag har även fortfarande idag, 11 dagar senare, lite svårt att ta mig upp ur sängen. Något som jag inte förväntade mig heller var att jag haft svårt med andningen, nu är det mycket bättre, men den första veckan fick jag stanna upp hela tiden och försöka ta djupa andetag eftersom det kändes som att jag inte fick tillräckligt med luft. När jag var på återbesök så blev sköterskan lite häpen av alla mina blåmärken och var tvungen att dubbelkolla min journal om min kirurg klyvt någon ytterligare del av muskeln (förstod inte riktigt vad hon menade), men det verkade inte så.
Jag har däremot inte haft några problem med ryggont :) Inte så mycket brännande, svidande eller dyl smärta heller. Utan min smärta var helt enkelt att den där elefanten som många pratar om efter OP satt kvar på mitt bröst en hel vecka.
Smärtan verkar vara så olika för alla! Man får med sig väldigt mycket mediciner och smärtstillande hem som tur är, så man ska nog inte oroa sig för mycket för smärtan. Anledningen till att jag slutade med Oxynormen (svag morfinliknande) och andra smärtstillande tidigt var för att min mage slogs ut och att det helt enkelt varit totalstopp - trots läkemedel för att försöka få igång den. Hehe, nu fortfarande 11 dagar senare har den inte kommit igång ordentligt (ser höggravid ut)

FörstaSteget
Kvinna ·
Hänger på här! :)